Sapo kishte zbardhur! Ishte nje dite e ngrohte pranevere. Emi hape syte dhe sheh gje e kishte zen gjumi ne krahet e Roanit.
-Ca do ti ketu ngrihu shpejte ik per cfare ke ardhur njeher nuk te kuptoj.
-O Emi me ler se dua gjume,- thote Roani nderko qe syte i mbante mbyllur.
-Jo jo ik tani shpejt shpejt dhe filloj ta shtynte,duke e shtyre Roani ra ne dysheme.
-Upss u vrave?
-Aman moj Emi Aman ca e ben kaq tragjike sikur kush e di ca ndodhi un thjeshte ndenja pran teje asgje me shume nuk ndodhi pse e bene kaq te madhe.
-Po per cfare erdhe njeher?
Roani ngrihet nga dyshemeja me nje dor ne bele dhe thote nuk mban mend? -Po ne mbeme u trembe ne enderr dhe me kerkove te te qendroja pran.
-Une? Te kerkova ty te me qendroje pran? Ahahahhaah po tallesh apo cfare?
-Jo e kame shume seriozisht pse duhet te tallem.
-Tani ti me hedhe edhe nga krevati perposht na thyen edhe brinjet.
-U vrave vertete shume?-me fale.
-U vrava u vrava.
-Bobobobo!
-Nuk doja me fal por kur te pash ketu u hutova nuk po dija cfare te mendoja vertete.
-Do te te fal po me nje kushte.
-Cfare kushti?
-Qe tani ne te dy te dalim shetitje ne natyre si thua?
-Po tallesh une akoma nuk eci vete kshu qe nuk vij dote.
-Po une per cfare jam?
-Jo jo nuk behet!
-Po po behet!
-Jo Roan jo!
-Po Emi po!
-Tani une po hap dollapin dhe po shikoj cfare mund te veshim te dy si thua? -Ja pershembull ky fustani jote i bardhe i gjate me krahte te gjate eshte shume i bukur dhe besoj do te te shkoje si thua? -Ja edhe kete xhaketen xhinse edhe atleta e bardha edhe behesh goca me e bukur e botes.
-Po goca me e bukur e cila nuk ecen dote.
-Roani mundohet te ndryshoj temen ,-si ti gjeta un cfare do veshes tani ti me gjesh mua cfae do vesh si thua?
Roani shkon e merre ne krahe e con tek dollapi dhe i thote,-cfare mendon te vesh?
-Une mendoj vish kete kompletin sportiv te ziun eshte i bukur dhe me pelqen.
-Okej ashtu e bejme.
-Kush do vishet i pari une apo ti Emi?
-Te vishem un e para si thua?
-Po patjeter te ndihmoj?
-Jo jo ti shko me sill nje gote uje sa te vishem un si thua?
-Po patjeter te kuptoj une po pres jashte kur te mbarosh me thirre.
-Okej.
Emi vishet ndale ngadale dhe pasi mbaron i therete Roanit.
Ai e degjon dhe hyne ne dhome.
-Eshte rralla jote per tu veshur por......
-Une po shkoj te bej nje dush ok.
Roani bene dushin vishet dhe me pas del.
Emi po floker nuk i ke krehur po makiazh pse nuk ke bere he?
-Nuk shkoj dot vetem deri te pasqyra.
-Ska problem po vij une te re ndihmoj te krehesh floket.
Roani merr krerin dhe filloj ti krehe floket Emit me pas i sjelle te gjitha aksesoret e duhur per make up dhe e shikon kur ajo grimohet.
-Emi mbarove?
-Marova.
-Dalim tani?
-Dalim.
Roani e merre ne krahe Emin dhe fillon te zbrese shkallet ne to ndeshet me Mian.
-Miremengjesi cico miremengjesi Emi.
-Miremengjesi xhuxhe.
-Nga po shkoni kshu he?
-Do dalim nje xhiro meqense erdhi edhe pranvera.
-Shume mire e keni menduar.
-Mia ne qofte se do eja edhe ti? -i thote Emi.
-Kush une? -jo jo un kam pune vazhdoni ju, -thote duke i shkelur syrin Roanit.
-Okej ti e di.
-Zonjusha ne qofte se mbaruar si thoni ikim he?
Emi dhe Mia filluan te qeshnin.
-Mirupafshim dhe kalofshi mire!
-Mirupafshim!
Emi dhe Roani nisen ecin, bisedojn dhe qeshinme te madhe fillimisht ndalojne afer detit dhe hane mengjesin duke qeshur dhe duke shijuar bukurin e detit.
-Sa kohe kisha pa dale keshtu pa bere xhiro pa ndjere aromen e detit.
-Pse ka arome deri Emi?
-Per mua ka dhe ka nje arome e cila te mbushe me jete .
Ne qofte se do po te coj atje afer si thua?
-Okej vemi.
Mbarojne mengjesin dhe Roani shkone te paguaj.
-Emi sa te shkoj te paguaj dhe erdha.
-Okej.
Roani iken dhe Emi e prete kur ai vjene Emi ngrihet nga tavolina dhe duke u mbajtur tek Roani te dy ecnin. Emi per nje momete i hoqi duart nga Roani dhe donte te ecte vete.
-Emi cfare bene se do rrezohesh.
Por jo keaaj here ajo nuk u rrezua ajo po ecte vete pa ndihmen e askujt.
-Po eci po eci hahahhahaah po eci.
-Roani nuk po iu besonte dote syve.
-Emi po ecten vete me ne fund do mbas gjithe terapive ajo filloj te ece faleminderit zot faleminderit, -thoshte Roani ne heshtje.
Te dy ecen drejt detit te gezuar te lumtur lagnin njeri tjetrin me uje si dy femije te lumtur dhe qeshnij pa pushim.Emi mori prindrit e saj ne telefone dhe u tha se tani ajo mund te ec.
-Babi une tani eci eciii vrapojj jame e lire te bej cdo gje.
Pasi mbylle telefonin therrete me sa kishte fuqi une mund te eciiii une eciiiiiii........Hejjj people?
Ca beni? Si ju kame? A jeni mire?
Ja edhe nje kapitull tjeter he si ju duke? Ju pelqeu ky kapitull i kushtohet braha_mia.Pacim.
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.