Kapitulli i Njezete

1.5K 63 25
                                    

Ishte ora 02:30 kur Roani vjen ne shtepi te gjithe ishin ne gjume.
Ai ndez blicin e telefonit per te par sepse nuk donte qe te zgjonte njeri , shkon nje kuzhin merr nje gote uiski dhe shkon te dhomen e ndenjes per ta pire ndez driten por cuditet nga ajo qe shikon. Aty ndodhej Emi e kishte zen gjumi tek nje divan dysh duke pare nje filem.
Ajo ishte aq e bukur kur flinte si nje engjel Roani ulet perball saj me goten e uiskit dhe duke pire nuk ja ndan syte asaj.Mbaron se piri pijen ngrihet fik driten dhe ngjite shkallet per tek dhoma e tij por ne meze te rruges dicka e ndalon dhe kthehet peresi aty ku ishte me pare ndez driten shkon tek Emi dhe fillon ta theraz Em.. 
Emi.. Por ajo nuk po zgjohet ai e merre ne krahe dhe e pa e zgjuar me shume kujdes e cone ne dhomen e gjumit  e mbylle deren me kujdes  drejtohet per tek divani tek i cili flinte por me pas vendos ta  coni  tek krevati i tije e mbulon dhe per vete pergatit  divanin e Emit.


Driten nuk e fike e le ndezuar  dhe syte i mban vetem nga Emi ora po shkonte rreth 03 e 15 e mengjesit dhe Roani ishte akoma zgjuar.

Levizte aq shum saqe dukej sikur kishte pleshta ne trup nuk po gjente dot nje pozicion te sakt ,-ufff si fle ajo ketu nuk e marr vesh  nuk qenka fare i rehatshem.

Mengjesi sapo kishte trokitur dhe telefoni Emit fillloj te bjere zzzzzzzzzzzzzzEmi  hap syte e merr edhe pergjigjet, -Alo!

Nga ana tjeter e telefonit degjohet, -Shume urime per ty, shume urime per ty shum urime per motren time te dashur shume urime per ty Emi.!

Emi i mbushe syte me lot, - Oo Deni im i dashur shume rrofsh te dua shume jeta ime.

-Emi i babit edhe 100 vjece u befshe.

-Emi edhe 100 ylli.

-Mami babi shume faleminderit ju dua shume.

-Emi akoma ne gjume ishe moj gjumashe?

-Ahahhaha si mendon ti heee?

-Ahahahha gjume me siguri!

Ne keto kohe zgjohet edhe Roani Emi e shikon dhe thote, -Den  rrofshe ylli me duhet ta mbylle tani me fal ok.

-Jo ska problem vazhdo Emi te puth dhe kalofsh bukur sot.

-Rrofsh, edhe un te puthe!

-Cne kam fjetur ketu un mbrem?

-Gjes Emi! Te kishte zen gjumi poshte ne dhomen e ndenjes dhe un te solla ketu ne dhomen tende ca ndonje problem?

-Emi u cudit dhe tha vetem, -jo jo ska asnje problem.

Ngrihet te dy njekohesisht dhe te dy shkojn ne banjo per te hapur deren, -mund te kalosh!

-Jo Emi kalo se un mund te pres.

Emi habitet teresisht nuk iu beson as syve as vesheve .

Emi futet ne tualet dhe ben nje dushe te shpejte dhe del.

-Mund te futesh Roan dhe faleninderit qe me le  paren.

-Asgje!

Emi ishte e lumtur dhe e habitur njekohesisht sjellet e Roanit nuk po i dukeshin fare te besueshme.
Me buzeqeshjen ne fytyre shkon ne dollap dhe shikon tek galderoba se cfare mund te veshi  dhe si perfundim vesh nje fustan te gjate te zi me nje te car te madhe nje xhoke xhinse takat e zeza floket i le cuar dhe ben nje makiazh te lehte.
Roani del nga dushi dhe merr rrobat e tij per ti veshur.

-Roan un po dal vazhdo te vishesh un po dal!

- jo jo po shkoj ne tualet ska problem rri zbresim bashke poshte.

-Okk!

Roani vishet dhe vjen ne dhome Emi ngrihet ne kembe dhe thot, -Roan faleminderit qe me..... lejove te flija tek krevati jot mbreme kam fjetur shume mire.

-Asgje vemtem se un nuk kam fjetur mire fare.

-Fal faj ime!zbresim poshte tani dhe Emi niset por Roani e kap prej dore dhe i thote, -Une nuk e dija qe kishe ditelindjen dmth te degjova ne mengjes qe po te uronte familja jote, Edhe nje 100 vjece u befshe Emi.

-Faleminderit Roan,-i thote duke i buzeqeshur!

Ai e perqafon Emin  dhe i thote,-je bere shume e bukur sot.

-Rrofshe, zbrezim poshte tani Roan?

- po zbresim Emi po me nje kushte te zbresim dore per dore!

Emi shtanget edhe me shume, -Okej!

Te dy kapen dore per dore dhe zbresin poshte  te gjithe ishin duke ngrene mengjes sapo shohim Roanin e Emin dore per dore  dhe te qeshur ne fytyre habiten  edhe me shume dhe nuk gezohen fare per me teper shikojn me inat pervec Mias  dhe z. Andrea te cileve iu behet shume qejfi qe Emi dhe Roani kane filluar te bejne perparime.

-Miremengjesi ,-thote Emi dhe Roani!

-Miremengjesi ia kthejne me gjysme zeri pershendetjen pjestaret e familjes pervec Mias dhe z. Andrea.

-Dua tju them dicka sot Emi ka ditelindjen, -thote Roani.

-Uaaa vertete edhe 100 Emi, -thote Mia.

-Edhe 100, edhe 100 ,edhe 100 thone njeri pas tjetrit Zonja Viki, Amelia dhe Arvi.

-Edhe 100 Emi ,-e uron edhe zoti Andrea.

-Shume faleminderit te gjitheve!

-Atehere ne darke ne ore 21 e 20 te gjithe te jene ne shtepi  sepse do festojme ditelindjen e Emit me nje drek te vogel familjare ok te gjitheve? -thote zoti Andrea.

Dita vazhdoi shume bukur une kisha kohe qe i kisha harruar ditet e lumtura ne jeten time por kjo ishte super dite mbremja erdhi shpejte  darka ne shenje te ditelindjes sime u shtrua te gjithe ishin te pranishem edhe pse  jo te gjithe ishin me deshire aty.

Darka kaloi mire ne fund  te gjithe me dhane dhuratat qe kishin blere  dhurata e zotit Andrea ishte vertet per tu habitur  ne fillim kur shkova ne kompani me dhuroi 15% te aksioneve  per ditelindje me dhuroi edhe 10% te akioneve te tjera. Roani me kishte blere nje varse prej ari e cila ishte vertete shum e kushtueshme ishte goxha e gjate dhe me emrin tim te shkruajtur,Mia me kishte bler nje unaz shum fine shum e bukur.

-Ju falenderoj shum te gjitheve shum faleminderit per dhurata per darken qe shtruat per mua vertete shume faleminderit me lumturauat pa mase.









Ejjjjj people!
Si jeni si ju kam a jeni mir?
Ja edhe nje kapitull tjeter prap per ty moj Alisaaliss-17 he moj te pelqen eshte i gjate ishalla te pelqen.



Pacim

Në  duart  e atij Where stories live. Discover now