-O zot çfarë do të bej une tani cfare do bej allah?
-Roan qetesohu duhet te lajmerojme prindrit e Emit.
-Cfare do tju them une atyre moj Mia cfare?
-Shiko qetesohu njeher te lutem Roan.
-Uffff ufffff!
-Ok po i lajmerojn une ti qetesohu Roan.
-Urdheroni?
-Pereshendetje z. Toni, jam Mia.
-Si jeni ju mir?-Ckemi Mia? -Mire jam faleminderit, ju si jeni?
-Mire edhe une, ju mora per tju thene dicka por me par dua te qetesoheni ju lutem.
-Cfare ka ndodhur Mia?
-Mia pesoi nje aksident dhe... tani ndodhet ne gjendje kome.
-Cafre? Cfare po thoj Mia?
-Me vjen keq!
-jo jo nuk ka mundesi jooooo Emi joooo, - fillon te bertasi i ati mbasi mbylle telefonin.
-Toni cfare ka ndodhur?
-Emi Emi ka pesuar nje aksident dhe.....dhe ndodhet ne koman.
-Cfare? Jo jooo ska mundesi joo, -thot Keta duke u ulur pertok.
Toni i shkon afer dhe e peqafon,
-Keta te lutem qetsohu mendo si do ja themi Denit se ai eshte edhe me zemer te lutem mblidhe veten te lutem.-Vajza ime drita ime, -thoshte keta ndersa qante ne denese.
-Keta mblidhe veten te te luetem mundohu te qetesohesh qe te zbresim posht te flasim me Denin.
Mbas 5 minutash zbresin poshte dhe Deni ishte ulur ne divan dhe po shikonte nje filem.
-Deni si je sot ylli mamit?
-Mire mami po pse ke qar ti?
-Deni?
-Po babi cfare ka ndodhur pse po qan mami?
-Biri im do te theme dicka por te lutem merre me qetesi.
-Babi mos me tremb cfare ka ndodhur?
-Emi ka..
-Emi?-Cfare i ka ndodhur Emit?
-Babi fol ca i ka ndodhur?-Ajo ka pesuuar nje akaident te vogel dhe eshte ne gjendje kome.
-Cfare Emi motra ime shpirti im eshte ne spital?
-Deni qetesohu te lutem!
-Jo Emi jooo eja shkojm ne spital tani dua ta shoh.
-Po do shkojme ja te marrim xhoket dhe do ikim.
Mberrijne ne spital dhe sa shohin Roanin dhe Mian shkojn me vrap dhe i pyesin, -cfare ndodhi?
-Roani nuk foli asnje fjal rrinte shikonte si i habitur edhe Mia nuk kishte cfare te thoshte.
Toni shkon e kap prej jake te xhokes Roanin dhe i thot, -cfare i ndodhi vajses sime cfare?
-Une nuk doja te ndodhte kshu por sot ne mengjes....
Mia ia nderpret fjalen Roanit dhe i thote, -Z. Toni Roani nuk ka asnje faj ne ishim bashk dhe kur shkuam ne dhome Emin e gjetem te shtrire pertok nuk e dim cfare ka ndodhur ndoshta i ka rene tensioni i jane marr mend po Roani nuk ka asnje faj.
Deni i shkon afer te atit dhe i thot, -babi tani rendesi ka Emi te lutem leshoje!
Toni e leshon dhe ulet ne nje stol aty afer.
Roani ia ben me sy Mias qe te largohen dhe ashtu bejn.
Te dy largohen dhe Roani e Pyete direkt ,-Mia pse genjeve?
-Pse sipas teje cfare duhet te beja?
-Ti thoje si ishte e verteta.
-Ti thoja si ishte e verteta?! -Cfare ti thoja qe martesa e te bijes me Vllain time eshte formale qe ata flen ne krevata te ndara apo qe Roani e dhunon? -Heee? -Me thoj cfare ti thoja?
Roani nuk flet asnje fjale.
-Roan lajmerova edhe babin tend mamin tim Arvin Amelian jan duke ardhur ketu edhe atyre do i themi te njejten gje ok?
-Mia ajo mund te vdesi per fajn time dhe ti thua tua mbajme te fshete kete gje jo jo.
-Roan degjo!
-Jo Mia ti me degjo mua nuk mund ta fshehim nje krim te tille.
-Roan duhet te presim sa Emi te behet mire ok dhe pasaj le te vendosi ajo neqoftese do te te denoncoj a jo, tani per tani mos le njeri te kuptoj qe martesa juaj nuk funksionon ok me degjove?
-O Mia..
-Roan eshte me mire keshtu si po them un ok?-Po me degjon apo jo?
-Ne rregull Mia ne rregull.
-Familja e Roanit vjen ne spital edhe atyre u thuhet e njejta gje nga Mia ne qe Emi ishe rrezuar oa ndjenja dhe te dy ne e gjetem njehohesisht.
Oret po kalonin dhe ajo vazhdonte te ishte ne koman Roani mallkonte veten e vet sa her qe e shikonte Emin ne ate gjendje por ishte teper von.
Ejjj peolpe?
Ca beni? Si jeni? Si ja keni kalur?
Ja dhe nje kapitull tjeter shpresoj tju pelqej.Pacim.
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomantizmEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.