-Roan!Roannnn!
SA degjoi zerin tim Roani erdhi menjeher.-Emi cfare ke?
-Roan...Roan...me ndihmo po me dhemb barku! Dhe nderko vazhdonte te bertiste nga dhimbjet qe kishte.
-Zemra ime te lutem qetesohu merr fryme thell,ja keshtu.
Emi vazhdoi te bente ashtu si I tha Roani por dhimbjet nuk po ndalonin.
Ronai e ndihmon te zbresin shkallet bashke dhe me pas menjeher nisen drejt spitalit.
Roani ecte si i cmendur per te arritur SA me shpejt ne spital.
Rruges Mori ne telefon dokrorin e Emit,-Doktor Leo Emin Ka shume dhimbje dhe jemi duke ardhur ne spatial.-Okej po ju pres!
Sapo mberrijme ne spital Roani fillon te therasi,-Ju lutem me sillni nje karroc ju lutem!-A Ka njeri ?-Infermjere!
-Emi te lutem zbrit kujdes ja tani po vjen karroca,te lutem qetesohu .Mendo per femijet tane te lutem behu e forte.
Emi hipen ne karroc dhe ngjitemi ne ashensor.Emi me kishte shtrenguar doren dhe nuk ma leshonte.-Emi te lutem qetesohu gjithcka do te shkoj mire.
Shkojm Tek dhoma e lindjes dhe mua nuk me lejojne te futem brenda dhe keshtuqe qendroj jashte .Mbas rreth 30 minutash degjoj nje te qar bebi ne ato momente gjithcka ndryshoj my duk sikur aty Lindi gjithcka per mua . Ne ato momente futem direkt brenda dhe degjoj dhe nje qarje te dyte.
Ne ato momente isha thjeshte ne eufori nuk po mblidhja dot veten .Shikoj Emin me lot ne sy dhe ashtu I lotuar shkoj e puth ne ball dhe Marr ne krah vajten ndersa Emit i japin djalit .
Nderko edhe qaja edhe qeshja.-Goca e babit Liana e babit,ndersa Emi mjekohesisht i therret te birit ne emer,-Liar!
Te Dy i degjuan per here te pare emrat e femijev nga njeri-tjetri dhe ashtu te perlotur qeshmim kur verjme qe emrat jan te perafert.
Nuk ngopesa duke i pare te Dy femijet shkoj afer Emit dhe I perqafoj te tre.-Shpirti im ......Emi ime ...-dhe nderko qaja nga gezimi,-Me ke ber njeriun me te lumtur ne bote .
Pasi ndenjem per disa minuta doktori na uroi per lindjen e femijve dhe na kerkoi femijet sepse duhet ti conin ne inkubator.
Qendroj me Emin Duke mbeshtetur kokat mbi kokat e njeri tjetrit.
Ejjjj people!Si ju Kam?Kam bere mungesa e Di! Ja ku vjen edhe nje kapitull tjeter per ju Shpresoj Tju pelqej!Ju uroj nje vite SA me te mbare
Pacim!
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.