Per Emin ishte mengjesi i pare ne fameiljen e saj te re ne te cilen nuk ishe fare e deshiruar. Kur Emi zbret posht sheh qe mengjesi kishte filluar.
-Miremengjesi! Ju befte mir! Me falni per vonesen.
Pershendetjen ja ktheu vetem kryefamiljari, zoti Andrea.
-Miremengjesi e dashur Emi, mos e vrit mendjen,-thot duke i buzeqeshur leht,-Po Roani ku eshte?
Emi nuk di si te pergjigjet buzeqeshja qe kishte i ngrire ne fytyre, pasaj e mbledh veten dhe thot ja vjen per pak.
-Ok, -thote z. Andrea.
-Emi si e kalove naten e par te marteses ?-pyes Amelia me ironi.
-Emi mundohet te mbaj nje qeshhe ne fytyr dhe thot,- shume mir e kalova e dashur Amelia.
-Me behet qejfi,-ja kthen ajo me ironi.
-Emi sot kam deshire qe te vish ne kompani me mua gjithmon nqse deshiron?-thote z. Andrea.
-Patjeter z. Andrea me kenaqesi pse jo!
- Ok por dua qe te jete edhe Roani bashk me ne keshtuqe mund te shkosh ta therases pak?
-U... Un... Unnn... Po.. Ai do... Zgjohet tani... Pse duhet te shkoj... -Emit po i ngaterroheshin fjalet dhe po i merrej goja.
-Po nuk dua te vonohemi prandaj.
-Ok po shkoj te shikoj njeher, Emi u ngrit nga tavolina dhe drejtohet per tek dhoma e gjumit me duart qe i dritheshin, shkon para deres dhe e hap ate. Shikon qe Roani eshte akoma ne gjum, nuk dinte ca te bente nga njera ane duhet ta zgjonte nga ana tjeter kishte frik se mos ai i bertiste ,ndenji pak dhe pasaj mori guximin per ta zgjuar, afrohet dhe i therret -Roo.... Roan..... Roani zgjohu...Roaniii.., ai hap syte dhe shikon Emin qe po i theriste dhe me gjithe inat thote, -kush je ti moj qe me zgjon mua kush je?
-Jo degjo te lutem mos bertit shshshhsshhhshs mos bertit se do degjoj te tjeret.
-Le te degjojn moj le te degjojn edhe ca pasaj kujt i plasi!
-Roan un...
-Ca Roan,Roan ca Roan?
-Un erdha se me dergoi babi jot ketu, me tha te te zgjoja se do shkojm ne kompanine e tet eti.
-Mir dil jasht tani!
-Ja sa te marr canten dhe xhoken dhe do dal.
Ai ngrihet dhe shkon te tualet ben nje dush te shpejt dhe kur del e shikon Emin perseri aty.
-Prap ketu ti moj prap ketu heee prap ketu?
-Nuk po gjej dot xhoken prandaj po rri.
-Epo un do vishem ketu mund te dalesh?
- Po patjeter po pres aty jasht dhe kur te mbarosh po hyj.
-Ose jo jo e di cfare? - me mir rri shiko te gjesh xhoken ndersa un vishem fundja jemi te martuar dhe si do ja shpjegosh familjes qe po pres ketu jasht sepse burri im po vishet brenda ahahhahahahaha.
-Roan a je ok ?-derisa sa ti te vishesh un po shkoj posht ti them babit tend qe je gati dhe po vjen.
-Jam shume ok po ti a je? - A jemi te martuar bashk cfar ka ketu?
-E gjeta xhoken po marr canten dhe po zbres posht po te presim mos u vono shum ok?!-Emi drejtohet per tek dera po Roani e ndalon ,-E mban mend ca te kam then ne mbrem fjalen e par dhe te fundit e them gjithmon un dhe ti do besh ashtu si them un Ok?
Roani vishet dhe te dy dalin nga dhoma njekohesisht, zbrsim posht dhe ulen persei ne tavolin.
Pasi Roani mbaron mengjesin te 3 nisen per ne kompani.
-Emi mund te vish me mua ne makine deri ne komapni se dua te bisedoj per dicka me ty? - thot z. Andrea.
-Po patjeter! -ia kthen Emi.
-2 sekonda 2 sekonda cfare the?Emi eshte bashkeshortja ime dhe duhet te vij me mua ne makine apo jo?
-Por ndoshta z. Andr.....-Roani ia nderpren fjalen dhe i thot paske harruar cfare thash?
- Jo jo por..
-Ska por ti do vish me mua dhe kaq tema u mbyll.
-Ok Emi mund te shkosh flasim ne kompani.
-Ok z. Andrea.
Ejjj people!
Si ju kam?
E di kam humbur fare po ca te bjm ja e shk dhe nje kapitull tjeter shpresoj tju plq.
Pacim❤
YOU ARE READING
Në duart e atij
RomanceEmi është një vajzë e cila sakrifikon jetën e saj dhe lumturinë, për të shpëtuar vëllan e saj.