6. Skype Experience

4.2K 278 39
                                    

İlk başta ekranda sadece boynundan altını ve bel üstünü görüyordum. Konuşmuyordu, yazışıyorduk.

Calum Hood: Merhaba bebeğim

Siz: Merhaba aşkımm

Bunu yazınca sırıttım. Umarım görmemiştir. Onla konuşmaktan hoşlandığımı düşünmesini istemiyordum.

Siz: Hadi ispatla kendini. Bekliyorum

Calum Hood: Biraz daha bekle bebeğim

diyip ekranın başından kalktı.

4-5 dakika beni bekletti ve geri geldi. Niye beklediğimi anlayamadım.

Geldi ve ekranı yüzüne kaldırdı.

O GERÇEKTEN CALUM'DI. CALUM HOOD. BENLE SKYPE'DA KONUŞUYOR.

Ağzım kocaman açıldı ve gözlerimi kırpıp duruyordum. Çığlık atmadım, sanırım sonraya saklıyordum.

"Bana inandın mı?" dedi.

"Şey, sanırım. "

"Sanırım mı? Karşında duruyorum"

"Gerçekten sen olacağını beklemiyordum. Numaranı bilinmeyen numaralar servisine sorduğum da Dennis diye birini söylediler. "

Gerçekten şaşırmıştım. Onu beklemiyordum. Ve artık gülümsediğimi fark ettim. O da gülümsüyordu.

Ellerimle ağzımı kapadım ve onu inceledim. Arkadaki camda şehir manzarası vardı. 2 gün sonra onların karşısına çıkacağımız için burda olmalılardı.

Birden sordum "Benle konuşman yasak değil mi?"

"Nasıl?"

"Yarışma kuralları falan yok mu bunun için?"

"Bilmem,sen söyle, var mı?" tek kaşını kaldırdı. Tapılası duruyordu.

"Bana grubumuz için iyi olabilirsin diye mesaj attın. Bu bir tür "Seni seçme ihtimalimiz daha yüksek" değil mi?"

"Şey, sanmam. Arkadaş gibi konuşuyoruz işte. "

"Niye bana mesaj attın?"

"Sanırım senden etkilendim." daha çok sırıttım.

"Yani şeyden etkilendim, sesinden." diyip kafasını kaşıdı.

Bi' an ümitlendim ya. Öküz işte. Bozmasan anı n'olucak.

"Benim kapatmam lazım" dedi ve kocaman gülümseyip el salladı.

Bende -nerden gelmediğini bilmediğim bi cesaretle- öpücük atıp el salladım. Bi an saçına takıldı gözüm. Parlıyordu. Saç spreyi mi sıkmıştı? Benim için? Karnımda kelebekler hissettim.

Peki kelebekler aşık olunca karınlarında insan mı hissediyorlardı? Aklımda deli sorular.

Benim öpücüğüme o da karşılık verdi ve "2 gün sonra görüşürüz" dedi. Bende görüşürüz dedim ve ilk kapatan o oldu.

Ortam sessizdi. Kendi nefes alışımın sesini duyuyordum. Ayağa kalktım. Odayı tur attım. Hala olanlara inanamıyordum. O bana öpücük atarken PrtSc tuşuna basmıştım. Painti açıp Ctrl + V ye bastım ve tadaaaa, ekran görüntüsü. Resmi kaydettim ve bilgisayarı kapattım.

Birden kalbime bir enerji doldu ve çığlık attım. Ama sessiz attım biraz. Yan evler duysa tecavüz ediliyor sanarlardı çünkü.

BEN CALUM'LA KONUŞTUM! BEN!

2 gün sonra hepsiyle canlı canlı konuşacaktım. Bu düşünceyle dudağımı ısırdım.

Acaba benden yana mı olurdu? Ben gerçekten yarışmayı kazanabilir miydim?

Lana Del Rey'in Cruel World şarkısını açıp yatağa yattım ve sadece boş tavana baktım.

How to live with 5SOS? //a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin