37. Accident

1.7K 132 15
                                    

Biraz uzun ara oldu işte proje sınavlar vs vardı kızmayın :)

Koltukta yayılmış dergi okurken Ashton'ın uyanmasını bekliyordum. Sanki asırlardır bekliyorum, sadece birkaç saat olmuştu.

Sadece bu günün bitmesini istiyordum. Bir an önce eve dönmek...

Kolumun çoğu yerinde dikişler olduğu için bir türlü rahat edemiyordum. Zaten doktorlara göre burada da beklememeliydim. Ashton'ın durumu iyiydi. Kazayı sadece kafasını vurarak atlatmıştı. Benim de koluma cam parçaları girmişti.

Dergiye o kadar gömülmüşüm ki, Ashton'ın uyandığını duymadım.

"Hey?" Serumumu kapıp koltuktan kalktım ve yanına oturdum. Normal gözüküyordu. Burnundaki yarayı kaşıdı.

"Sen kimsin?" Ufak bir kahkaha attım.

"Ashton, bebeğim, şakanın sırası değil."

"Luke, Calum ve Michael nerede?"

"Dışarıdalar, çağırıyım." Kafasını salladı. Odadan dışarı çıktım ve dışarıya bir göz attım, koridorda yoktular. Kafeteryaya gitmeye karar verdim.

Kendi odamın önünden geçiyordum ki, seslerini duydum ve içeri girdim. Michael yatakta yatıyordu ve Luke'la Calum oyun oynuyordular.

" Ashton uyandı."

Michael bana baktı. "Çabuk uyanmış."

"Sanırım sizi görmek istiyor." Odadan çıktım ve tekrar Ashton'ın odasına gittim, çocuklar da peşimden geldi.

Ashton:"Teşekkür ederim."

Luke: "Ashton kafasını vurunca kibarlaşmış."

Ashton:"Tanımadığın insanlara karşı kibar olmalısın."

"Ne?"

Calum: "Olivia'yı hatırlamıyor musun?"

Ashton : "Yakın bir arkadaşımız mı? Birinizin sevgilisi mi? Gerçekten hatırlamıyorum, özür dilerim Olivia."

"Sevgilin ve grup arkadaşınım."

"Gruba yeni birini mi aldık! Niye bana sormadınız!" Çocuklara baktı.

Michael: "9 ay önce birini aldık Ashton."

Sanırım ağlayabilirdim. Tek yaptığım şey odadan çıkmak oldu. Luke da arkamdan geldi.

"Liv, üzülme mutlaka hatırlar."

"Ya hatırlamazsa?"

* * *

Taburcu olduk ve Ashton'ı evine götürdük. Çocuklar orada kaldı ama ben kalmak istemedim. Bana yabancı gözlerle bakmasına katlanamazdım.

Tabii ki Amanda hemen evimde bitmişti. Güya hasta bakıyordu ama tek yaptığı bana hazır çorba yapmak ve XBOX oynamaktı.

"Kazayı kim yaptı?"

"Ben."

"Ne, nasıl?"

"Yolda bir kuş duruyordu ve ben de direksiyonu kırdım, sonra ağaca çarptık. Ashton bayılmıştı ve benimde kolum acıyordu. Sonra da hastanedeydik işte."

"Liv, kuşlar uçabiliyor, biliyorsun değil mi?" Kahkaha attı.

"Sus ve bana gerçek yemek yap kadın!"

"Dur! Görevi bitirmeme az kaldı." Yastığı kafasına fırlattım ve sonunda kalktı.

Dizi açtık ve ben sonunda aromalı sudan fazlasını yiyordum.

How to live with 5SOS? //a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin