Yorumlarınız için çok teşekkür ederimmm :*
Bu arada yorum atamıyorum, niye hiçbir fikrim yok az önce şans eseri gitti bi tane
Bir de beni aydınlatır mısınız multimedyaya 2 resim veya daha fazla konuyor mu? Konulmuyorsa kolaj yaparım sorun değil ama dlldmd
Bu bölüm daha uzun sanki değil mi? Bu sefer uzatmaya çalışırken bok etmedim sanırım
Twitter'da geziyordum ki, Ashton'ın kucağında bir kızla öpüşürken gördüm. Tweete gelen mentionları okuyordum. Herkes benden ayrıldıktan hemen sonra Ashton'ın birine öpmesine bayağı kızmıştı.
Ashton'a dayanamayıp mesaj attım.
Gönderilen: Ashton Irwin
Onu gerçekten öptün mü?
Beni cevaplaması uzun sürmedi.
Ashton Irwin
Saçmalama Liv, yapmayacağımı biliyorsun
Bir süre ikimiz de bir şey yazmadık. Sessizliğimizi ben bozdum.
Gönderilen: Ashton Irwin
Paul bir şey dedi mi?
Ashton Irwin
Daha demedi ama o kıza dokunmam bile fahişenin teki
Niye yaptım bilmiyorum ama ortalıkta bir şey yokken kavga çıkarıyordum sebepsizce. Kıskançlığım tutmuştu sanırım.
Gönderilen: Ashton Irwin
Deneyerek mi öğrendin?
Ashton Irwin
Liv! Kızın ismini bile bilmiyorum sebepsiz yere kıskanıyorsun
Gönderilen: Ashton Irwin
Kıskanmıyorum bi kere
Bu yazdığımdan sonra cevap vermedi. Çocukların stüdyoda şarkı yazdığını duyunca ben de gittim. Daha önce hiç şarkı yazmamıştım ama deneyebilirdim. Calum bana anlatıyordu en azından.
"Her dizenin aynı hece sayısından olmasına dikkat et. Beste yaparken çuvallamak istemezsin. Bir de en az iki dizenin kafiyeli olmasına dikkat et. Çok da önemli sayılmaz ama bizim şarkılarımız genellikle öyle. Nakarat ve geçişler diğer kıtaların kafiye ve hece sayısına uymak zorunda değil. Bunlar nasıl yazman gerektiğiydi, bir de zamana gelelim. Asla ilham gelmeden bir şeyler karalamaya çalışma, bazen 2 ay sonra yazacağın bir parça 2 günlükten daha iyi olabilir. Tamamlayamadığın yerleri bize ver, bir şeyler buluruz." Gözlerini odada gezdirerek düşündü. "Bir de, şarkıyı tamamlamadan beste yapmaya çalışma. Sanırım şimdilik bu kadar."
"Teşekkür ederim" diyip çekmecelerden kağıt, kalem aldım ve bir yere oturup düşünmeye başladım. Birkaç şarkı sözü düşünmeye çalışıyordum ama sanırım önce ne hakkında yazmayı düşünmem gerekiyordu.
I packed my stuff with tears on my cheeks
(Eşyalarımı yanaklarımdaki yaşlarla topladım.)
Biliyorum tanıdık geliyor. Ama çoğu şarkının özünde gerçeklik yok mu zaten? Belki eşyalarımı toplarken ağlamadım ama, ağlıyamıyor oluşumdandı.
Even I'll miss your hands around me
(Beni saran kollarını özleyecek olsam bile.)
I tought 'bout our last kiss
ŞİMDİ OKUDUĞUN
How to live with 5SOS? //a.i
FanficKağıda Olivia Brinks yazıp karaladım. Artık 5SOS grubunun bir parçasıydım. *slow update*