2. I Cannot Believe

5K 324 53
                                    

"Sana inanamıyorum Amanda"

"Kötü mü oldu? Güzel söyledin işte."

Ofladım ve koltuğa oturdum.

"Peki kimlikteki resimlerimiz?"

"Bana biraz pahalıya patladın doğru olmak gerekirse." güldü. Bende güldüm. N'apıyorum ben?! Ben sinirliyim. Gülmemem gerek. Hemen gülüşümü indirdim.

Amanda bu halime daha çok güldü. Gözlerimi devirdim. İçimden gülmek geliyordu ama gülmemek için dişlerimi sıkıyordum.

"Ben banyo yapacağım." diyip onu kapının önünden çektim ve banyoya gittim.

Kapıyı kapatmadım çünkü Amanda ile küçüklük arkadaşı olduğumuz için beraber banyo yapmışlığımız var. Küveti doldurmaya başladım ve içine biraz banyo köpüğü koydum. Kıyafetlerimi çıkardım ve ayağımla suyu test edip (Mükemmel sıcaklıktaydı. Antarktika buzulları veya lav gibi değildi. ) içine girdim. Gözlerimi kapayıp gerilen kaslarımı rahatlatmaya çalıştım.

Amanda'nın sesini duydum.

"Ben gidiyorum!"

"Tamam" diye bağırdım.

* * *

Banyodan çıktım ve pijamalarımı giydim. Bilgisayarımı açıp Sims 3 oynadım. Oynarken kapıdan gelen anahtar sesini duydum ve saate baktım. 5.30' du. Annemin geldiği saat. Kapıya gitttim ve onu karşıladım. Elinden market poşetlerini alırken yanağından öptüm. "Hoşgeldin" diye cıvıldadım.

Market poşetleriyle mutfağa gittim ve aldıklarını yerleştirmeye başladım. Yerleştirirken tabii ki de abur cubur almış mı diye baktım. Çikolata, kurabiye vs. almıştı.

İçeri gidince koltuğa yayıldığını gördüm.

"Zor bir gün müydü?"

"2 tane doğum yaptırdım. Her yanım ağrıyor. "

"Aç mısın?" annemin böyle yoğun günleri çoğu zaman oluyordu. Doğum dedine bakmayın, filmlerdeki gibi bebek 2 dakikada fırlamıyor. 8-10 saatten bahsediyoruz burada.

"Hayır, sağol. Hastanede yedim. "

"Peki, ben odamdayım." diyip odama döndüm.

Sim yaratırken telefonuma mesaj geldi.

"Tebrikler! Girdiğiniz yarışmada dereceye kaldınız! Bir sonraki elemelerde görüşmek üzere #56! "

Mesajı gözlerimden şüphe etmemek için defalarca okudum. Sesimi beğenmişler miydi?

Demek ki öyle.

Ama benim sesim çok kötü.

Demek ki değilmiş.

Sims'i kapatıp sık kullanılanlara aldığım haberi açtım. Bir sonraki elemeler 3 gün sonraydı. Elemeler bir odada özel olarak yapılacakmış. Bu sefer müzik kulağına da bakılacakmış. Yani, birisi piyanodan bir tuşa basacak ve sizde bu notanın hangisi olduğunu bilmeye çalışacaksınız.

Zor gözüküyor.

Uh, evet.

* * *

•Yarın•

•Saat 16.00•

Bridgit bir notaya bastı. Emin olamadığım bir sesle "La?" dedim.

Bridgit başını salladı. "Do'ydu"

"Bak..." yanıma geldi. "Acemi olduğunu biliyorum. Notaları tahmin etmek aslında kolay. Yoğunlaş. Konsantre ol. Bütün notaların sesini aklından geçir. Her notanın sesi okunduğu gibi aslında. Şimdi bir daha deneyelim tamam mı?"

Bridgit bir notaya bastı.

Do... Değil. Re... Değil... Mi... Fa... Sol... Sol...

"Sol?"

"Evet! Kolay demiştim. İkililere geçelim mi?"

"İkili?"

"Aynı anda iki notaya basacağım yani. Ben ikili diyorum."

Titrek bir sesle "Peki." dedim.

Bridgit aralarında bir tuş olan iki tuşa aynı anda bastı.

"Uhmm, Do- Mi?"

"Hayır ama yaklaştın. Mi- Sol'du."

Seçmeler için bizim okulda çalışıyorduk. Bridgit'le Kimya ve İngilizce dersimiz ortaktı. Çok iyi bir şekilde piyano çalıyordu. Bende olmayan müzik kulağı onda vardı. İngilizce dersini asıp bodrumdaki eski piyanonun başına gelmiştik.

"Benim gitmem gerek. Teşekkür ederim. Sensiz n'apardım bilmiyorum. " Diyip ona sarıldım. Aslında bir yere gitmem gerekmiyor. Yanlız kalmaya ihtiyacım var.

"Bir şey değil." diyip bana gülümsedi. Ve onu arkamda bırakarak okulun bitmesinden 20 dk önce çıktım.

Eve ayaklarım götüme vura vura gidiyordum sanki. Yatağıma yatıp tavana bakıp düşünmem gerekiyordu.

Ve eve 2 dk kala müzik dinlemeye unuttuğumu farkettim.

Akskdjddkdk

Gülme be. İnsanlık hali. Unutmuşum işte. Kafam dağınık.

...

İç sesimle kavga ede ede eve geldim. Tam da dediğim gibi yatağa yatıp düşünmeye başladım.

Bir an aklıma yarışmayı kazandığım görüntüsü oluştu. Görüntüyü kafamı sallayıp, gözlerimi kırparak kovdum. Bu yarışmayı hayatta kazanamam ki.

Ama bir çok kişi sesinin güzel olduğunu söylüyor.

Gerçekten öyle mi ama?

...

Hey, cevap ver!

Pardon kuzenim yazmış.

Sesim güzel falan değil işte. Sadece yüksek notalara çıkabiliyorum. Bu sesini güzel yapmaz.

Kafamı yastığa gömdüm ve uykuya kaldım.

Merhaba! İlk defa not yazıyorum size. Bu ilk fan-fic deneyimim. Kitap yazıyorum bir de ama elimle. O da bilim kurgu. (İstek gelirse niye paylaşmıyım.dd)

Kızın bir tipi yok sizin hayal etmenizi istiyorum. Kimi isterseniz edin. Kendinizi edin bence.

Vote sayısı benim için pek önemli değil. Sevdiğim için yazıyorum. Kafamdakileri bir yere dökmek güzel oluyor.

Ama yorumlarınızı esirgemeyin. Neyi kötü yaptığımı, düzeltmem gerektiğimi, eksiklerimi söyleyin. Bölümler biraz kısa gibi sanki. Çünkü telefondan yazıyorum. Ama kısa bölüm sık hikayedir.

Haydi selametle kalın, seksi insanlarım.

How to live with 5SOS? //a.iHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin