25.♡

1.4K 85 2
                                    

,,Konečně!" Zasmála jsem se a hned skočila na Minha, on mě se smíchem chytil a otočil se semnou po jeho ose.

,,Taková věčnost, dnes jste přišli nějak pozdě Ne? Pojď, schovala jsem ti večeři." Oba jsme se  smáli a šli do kuchyně, všichni čóni seděli u ohně a povídali si, placem lítala dobrá nálada a všichni se smáli.

,,Na." Podala jsem mu talíř s brambory a volským okem a on to do sebe začal házet.
,,Něco nového v labyrintu?" Zeptala jsem se a on s plnou pusou kývl na nesouhlas. Zasmála jsem se a podívala se ven ke dveřím, vzpomněla jsem si na Gallyho.

,,Už s tebou mluvil Newt?" Zeptal se Minho když dojedl a já kývla.
,,Jo, řekli jsme si sraz, něco mi chce říct ale nevím co." Pokrčila jsem rameny a on se plácl do čela.
,,Asi se ti chce omluvit ty grinde." Řekl a já se zasmála.

,,Půjdem ven? Musím najít Ducha." Oba jsme se uchechtli a šli ven.
    Venku už bylo šero a šel slyšet jenom smích od ohniště.

,,Fuj ! Pusť!" Uslyšela jsem a hned se podívala k ohništi,  byl tam Duch a skákal po jednom čónovi, Alby se na něj dívá. Sakra.

Rozběhla jsem se k ohništi přímo k té skupince kde byl Duch, Alby a Newt. Skvělý .

,,Duchu fuj! Ke mě." Prstem jsem ukázala před sebe a pár čónů se na mě podívalo, Duch spadl předními tlapkami zpátky na zem a přicupital ke mě. Vzala jsem vodítko které jsem měla kolem pasu a zapla ho.
    Podívala jsem se na Albyho který si mě měřil pohledem a radši se otočila a šla někam jinam.

Minho už si povídal s nějakým dalším běžcem a já stála opodál společně s Duchem a po douskách pila nějaké pití ve kterém byl cítí alkohol, nesmím to přehnat.

Dívala jsem se po všech čónech a přemýšlela.

Najednou mě nekdo chytil za ruku otočil mě čelem k němu a položil mi ruce na boky. Gally.

,,Hlídej si ruce ty kasanovo, je tu Alby a ostatní." Mrkla jsem na něj a sundala jeho ruce dolů, i když jsme stáli opodál šlo na nás trochu vidět.
,,Frase, čau koště." Pohladil Ducha a já nadzvedla obočí.
,,Koště?" On pokrčil rameny a opřel se o strom.
,,Taky musí mít nějakou přezdívku ne?" Oba jsme se zasmáli.

,,Zítra máme sraz s Newtem, chce semnou mluvit." Řekla jsem a on se Poškrábal na krku a zasmál se.
,,Že bych vyhrál sázku?" Podíval se na mě a já pokrčila rameny. Podívala jsem se na ostatní u ohně a chytla Gallyho za ruku.

,,Půjdem do lesa, tam budeme o samotě."

Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat