♡,,Čau kluci? Jak to jde?" Sedla jsem si naproti Newtovi a věnovala bažovi úsměv.
,,Fajn," Usmál se Newt a já s úsměvem pohlédla na hnědovlasého kluka a čekala na jeho odpověď.
Vzpomněla jsem si na tu vidinu. Pamatuju si že tam byla nějaká žena která mluvila a myslím že řekla i jeho jméno ale už si ho nepamatuju.,,Zatím dobrý, jsem celkem zvědavý na zítřejší obchůzku placem." Usmál se a já mu úsměv oplatila.
,,Večeřeli jste už?" Zeptala jsem se a oba chlapci na sebe pohlédli. Už od začátku si myslím že ti dva budou dobří kamarádi.
,,Ještě ne." Zasmál se Newt a já nadzvedla obočí.
,,Pf! Tak to mazejte si dát! Snad jsem těch trilión brambor neloupala zbytečně!" Začali jsme se smát a všichni jsme se zvedli a pomalu šli k hrnci.
,,Kdybys to ještě nepostřehl bažo, tady Jemie je kuchařka." Řekl Newt novému a on jenom kývl a v tom do něj narazil jeden čón.
Nový spadl a hned se v obraně zvedl. Pohledem jsem střelila na Gallyho který s úsměvem stál v kruhu placerů. Už nějakou tu hodinu se tady perou a Gally je zatím nejlepší.
,,Tak co bažo, deš?" Zeptal se vyzívavě Gally a baža se vyplašeně podíval na mě a Newta.
Najednou jako by uvnitř sebe vzal všechnu odvahu a pomalím krokem šel do kruhu.Placem se začal líhnout křik všech čónů.
,,Baža! Baža!"Gally mu teda vysvětlil v rychlosti pravidla a začali se prát. Bože...
Gally se se smíchem pral a při tom mu vymýšlel přezdívky, všechny to hrozně bavilo.
Šlo vidět že je baža lehce vytočený a v tom. Páni, to se ještě nikomu nepovedlo.Gally ležel na zemi a díval se před sebe, asi byl v šoku. Rychle jsem se podívala na Minha který s údivem sledoval nového bažu.
Gally vstal neuvěřitelnou rychlostí ze země, rychle podkopl bažovi nohy a on to nečekal. Vší silou upadl na zem přímo po hlavě až mě to zabolelo za něj.
Newt za ním vyběhl společně s nějakými čóny a já šla za Gallym.,,Co blbneš!" Sykla jsem po něm ale on na to nic neřekl.
,,Thomas." Otočila jsem rychle hlavu a dívala se na bažu jak se zvedá ze země.
,,Vzpomněl jsem si! Jsem Thomas!" Vykřikl a začal se smát. Jo... Takhle bylo to jméno.
Gally mě obešel a šel přímo k němu, poplácal ho po rameni.
,,Tak vítej v place Thomasi." Řekl a všichni se začali smát a vykřikovat Tomasovo jméno, začali si připíjet a oslavovat.
ČTEŠ
Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]
Fanfic♡ V této sérii ff Newt NEUMŘE. ♡ Do placu přijede první holka, zmatená a vystrašená nevědomky poruší to největší pravidlo. Celý týden se seznamuje s ostatními placery, poznává líp svou partu a možná i svou lásku? Zamilovat se je ale proti pravidlů...