11.♡

1.7K 93 6
                                    


,,Už ses odurazila?" Podíval se na mě s úšklebkem Newt když Chuck někam odběhl.
,,Já nebyla uražená!" Oba jsme se zasmáli ale potom jsem se mu podívala do očí. Plamínky ohně se mu odráželi v jeho očích, zase ten divný pocit v bříšku. Co to je?

,,Hele promiň jak jsem se chovala a tak všechno." Chytla jsem jeho ruku ale on se zamračil a jemně se z ní vymanil. Au. Uvnitř mě mě něco zabolelo a on se na mě podíval.

,,Je tu Alby." Řekl a já se podívala do ohně.
,,Jo jasně." Hned se můj pohled stočil na Gallyho který byl opřený opodál a díval se na mě, potom kývl rukou a šel směrem k lesu.
,,Du najít Minha." Řekla jsem a když jsem sezvedala chytl mě za zápěstí a když jsem se otočila zase mě pustil.
,,Já-ja jsem to nem-" ,,Chápu." Řekla jsem a už se prodírala davem směrem k lesu.

Všude kolem už byla tma, měsíc byl v úplňku takže mi svítil na cestu. Otočila jsem se zpátky k ohni u kterého se všichni smáli a povídali si.

Měla bych se vrátit, vzít si pití s alkoholem a pořádně se opít aby na chvíli zmizely mé myšlenky a problémy.

V tom mě někdo jemně chytil za ruku a už táhl do lesa. Měla jsem v sobě adrenalin ale i strach, přece Gallyho moc neznám...

Zastavili jsme v lese u zdi a Gally mě pustil, sedl si do trávy a opřel se o zeď. Chvíli jsem váhala ale nakonec jsem si sedla naproti něj a opřela se o strom.

,,Proč jsme tady?" Zeptala jsem se a on se zasmál a začal si hrát s trávou kterou utrhl.
,,Já nevím, ty jsi šla za mnou." Oba jsme se zasmáli.

,,Mám se tě bát?" Ozvala jsem se a on nadzvedl s úsměvem obočí a já se uchechtla.
,,Tak já tě vůbec neznám a je trochu divný že jsme v lese, sami a ostatní jsou skoro opilý takže..." Oba jsme se zasmáli.
,,Hele taky mě pořádně štvou ty pravidla ale ještě se jich držím." Zasmál se a já se podívala na koruny stromu.

,,Tak se poznáme." Podívala jsem se po chvíli na něj a on kývl.
,,Fajn, začni protože já nemám moc zajímavý život a nemám ti co říct, většinu si nepamatuju." Zasmál se a já se znovu podívala do korun.
,,Pravda, já taky ne."

,,Máš něco s Newtem?" Vypadlo z něj a já se zasmála.
,,Napnutý lano, posledních pár hodin se nějak nedohodneme."
,,Já myslel jako něco víc." Zasmál se a já nadzvedla obočí ale pořád se dívala na stromy.
,,Ne nemáme, proč se ptáš?" Zasmála jsem se.
,,Protože vidím jak se na tebe dívá." Zasmál se a já se zamračila a podívala se na něj.
,,To sis asi špatně spojil, pokud sis nevšiml tak se tady na mě všichni dívají divně." Oba jsme se zasmáli a zase chvíli bylo ticho.

,,Proč nejsi u ohně a neopíjíš se taky?" Uchechtla jsem se.
,,Protože zítra budeme pracovat na tvé síti a tak tam musí být někdo při smyslech." Začali jsme se smát a já vstala.

,,Půjdu spát, takže se uvidíme zítra dobrou." Vyměnili jsme si úsměv.

,,Dobrou..."

Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat