♡,,Frase já už nemůžu!" Spadla jsem na zem a pustila dřevo které jsem zrovna nesla. Slyšela jsem Gallyho smích ale dívala se na oblohu plnou mraků přes koruny stromů.
,,Vstavéj, ještě to musíme uhladit, natřít na hnědo a Duch bude mít boudu." Řekl Gally a já se usmála.
Představa vypadá dobře ale už se mi nechce nic dělat, od rána nosím kousky dřeva a společně s Gallym je řežu a stloukávám dohromady. Pánvička dělal oběd sám za to ráno které jsem dělala a tak se tady celý den dřu s tím největším Grindem.
,,Dělej vogo nebo ji nedoděláme nikdy." Řekl znovu a já se trhnutím zvedla. Člověk si nemůže ani odpočinout frase!
,,Vždyť už du vole!" Vyštěkla jsem a začala naštvaně zvedat dřevo které jsem před chvílí upustila. Otocila jsem se a chtěla projít kolem Gallyho jenže on mě chytil za rameno a tím jsem se na něj otočila.
,,A nebuď naštvaná," Řekl s úšklebkem a přitiskl své rty na ty mé, na milimetr se odtáhl a políbil mě znova. Já jsem se ale odtáhla s lehkým úsměvem a nadzvedla obočí.
,,S takovou tu boudu nedoděláme nikdy." Napodobila jsem jeho hlas a šla směrem k placu.
Hodila jsem dřevo vedle nedodělané boudy a nastražila uši.
,,Pomócc!!" Trhnutím jsem se otočila k lesu jako skoro všichni v blízkosti a zahlédla Thomase jak vyběhl z lesa a za ním utíkal, Ben?
Gally se za ním rychle rozběhl stejně jako Newt, Alby, Chuck a jako já.
,,Bene co to děláš! Nech toho." Křičeli jsme všichni a snažili je od sebe odtrhnout. Ben byl jako uplne jiný člověk, sápal se po Thomasovi hlava nehlava a Thomas pod ním zoufale křičel abychom ho z něj sundali.
Ben vytáhl od pásku nůž ale v tom.,,Pozor!" Zakřičel Newt, všichni naráz odskočili a Newt trefil Bena obrovskou tyčí přímo do hlavy. Au... Ben se zhroutil vedle něj na zem a Thomas si splašeně sedl.
,,Co se stalo?" Vyhrkl hned Alby a Thomas se díval kolem sebe a na Bena.
,,Prostě na mě zaútočil! Z ničeho nic, říkal že za všechno můžu já a napadl mě. " Newt si promnul spodní ret a kývl na Gallyho. Gally vstal a šel k Benovi, společně s ostatními čóny ho chytli a Newt mu odhrnul tričko.
Pane bože... Mu se to vrátilo! Nedávno byl ušknutý ale vyléčilo se mu to a teď...
,,Nevyléčilo se to Alby, je to horší." Řekl Newt a podíval se na Albyho, já jsem jenom přihlížela a nemohla uvěřit svým očím.
Alby chvíli přemýšlel ale poté se zhluboka nadechl.,,Zavřete ho do díry a Newte, svolej poradu."
,,Ne! Ne! Vy to nechápete! Alby!" Začal křičet Ben ale nikdo na něj nebral ohledy, Gally ho teda s ostatními čóny vzal a táhl do díry.
ČTEŠ
Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]
Fanfic♡ V této sérii ff Newt NEUMŘE. ♡ Do placu přijede první holka, zmatená a vystrašená nevědomky poruší to největší pravidlo. Celý týden se seznamuje s ostatními placery, poznává líp svou partu a možná i svou lásku? Zamilovat se je ale proti pravidlů...