❤Thomas spadl na zem, kluci rychle chytali Gallyho a já si s Teresou klekla rychle k Thomasovi.
,,Je to tvoje chyba ! To ty za to můžeš ! Alby říkal že jsi jeden z nich !" Začal řvát Gally a Thomas se hned zvedl.
,,Možná máš pravdu." Zamumlal Thomas a vytrhl stojícímu Chuckovi z ruky nějakou divnou věc.
Co to je ?
,,Thomasi nedělej to," Zašeptala Teresa a já vůbec nevěděla o co jde.
Chtěla jsem se nadechnout a zeptat se jenomže v tom si Thomas tu velkou věc zabodl do nohy.
Spadl znovu na zem a v tom jsme u něj klečeli všichni a Gally jenom šokovaně přihlížel.
,,C-co to sakra je ?!" Vykřikla jsem.
,,Bodl se, Tereso? Máš ještě tu iněkci?" Podíval se Minho na Teresu a ta zmatně přikývla a začala něco hledat v kapse.
Když to našla, vytáhla z kapsy malou iněkční stříkačku s nějakou modrou tekutinou ve vnitř.
Rozmáchla se a zabodla ji Thomasovi do nohy.Bože.
▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪▪
,,Co budeme dělat ?! Thomas s Teresou jsou v díře, Gally je smyslu zbavený a chce je vyhnat! Všichni placeři jsou nasraní! Alby je mrtvý aaaaahhhh!" Chodila jsem okolo Newta a měla sto chutí zařvat a brečet.
,,Jemie," Řekl mé jméno jenomže já pořád chodila kolem něj a snažila se nebrečet.
,,Jemie no tak uklidni se," Řekl znovu ale já jsem se na něho jenom podívala a znovu začala chodit protože už jsem zase měla slzy v očích.
,,Přestaň!" Řekl už přísně, rychle mě chytil za ruku a trhnutím si mě přitáhl do obětí.
Chvíli jsem byla v šoku protože už dlouho jsem necítila jeho vůni a celkově jsme se spolu nebavili.
,,Promiň mi to všechno, strašně si mi chyběla Jemie," Řekl a zavrtal svou hlavu do mého ramene.
Já jsem se zase zavrtala do jeho hrudi a silně ho přitiskla k sobě.
,,To já se omlouvám za všechno." Zamumlala jsem a užívala si po dlouhé době ten pocit bezpečí...
▪▪▪▪▪▪
Aaaaa ❤😍
Líbí ? Konečně ❤😀
Krásný zbytek dne. 😁🙋♀️
ČTEŠ
Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]
Fanfiction♡ V této sérii ff Newt NEUMŘE. ♡ Do placu přijede první holka, zmatená a vystrašená nevědomky poruší to největší pravidlo. Celý týden se seznamuje s ostatními placery, poznává líp svou partu a možná i svou lásku? Zamilovat se je ale proti pravidlů...