29.♡

1.4K 70 9
                                    


,,Gally?" Řekla jsem jeho jméno v otázce.

Seděli jsme v lese na našem místě kde nikdo moc nechodí, Gally byl opřený o zeď a já byla opřená o jeho hruď.

,,Ano?" Pohladil mě po vlasech a já si začala hrát s jeho koženým náramkem který měl obvázaný kolem ruky.

,,Myslíš že se dostaneme někdy ven?" Polkla jsem a podívala se do jeho očí, povzdechl si a podíval se na noční oblohu.

,,Upřímně zlato? Nevím... Ale chtěl bych poznat ten život venku." Usmál se a podíval se mi zpátky do očí.
     Gally se najednou trochu posunul a vzal si do dlaně nějaký větší kamínek v podobě srdíčka který ležel nedaleko od nás.  Vytáhl zpoza opasku svou dýku a usmál se na mě.

Začal do kamínku něco vyřezávat ale nechtěl mi ukázat co. Pozorně jsem sledovala co dělá.

,,Na." Podal mi onen kamínek a já se na něj podívala. Bylo tam vyškrábané G+J.

,,Děkuji." Ještě nějakou dobu jsem si prohlížela kamínek a přemýšlela. Je tohle správné ? Mám Gallyho ráda ale... Je to skutečně on koho miluju? Zavrtěla jsem hlavou a zasmála se.

,,Jsem už unavená, půjdu spát, dobrou."

Věnovala jsem mu pusu a šla k mé síti u které ležel Duch.

....

Vypla jsem studený nával vody a zachumlala se do ručníku. Brr! To po ránu vždy probere.
   Oblékla jsem si šedé tílko společně s šedými kraťasy a udělala si rychlí drdol, umyla zuby a vyšla ven.

,,Newte!" Zakřičela jsem když jsem ho viděla jak jde po place společně s dalšími čóny. Když se na mě otočil tak se usmál a pokynul ostatním čónům aby pokračovali v cestě.

,,Ahoj!!" Doběhla jsem k Newtovi a objala ho, oba jsme se zasmáli.

,,Nějaká dobrá nálada ne ?" Zeptal se a já kývla.
,,Až moc." Usmála jsem se a on si prohrábl vlasy.

,,Co dnes plánuješ?" Zeptal se a pomalým krokem jsme se rozešli placem.

,,Noo za chvíli mám být  v kuchyni, budem vařit snídani a vymýšlet něco na oběd a jinak nevím, asi se budu věnovat hafanovi a potom našemu nováčkovi! O můj bože já se těším ! Bude to další holka? Nebo kluk? Dítě? Stařeček?" Začali jsme se smát.

,,Ach ty stařečku... Běž do té kuchyně, uvidíme se odpoledne."

A jak Newt řekl.

Vyběhla jsem na plac přímo za Newtem. Klec !

Krásný zbytek dne! 💕

Zítra zase ta otravná škola... 😭🖕😂

Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat