39.♡

1.1K 69 8
                                    


Všechno jsem Newtovi řekla, o tě vidině, mých pocitech ale bez Thomase. Sice už věděl že mám vidiny ale tahle byla zrovna o něm a Newt nechtěl ať to slyší.

,,To není možné." Mnul si Newt svou bradu a pohledem propaloval zem.

,,Seš si jistá? Podívej se na to nemehlo, to že vletí do labyrintu? " Podíval se na mě a já kývla. Já vím a docela v tom Newta obdivuju že mi věří, mě kdyby někdo říkal o budoucnosti, no nevím.

,,Hhhh..." Povzdechl si ale pořád semnou udržoval oční kontakt.

,,Tak uvidíme, snad se ta předpověď ještě nějak vyvrátí, věřím Minhovi že to s Albym stihnou." Usmál se a já jenom přerušila oční kontakt.
Tak že by to s tou důvěrou nebylo tak fajn ?

,,A to nic neuděláme? " Znovu jsem navázala oční kontakt a nervózně si koukala nehty. On jenom svraštil obočí a ironicky se zasmál.

,,A co chceš jako dělat? Mám svolat další běžce? Haló dáši běžci za Minhem, Jemie měla totiž vidinu !" Začal předvádět jak na všechny volá a u toho se začal smát.

Co mu je? Problesklo mi hlavou a začala jsem si ho prohlížet od hlavy až k patě.

,,Co to s tebou je Newte?" Zeptala jsem se ho a on znovu nakrčil obočí.
,,Co by bylo?" Odsekl a já si k němu přisedla blíž.

,,Newte," Povzdechla jsem si a sevřela ho v obětí. Nevím co mu přesně je ale nejspíš je nervózní nebo já nevím a tak sám mi to asi neřekne. A tak jsme vedle sebe seděli v obětí a soustředili se každý na toho druhého. Vnímala jsem Newtův dech a tichý tlukot srdce.

,,Newte placeři už s-" Přiběhl k nám Gally a my jsme se od sebe rychle odtáhli. Sakra, sakra, sakra !
Udržovala jsem s Gallym oční kontakt, nejdřív se tvářil překvapeně, potom ublíženě a teď mě asi podřezává pohledem.

,,No? Co si chtěl říct?" Pobídl ho Newt a Gally přerušil oční kontakt. Sakra. Teď zas bude naštvaný a bude si myslet bůh ví co jsme tady s Newtem dělali.

,,Placeři už stojí před branami, za chvíli se budou zavírat." Řekl nezaujatě a nechal si svůj typický kamenný výraz.
Newt ale hned vystřelil ze sedu a já také, Gally si to už kráčel někam placem a Newt k bránam.

,,Newte !" Houkla jsem na něj a on se rychle otočil.
,,Hlídej Thomase." Řekla jsem a Newt jenom kývl a pokračoval v cestě. Já se rychle rozhlédla kolem a běžela za Gallym.

Tak co? Líbí?
😊😁🤷‍♀️💕

Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat