♡Společně s Newtem jsem příběhla ke kleci, kolem už stáli skoro všichni placeři a koukali dovnitř.
Newt se snažil prodírat davem a šlo mu to, je něco jako druhý vůdce takže mu všichni ustupovali ale mě? Mám takový pocit že mě nevidí.Newt se na mě otočil a když si všiml že mě nechtějí pustit, chytil mě za ruku a došel semnou davem ke kleci. Rychle jsem se pustila když jsem přistála na Gallyho pohledu.
Newt skočil do klece a to mě zaujalo víc a tak jsem pohledem sjela do klece jako všichni ostatní.Z klece vyskočil Newt a za ním kluk který měl hnědé vlasy a- no doprdele... Couvla jsem o krok dozadu a promnula si oči.
To je ten kluk z toho vydění...,,Jemie? Si v pohodě?" Podívala jsem se na Newta a s úsměvem kývla.
Pohledem jsem sjela na nového čóna který se dívá na ostatní čóny.
Zničeno nic se rozběhl proti čónům, všichni se rozestoupili a začali po něm řvát a smát se. Zelenáč běžel přímo do placu. Ty kráso... běží celkem rychle. H! Trochu jsem sebou trhla když zakopl a upadl na zem.Všichni se začali smát, jak Gally tak Newt. Jak malý děcka, fakt. Protočila jsem panenkami a rozešla se za zatím neznámým čónem. Všichni stichli a dívali se na mě.
,,Ahoj, si v pohodě?" S úsměvem jsem si k němu klekla a on se na mě vyděšeně podíval. Najednou se začal dívat kolem sebe a upínal pohled na ty obrovské stěny.
,,K-Kde to sakra jsem? A kdo jste vy?" Podíval se zase na mě a mě zase bleskla hlavou ta vydina.
,,Jsi v placu, a já jsem Jemie a ostatní se ti určitě představí sami." Zasmála jsem se a postavila se na nohy, nový se taky postavil a v tom k nám přišel Newt, Gally, Alby a pár ostatních čónů.
,,Výtej v placu bažo." Poplácal ho po zádech Alby a všichni se začali představovat.
Odešla jsem teda k lesu a dívala se kolem sebe, hlasitě jsem hvízdla a čekala než přijde Duch. Většinu času tráví semnou ale občas je i někdy v lese.
Ze křoví vyběhl duch a uvítal mě olizováním.,,Pojď, jdeme chystat večeři." Zasmála jsem se a šla přímo za Pánvickou do kuchyně.
Dnes je přivítání nového čóna a tak se bude uspořádávat ten oheň a tak zase budou brambory.,,Už si viděla nového čóna?" Zeptal se mě Pánvička a já kývla.
,,Je to pěkné nemehlo že?" Zasmál se a já s ním.
,,Je v poho."...
,,Na." Newt podal bažovi skleničku a opřel se o pařez vedle něj. Přišel mu jako fajn kluk
,,Co je tam venku?" Zeptal se najednou baža a Newt nadzvedl obočí. Nevěděl jestli mu to říct ale myslel si že mu může věřit.
,,Labyrint... Slyšíš? Každý večer se mění. A támhle ti čóni, to jsou běžci, vybíhají do labyrintu a mapují to tu." Ukázal na Minha a Bena, na Minhovi seděla Jemie a o něčem si povídali.
Alby viděl že Jemie sedí na Minhovi ale u nich mu to nevadilo, věděl že jsou to jako dva sourozenci, Minho mu to vysvětloval a i Newt.,,Ona je jediná holka?" Zeptal se Newta baža a Newt kývl.
,,A ona chodí s tím běžcem?" Zeptal se a Newt se zasmál.
,,Ne, jsou něco jako sourozenci, je zakázané s ní něco mít." Řekl Newt.
,,Někteří to ale porušují ne?" Newt se na něj zaraženě podíval.
,,Už nějakou tu půl hodinu si vyměňujě ta holka s tím em Gallym pohledy." Zasmál se a Newt se hned podíval na Gallyho.
,,To přece nic neznamená." Řekl Newt a promnul si spodní ret.
Ahooj ❤
Jak se máte?
☀️💦
ČTEŠ
Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]
Fanfic♡ V této sérii ff Newt NEUMŘE. ♡ Do placu přijede první holka, zmatená a vystrašená nevědomky poruší to největší pravidlo. Celý týden se seznamuje s ostatními placery, poznává líp svou partu a možná i svou lásku? Zamilovat se je ale proti pravidlů...