♡Zalívala jsem všelijaké rostliny a přemýšlela nad domovem, co když jsem ale žádný neměla? Co když Zlosin jenom zachraňoval děti? To je ale blbost, kdyby je zachraňovali, proč by je strkali zrovna do Labyrintu?
Z mého přemýšlení mě vyrušil Newtův sladký smích. Vlastně jsme mezi sebou ještě neprohodili slovo, taky že tak pred půl hodinou jsem měla tam jejich exkluzivní výslech.
,,Nad čím tak přemýšlíš?" Zeptal se mě a já na něj pohlédla.
,,Nad ničím." Pokrčila jsem rameny a on se znovu zasmál.
,,To vidím, za chvili z toho nebude záhonek ale rybník." Začal se smát a já se podívala na tu spoušť pode mnou. Jejda.
Nahlá jsem konvici aby už z ní netekla voda a zazubila se na Newta, ten si s úsměvem povzdechl a vzal kyblík který stál vedle něj.,,Zajdeš?" Natáhl ruku s kyblíkem a lopatkou ke mě. Neee. ,,Jo." S úsměvem jsem vzala kyblík a když jsem šla k lesu protočila jsem panenkami. Bože, proč musím furt chodit pro-
,,Čau oko." S lehkým výkřikem jsem se otočila a uviděla před sebou Gallyho. No potěš koště.
,,Děláš si srandu? Nepřijde ti trochu divný mě sledovat do lesa a potom mě takhle vyděsit?"
,,Ne nepřijde mi to divný." Na obličeji mu hrál lehký úšklebek. Já jsem se jenom opřela o strom a dívala si na oblohu.
Ne, vážně před ním nehodlám sbírat plopáky.,,Těšíš se na večer? Alby se rozhodl uspořádat takový malý večírek když už si ho neměla ty na přivítání."
Prudce jsem se na něj otočila.,,Proč se zájmáš? Vlastně odkdy se zájmáš o mě? Ještě před hodinou si mě obviňoval!" Trošku jsem po něm vyjela a mu zmizel úsměv.
,,Tak promiň že otravuju." Otočil se a byl na odchodu. Do hajzlu.,,Počkej, takhle jsem to nemyslela." Řekla jsem otráveně a on se zastavil.
,,Stejně musím jít, tak se uvidíme večer." Věnoval mi úsměv a odešel...
,,Co ti to tak trvalo?" Zeptal se mě Newt když jsem přišla z lesa.
,,Nic jenom tam přišel Gally a tak jsme pokecali." Vzala jsem zase konev a on se na mě nechápavě podíval.,,Gally? Pokecali?" Nadzvedl obočí a já kývla.
,,Jo, bavili jsme se o tom dnešním večeru o kterým si mi mimochodem ještě neřekl." Usmála jsem se ale on si pořád držel svůj zamýšlený pohled.,,Hele Jemie, nevěř mu, je to Gally, neznáš ho chápeš? Moc se s ním nestýkej." Řekl a já se na něj podívala.
,,Neříkej mi co mám dělat Newte, už tak mě štvou veškerá vaše pravidla, nevím jak vidíte Gallyho vy ale já si na něj udělám obrázek sama, tak se do toho... nepleť, prosím." Řekla jsem v klidu a položila konvici.
,,Půjdu pomoct do kuchyně." Dodala jsem a aniž by něco řekl jsem odešla.
ČTEŠ
Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]
Fanfic♡ V této sérii ff Newt NEUMŘE. ♡ Do placu přijede první holka, zmatená a vystrašená nevědomky poruší to největší pravidlo. Celý týden se seznamuje s ostatními placery, poznává líp svou partu a možná i svou lásku? Zamilovat se je ale proti pravidlů...