4.♡

2.2K 114 21
                                    


,,No takže tady tomu říkáme plac, každý měsíc tady přijede nový baža a tento měsíc si to byla ty, nikdo si taky nic nepamatoval později si potom na jméno vzpomeneš. Za zdí je Labyrint jak už jsi asi zjistila když si do něj vběhla, je to přísně zakázáno tam jít chápeš? Už tam nemůžeš jít nebo bychom tě museli vyhnat a nikdo ještě v Labyrintu nepřežil... Máš štěstí že jsem Albyho přemluvil ale nevyjdeš z toho bez problémů." Řekl a já se mu pořád dívala do očí, on při každém představování držel očí před sebou.

Prošli jsme skoro celý plac, Newt mi ukázal kde jsou sprchy, ošetřovna, kde všichni spí, kde ho můžu zítra najít protože každý den pracují a já si budu muset vyzkoušet nějaké práce.

Přišli jsme ke skupince kluků kteří zpracovávali dřevo a dělali z něj něco podobné na poličku. Zrovna z lesa přicházel ten kluk s obočím a ještě s nějakým, nesli dřevo.
S obočím jsme navázali oční kontakt a on na mě upřel zvláštní pohled.

,,Tak co bažo? Nechceš jít zase do labyrintu?" Uchechtl se a já nadzvedla obočí protože jsem cítila jak mě jeho ego praštilo do obličeje.

,,Až po tobě zlato a neříkej mi Bažo." Mrkla jsem na něj a on se podíval na své kamarády. ,,Ouuu, nějaká drsná ne?" Zeptal se a já zkřížila ruce na prsou a zasmála se.

,,Celkem mě zaujaly tvoje zrzavé vlasy, doplňuje to tvou veverčí tvář." Všichni kluci se zasmáli teda až na Newta, viděla jsem jak se nadechuje a chce zasáhnout ale rukou jsem ukazala aby byl v pohodě.

,,Fakt? Neříkej... Taky mě zaujalo tvé obočí em teda řekla bych spíš křídla Orla Skalného." Řekla jsem a mu hned zmizel povrchní úsměv zatím co jeho kamarádi společně s Newtem vybuchli a začali se smát přes celý plac.

S vražedným pohledem ke mě udělal krok a řekl tichým hlasem.
,,Moc si nefandi zrzko, uvidíme kdo se bude smát když tě zítra zavřeme na několik dnů do díry."

,,Večeře!!" Ozvalo se placem a já si pořád vyměňovala pohled s klukem který mi přijde něčím zajímavý.

,,Pojď, půjdeme." Vzal mě Newt za zápěstí a trochu mě zatáhl abych začala vnímat okolní svět.

Budoucnost~ Newt~Labyrint. [DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat