^18^

4.6K 302 154
                                    

Jimin POV

- Czerwone światło! - krzyknąłem, gdy zauważyłem, że Kook zamiast przyhamować, dodał gazu.

- Przepraszam - powiedział ze skruchą. - Jakbyś nie pamiętał, to egzamin zdałem dopiero dwa tygodnie temu, przy czym do tego praktycznego podchodziłem cztery razy - wymamrotał pod nosem.

- Więc powinieneś się czegoś nauczyć podczas tych czterech prób - powiedziałem, śmiejąc się.

- To nie jest zabawne - powiedział  i wcisnął hamulec.

- A i zapomniałbym, ty płacisz za popcorn - zdecydowałem i się szeroko uśmiechnąłem.

- Ale przecież w kinie droższe są przekąski niż bilety - zajęczał.

- Oj, nie marudź już. - rozkazałem.-  Zamiast tego jedź, bo za chwilę zaczną na nas trąbić. - dodałem, gdy zauważyłem, że światło zmieniło się na kolor zielony.

- Już jadę - powiedział i zrobił to, co rzekł.

- UWAŻAJ! - krzyknąłem, zdzierając sobie przy tym gardło.

Jungkook pociągnął ręczny i jednocześnie wcisnął pedał hamulca.

Yoongi POV

- Okulary trzy de też doliczyć? - spytała kasjerka.

- Tak, dwie pary.

- Należy się - mówiła kobieta, wpatrując się w monitor komputera - sześć tysięcy wonów i osiemdziesiąt cztery dzony.

Podałem jej odpowiednią ilość pieniędzy, odebrałem bilety oraz okulary i podszedłem do Hobiego z pytaniem, ile mam na niego czekać.

- Za chwilę kupuję. Jaki popcorn chcesz?

- Karmelowy.

- Okej, ja wezmę solony.

- Coś mnie to mało interesuje.

- Król swagu znowu w akcji - stwierdził Hobi, za co trzepnąłem go w głowę.

- Za co to? - zapytał, masując sobie obolałe miejsce.

- Za naśmiewanie się ze mnie. - odpowiedziałem i wzruszyłem ramionami.

- Ale ja to stwierdziłem!

- Z kpiną w głosie - powiedziałem, a on nie zdążył się odgryźć, bo kasjer przywołał nas do kasy.   

Please, help me || Yoonmin ✔Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz