ah, men det här med uppföljare

435 22 5
                                    

Heeeeeeeeeeeeeeeello folks.

jag känner mig efterbliven som skriver det här nu, men vad gör man inte.

många av er ville ha en uppföljare till den här, am I right? Yah.

så eftersom ni då ville det, har jag faktiskt en uppföljare på den. Jag var aldrig tydlig med det, men jag tänkte liksom, "jaja, bättre nu än aldrig."

JA, där finns en uppföljare.

många av er kanske redan läser uppföljaren, men jag ville bara vara tydlig med er som inte vet om att det finns en uppföljare.

uppföljarens namn är; Played 2, och finns på min profil.

(namen ugh va deprimerande, these four walls spelas av Little Mix, jag är ju normal som bara drar in detta.... bahhhhhh.)

okej, här finns the summary (venne vad det heter på svenskaaaa):

Det är inte lätt om man ska lämna sin mamma och sin bror på en flygplats och aldrig se dom igen. Det är heller inte lätt när man vet att ens mamma inte har länge kvar att leva på grund av en för jävlig sjukdom kallad, cancer. Det blir dessutom ännu svårare när ens storebror ska skickas till en annan delstat i USA när man själv ska förflyttas till en mindre ort i England. Inte blir det heller bättre när man heter Megan, är 17 år gammal och blir utnyttjad av sin nya kriminella "bror".

SÅ ALLIHOPA DÄR UTE, jag har en sak att säga...

LÄS DEN VETTJA!

wbbwb22011p+ibwo2bWOBWOBWOBWOBW

det var allt jag hade att säga

bye xox

Played » 1DTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang