24- VAAT Mİ TEHDİT Mİ?

952 139 14
                                    

Keyifli okumalar o zaman. 😁❤

🌸 24. BÖLÜM 🌸

Asılsız ihbarlar...

Annem ve baş komiserimin gözümün içine baka baka fingirdeşmeleri...

Kuzey ve Sinem'den bilerek uzak durma eylemi...

Yersiz mide ve baş ağrılarım, hazımsızlık problemlerim...

Son günlerde hayatımın özeti resmen buydu.

Aşırı derecede yorucu ve yıpratıcı...

Neyin ucundan tutacağımı, ilk önce hangi yaranın tedavisini bulacağımı bilmiyordum.

Resmen faydalar faydasız, imkânlar imkânsız, çareler çaresizdi.

Aşırı derecede bunalımdaydım ve arabesk takılıyordum.

Öyle ki bu hengamede bırak peşinde olduğum katil köpek balığını, kendimi bile neredeyse unutacaktım.

O derece kafam yerinde değildi yani.

Karda yürüyüp izini belli etmeyen katil bozuntusunun kim olduğunu bulmaya çalışırken oradan oraya savruluyorduk.

Tabii ki Kuzey'le birlikte.

Ondan ne kadar uzak durmaya çalışırsam çalışayım doğa kanunları buna izin vermiyordu. Adam neticede ekip arkadaşımdı ve saha araştırmalarını beraber yürütmek zorundaydık.

Hoşuma gitse de gitmese de...

Şakaklarımı ovarken hemen yan tarafımdaki adamı yok saymaya çalışıyordum. Madem ondan uzak durmayı başaramıyordum o halde tek yapmam gereken şey Kuzey Aras'ın varlığını yok saymak olmalıydı. Varlığı, akıl ve ruh sağlıma zarardı, çünkü.

"Başın mı ağrıyor?"

İşin yok sayma kısmını da başaramadığım aşikârdı, zaten. Adam buna izin vermiyordu bir kere.

İçimdeki şiddetli "Sana ne?" deme dürtüsünü bastırıp başımı salladım. Diyalog kurmazsam mesajı anlar, yok sayılmayı kabul ederdi belki de.

"İlaç aldın mı?"

Yine başımı salladım. Hâlâ kabul etmesini bekliyordum.

Etmedi.

"Ne kadar zaman oldu?"

Dönüp ters ters baktım ama o bunu da umursamadı. Yola bakıp direksiyonu döndürmeye devam etti.

Suymayacağı gerçeğini kabullenip mecburen "Bir süre önce," diye homurdandım.

"Ne kadar bir süre önce?"

Onun rahatlığı karşısında rahatsızlığım, hızla katlanıyordu.

Kelimelerin üstüne basa basa "Seni ilgilendirmeyen bir süre önce," dedim. Anlaması lazımdı.

Anlamadı.

Dudakları kıvrıldı. "Yanılıyorsun," diye itiraz etti. "Senin her şeyin beni ilgilendirir."

Bela Çiçeği (YENİ HİKAYE)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin