episod7

785 29 0
                                    

"mom...kenapa tak bagi tahu je hal sebenar dekat daddy??!!"soal syaiman dengan suara yang tinggi..
"...."syaurah bisu sebisunya
"mom....dengar tak!!!"suara tersebut kian meninggi
"WHAT!!"syaurah memarah syaiman..
"why mom....why...hu..hu..hu"tangisan syaiman semakin jelas membuatkan hati syaurah pedih...pedih dengan kesilapan yang dia lakukan...
"sebab dia bukan ayah kamu..." syaurah memundukkan lantai..
"tipu..."ikmal yang hanya berdiam diri kini menjawab..
"yes,korang bukan anak mummy"kata syaurah lagi..
"but....surat beranak...kenapa nama daddy and mummy ada..."syaiman sudah mrnutup telinganya...
"kita boleh edit sayang...."kata kata syaurah membuatkan ikmal meninggalkan kedai tersebut...
"princess pergilah kejar adik kamu tu..."syaurah mengelap mata syaiman...tanpa belengah lagi..syaima mengejar ikmal....

"syaurah..kenapa kau tipu diri kau..kenapa kau tipu anak2 kau..."
"aku tak tahu ape yang aku cakap..disebabkan lelaki jahanam tu lah keluarga aku porak puranda....kau tak tahu...!!"rintihan syaurah menyebabkan dia tidak bermaya...
"kau sedar tak apa yang kau cakap...kenapa kau tak mengaku diorang tu sebagai anak kau....sakitnya hati diorang apabila kau sebagai ibu tak mengaku diorang sebagai seorang ibu....ibu jenis apa kau ni!!"
"DIAM LA SETAN....!!"marah syaurah..dia tahu dia telah membuat kesilapan yang paling besar...

"Tintang,tingtong,tingtang"bunyi telefon mengemakan ruang itu...
"Hello!!"marah syaurah kepada si pemanggil....
"hey3...kenapa marah ni...."jawab si pemanggil
"kau nak apa ha setan...aku sebik ni..."
syaurah tidak peduli siapa si pemanggil...
"lekss ahh ,ni aku...musuh sejati kau..."
"kau nak apa call aku ni"
"datang sini sorang diri..anak kau ada kat aku..kau lambat..anak kau aku pancong..."katanya senada...
"kau inagat aku heran ke...."
"kau tak percaya?"
"humm..entah laaa..."kesabaran syaurah semakin nipis
"nahhh...mummy...help me..siamo vicino al vecchio magazzino della strada kekwalk(kami ada dekat gudang lama jalan kekwalk)...hoi..kau cakap apa dekat mak kau ni!!"marah orang di sana ...
"Morirai presto tra le mie mani ... con tutti i tuoi discendenti morirai in mano quando toccherai mio figlio.(kau akan mati di tangan aku tak lama lagi pian..dengan semua keturunan kau akan mati ditangan aku kalau kau sentuh anak aku.)"
"ahh...datang cepat..bye"syaurah hanya tersenyum sinis....
"bro aku nak peluru paling hebat yang pernah kau ada dan cermin mata yang kalis perluru..."
"siap!!"big membuka dinding yang tersembunyi...disitu terdapat pelbagai jenis senjata yang berbahaya juga....

"nah"syarah mengambil terus keluar dari kedai tersebut....syaurah tidak perasan apabila dia masuk ke dalam keretanya....kereta depan(kereta syafiq)mengikutnya dari jauh...

GUDANG LAMA KEKWALK

"hello,tolong panggil semua turun padang..anak aku kena culik..dekat gudang lama kekwalk...."syaurah terus menutup telifon dan memasang hedfon di telinganya...rambut yang dilepaskan membuatkan hedfon tersebut tidak kelihatan..(sis nk bgi thu yg syaurah dia pakai spek..degan mata warna rose gold...tu yg ramai x cam dia)

"hello boss...boss dah sampai ke..."
"ye aku dah sampai"syaurah membalas
"tolong cover aku dari belakang!.."
"baik!!"

"Bang!!"bunyi hempasan pintu daripada syaurah apabila dia menendang pintu utama gudang...

"pak3"tepuk tangan
"kau nak ape!!"jeritku
"kenapa??,marah...hahha...kau tahu kenapa aku buat macam ni rose...sebab kau..kau ganggu hidup aku...aku tak kau kau..kenapa kau kacau aku......?"soalnya....
"kau yang nak culik anak aku..."
"apa anak...bukan takdi kau kata dirang bukan anak kau...ape ni bro...malu lah dengan budak2..."
"huh..ada aku kesah dia anak kau atau bukan....."
"wow..yakinnya kau..."
"kau sentuh diorang..kau aku bunuh...jahan cabar rose..."kataku....geram
"huh...macam ni.....pang!!"pian melempang muka ikmal dengan kiat sehingga pecisan darah keluar dari mulutnya....
"kurang ajar....AKU KATA JANGAN SENTUH...JAGAN SENTUH LA...bang...bang...bang!!"bertalu talu tembakan yang dilepaskan oleh syaurah.....orang uang berada di sebelah kiri, kanan dan depan pengawal yang menjaga syaiman dan ikmal jatuh menyembah bumi...

"tiga orang dah mampus...."kataku sinis....
"gang...serang!!!!"

tubukan demi tumbukan syaurah beri kepada konco2 pian yang lebih daripada 20 oarang...ada yang patah leher,tulang belakang,rahang gigi dan ada juga yang mati akibat ditembak...
lama kelamaan syaurah kehabisan tenaga menyebabkan dia kalah...

"huh..kau ingat kau boleh menang....kau tu perempuan....aku ni lelaki....kau lemah....."
"tapi tak sebodoh kau....pian...."
"kau uang bodoh..kau ingat kau boleh lawan dengan kau datang seorang diri....jagan mimpi.....bushhh...pangg...."tumbukan dan sepakan diberi oleh pian menyebabkan syaurah cedera...

"mummy....!!"jerit syaiman dan ikmal...

"kau akan mati...pang!!"tembakan tersebut terkena pada bahu kiri pian....
"sial...!!"pian melempang syaurah dengan kuat sekali....bedesing telinga....
"aku ...na..k...ca..kap...yan...g...pe..luru...yang....ada...pa...da....badan...kau..ialah..pe..luru..yang...beracun...kau a..kan...mati.....dalam...masa....6..jam...dari...sekarang.....go..to.hell....!!bang!!"tepat tembakan pian terkena pada perut syaurah...
"huh...ada hati nak cakap banyak2...tak sedar diri yang dia tu nak mati....bukk!!"tiba2 pian jatuh ke tanah...badannya panas....suhu badannya meningkat secara menejut....

"rose...awak okey...jagan mati lagi....saya akan tolong awak..."syafiq meluru ke arah syaurah dan mengangkatnya...ikmal dan syaiman dapat dilepaskan apabila iman menolong mereka....
"biy.."syaurah pensan di dada syafiq..
"kenapa.aku rasa kau macam dekat je dengan aku...."bicara syafiq...

bersambung

Isteri aku.....ketua gangster!?..2Where stories live. Discover now