aku mengerakkan kereta aku balik rumah....
"boss amacam...menang?"soal naim
"kau rasa?"soalku kembali...
"kalau boss boleh hendle banyak musuh dengan mudah....jadi saya syak boss menang"aku hanya senyum....
"hoi kawan2.....boss kita menang besar kalini!!"jerit naim kepada yang lain...
"fuyoooo.....caya la boss"jerit syak...
"dah2 meh sini berkumpul...aku nak bagi tahu sesuatu..."semua orang berkumpul di ruang tamu...meja yang ada diorang ketepikan dan dibentangnya toto....aku duduk di atas sofa...
"disebabkan aku dah dapat pegang geng white eagle so gaji semua staf aku akan dinaikkan....setuju??"kataku...
"SETUJU!!!"kata mereka serentak...habis hidung aku tengok kembang kempis...kembang kempis jee....haduhhh
"setiap perancangan aku akan inform diorang dulu baru korang sebab aku nak dera diorang sikit...macam korang ni backup setiap perancangan aku...aku tahu diorang tak sekuat korang so korang perlu sentiasa perhatikan diorang"kataku
"macam mana nak tahu tu white eagle.."
"soalan yang menarik...geng ni sentiasa ada lambang ni...dimana sahaja...korang kena pandai cari lah,.""okey"
"kalau aku ada dengan diorang..korang jagan sesekali tegur aku...call aku je...,esok syak siapkan kereta aku nak gi mall..."
"baik boss!!"katanya...
"good kalau ada apa2 lagi aku inform korang..dah aku nak tidur
.tata..."kataku lalu bangun dari sofa..
"GOOD NIGHT BOSS!!"jerit mereka serentak...bergema rumah doo..aku masuk bilik...aku mengambil din dan melihat apa2 yang penting...
tinnntintaaating tarating takatingtating~~lagu siti norhaliza berkumandang memandakan ada seseorang call dari fon yang lagi satu...
(maksudnya fon khas untuk kerja gelap ni)"hello siapa ni?"soalku..
"queen ni helmi...tempat kita kena serang!!"panggil helmi dalam keadaan tergopoh gapah
"siapa?...kau dekat mana sekarang ni?!!"ni yang nak buat aku naik hantu...baru je dapat jajah white eagle...musuh dah serang...lemahnye...
"black dragon...dia datang kacau tempat ni...dekat taman permai"
"okey...aku datang..tunggu situ!!"mukaku bertukar bengis
aku keluar dari bilik dan menuju ke arah mereka...
"syak,ilham,izham.. !!ikot aku...tempat diorang kena serang....yang lain tidur dulu...."aku mencapai kunci kereta dan masuk ke dalam...minyak ditekan dan meluncur ke jalan raya...taman permai
"WOI KORANG BUAT APA TU...BERANI LUU SAILANG TEMPAT WAA..MAU MAMPUS KA?!!!"aku menuju ke arah mereka dan melibas menggunakan kayu beasball terkena kepala salah seorang dari musuh...macam mana aku tahu??...tengok tatu diorang la..."BERHENTI!!"aku menjerit...mereka semua berhenti berrumbuk...
"apa sal korang kacau tempat kitaorang??"tanyaku dengan muka tiada perasaan...
"kisah pulak kitaorang....kau ni busak baru ke...??.tak pernah nampak pon??"tanye leader diorang...
"kau sebok kenapa...dah sekarang ni aku nak kau berambus dari tempat ni sebelum aku hancurkan muka korang yang tak berapa hendsome tu...!!"kataku tersenyum sinis..
"eleh..macam kuat sagat..tengok orang pon dah tahu...kau tu perempuan...pergi rolong mak dekat rumah tu!!"katanya...konco2 mereka ketawa gelakkan aku...
"kau ingat kau tu kuat sangat ke??"soalku..
"kau jagan main2 perempuan...sebelum penyepak ni singgah sekat muka kau..baik kau blah!!"leader sudah naik angin...
"kau ingat semudah tu je ke...sorry to say lahh...geng serang!!"kataku...mereka semua kembali menyerang....aku,syak,ilham dan izham juga menyerang mereka..cuma diorang3 orang ni hanya menjadi backup ....aku melawan leader....satu kali sepakan di batunya...jatuh tak boleh bangun...ouhh dappp nyeee....setelah beberapa lama berlawan akhirnya geng black dragon jatuh ke tanah...
"lain kali cakap dekat boss korang jagan sesekali main dengan queen of white eagle...."aku menyepak kealanya..lelaki yang berada di hadapan aku,aku sepak...pensan disitu...aku yang memakai mask menyebabkan pihak lawan tidak dapat menyecam aku...hahahahaha....
"dah jom balik...aku nak tidur pulak...lain kali jagan menyusahkan orang...xkan orang atas x ble hendle smpai kena panggil aku...aku pon banyak kerja jugak!!"aku memarahi mereka...mereka semua hanya menunduk...
aku mengeleng kepala..
"macam ni lah...aku taknak marah2... korang boleh panggil aku...tapi waktu kecemasan sahaja...waktu yang semua orang x bleh handle kes...aku akan datang...aku ada sebab tak buat macam ni..PAHAM!!"kataku..mereka hanya mengangguk
"okey dah..jom balik..."aku membaling kunci kereta kepada syak..malas nak bawa kereta....
yang lain sudah tinggalkan tempat tersebut..bersambung
YOU ARE READING
Isteri aku.....ketua gangster!?..2
Novela JuvenilKALAU NAK BACA STORY NI,PASTIKAN YANG ANDA SUDAH BACA STORY YANG PERTAMA...JAGAN LUPA FOLLOW SIS YA.... Masih igat lagi tak yang dulu syaurah tinggalkan aiman sebab aiman halau syaurah...... so sis nak sambung episod cinta mereka y...