episod24

775 15 1
                                    

"abang,prince siapa yang jaga waktu princess takde??"soalku ingin tahu,fakta nya aku dah tahu semuanya..
"abang dengan danish yang handle,tapi sejak sorang perempuan yang ni,terus dia ambil tempat princess leader white fox"jawab alif tak pias hati..aku hanya tersenyum sinis.."daddy tahu??"soalku
"daddy tahu,sebab daddy la dia rampas white eagle!!"aku hanya tersenyum...."tagu siapa dia??"soalku
"entah,dia suruh panggil queen dekat sana dan daddy cakap rose waktu dia dekat rumah daddy dulu,dan yang paling ketara setiap dia selesaikan misi dia akan letakkan bunga rose merah sama macam princess"mareka berdua memandang aku tajam..."it you??"soal danish.."hell,no....princess hanya tenangkan fikiran je dekat sana  dan tak sentuh langsung pasal  mafia..."kataku"aik bukan taraf kau gengster je ke??...kenapa sampai mafia ni??"soal danish pelik,aku yang baru sedar terus mengelabah"dah kenapa gelabah tak tentu pasal ni??" soal alif,syafiq hanya menggelng sahaja.."sii..silap la,gengster...nilah kalau rindu nak jadi gangster balik..hahaha"nampak sagat gelak palsu aku tu..."kau ada sorok ape2 ke kat kitaorang ni princess??"pandangan membunuh membuatkan aku gelisah,tapi cepat2 aku cover.."ehh,mana ada...wuagghhh,ngantuknye...bie jom tidur,anje dah ngantuk"syafiq hanya mengguk dan mencepung aku naik ke bilik...

          I BELIEVE I CAN FLY

...............

"jom pergi jalan nak tak??"soalku
"mummy nak bawa kitaorang pergi mana??"soal ikmal"kita pergi cuci mata??"kataku tersenyum"dengan tengok jantan dekat luar sana??"jawab iman sinis ,senyuman aku terus pudar...."ehh,kenapa cakap macam tu..kita pergi tengok haiwan ke,pantai ke lepastu nak pergi mandi sungai"kataku inginkan suasana yang ceria kembali.."KL ada sungai ke??"tempelak iman..aku hanya menahan sabar ,kalau dia bukan anak aku dah lama tangan ni lekat dekat muka....makin lama,makin menjadi2..
tu la sape suruh tinggalkan dia sagat..
"siapa kata kita jalan2 dekat Kl??"soalku main tarik tali..."err"jeling iman"dah pergi siap bawa baju lebih sebab kita nak pergi jalan2 makan angin,dah lama kita tak pergi jalan2 kan??"mereka berdua hanya mengangguk...

"hey sayang??"sapa syafiq..aku yang berada di birai katil hanya mengeluh..
"perché non può più accettarmi, peccato contro di me"(kenapa dia tak boleh terima saya lagi,berdosa sagat ke saya ni??)air mata menitik mengenagkan diri yang tidak selayaknya menjadi seorang ibu kepada anak2..."hey,,shussss...jagan menagis biy tak suka,walaupun biy tak paham apa yang sayang cakap tapi biy tahu yang sayang tengah menderita"syafiq sudah mengelap air mataku,dia memelukku dari belakang dan kiranya aku duduk di celah kangkangnya..."please,don't leave me alone..." syafiq hanya mengguk...syafiq memelukku sengan erat..tangisan teresak2 semakin perlahan akibat keletihan dan tanpa sengaja bahu bajuku terjatuh dan terselahla bahu gebuku...syafiq hanya memerhati dengan pandangan yang sukar ditaksir...dia mula mencium bahuku lalu naik ke leherku tanpa senyaja aku mendesah kegelian,syafiq terus menerkam aku...

cuppp

lama bibir aku dan syafiq bertembung dan esakan aku semakin reda...nafas kami naik turun tidak teratur akibat permainan syafiq...makin lama makin mengganas dan dengan pantas aku melepaskan ciuman tersebut...syafiq sudah bekerut..."why??"katanya tidak puas
"not now??"rayuku,orang tengah sedih boleh pulak dia nak buat macam tu...mula2 leka juga tapi cepat tersedar so hindarilah...."okey"jawabnya acuh tak acuh...dia melepaskan pelukan aku dan kembali baring di atas katil,badannya dipusingkan bertentangan denganku..aku hanya mengeluh,na kene pujuk pula...takpe lepas mandi kita tengok berapa lama dia boleh tahan....

aku keluar dari bilik air setelah siap,baju aku agak terdedah...aku pergi ke meja makeup dan menyikat rambut...syafiq sudah tidak senang duduk....aku hanya tersenyum,tahu mana titik kelemahannya

aku hanya tersenyum,tahu mana titik kelemahannya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


baju syaurah

"aik,tak cair ke??,pelik la...dah kendur kot..takpe lah nak tukar baju balik la"aku menapak ke bilik air belum sempat nak tutup pintu syafiqq sudah tolak pintu dan menutup pintu bilik air....

ahhhh

pelbagai jeritan dan desahan didengari di dalan bilik air(korg paham2 la sendiri)

............

"good norning dear,"sapa syafiq,aku hanya tersenyum terbayang2 apa yang dibuat pada malam takdi,

bukan dekat dalam bilik air je,bileh pulak sambung dekat katil...dua tempat dalam satu malam....tergeleng2 apabila memikirkan pekara tersebut...

"yo,kau tidur sana sampai bila??"soal alif"entah ikut bini aku la,dia men besarkan..hahaha"gelak sakan dapat ku dengari...."amboi rancak sembang" kataku menuruni tangga
"aik,semalam kau tudur bukak tingkap ke??"soal danish yang memerhati diriku

"amboi rancak sembang" kataku menuruni tangga"aik,semalam kau tudur bukak tingkap ke??"soal danish yang memerhati diriku

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

baju syaurah

"kenapa??"soalku pelik,kenapa cerita pasal tingkap pulak
"banyak sagat kesan gigitan nyamuk dekat badan kau,tengok tu leher,lengan,dada"seloroh danish yang masih blur...aku memandang diriku ya terdapat kesan merah di dada dan leher tetapi tak sangka dekat lengan pon ada..aku memandang syafiq dengan wajah yang garang,dia hanya tersengeh macam kerang busuk..aku mengabaikan soalan danish,malu nak bagi tahu ada bapak nyamuk yang terkam aku malam takdi
"sa.yang..sex..sy..sa..gat"aku dapat menangkap apa yang syfiq cakap dengan gerak mulut tanpa mengeluarkan bunyi..aku sudah malu..pipi merah macam pakai blasher...

"bila alif dengan danish nak balik sana??"soalku.."selagi daddy tak balik,kitaorang duduk sini la"aku hanya mengguk paham..."sayang dah siap kemas??"soal syafiq,aku hanya mengguk"anak2 daddy??"soal syafiq kepada iman,syaiman dan ikmal..mereka bertiga hanya mengguk dan teruskan pemakanan diorang...

bersambung

Isteri aku.....ketua gangster!?..2Where stories live. Discover now