"bertindak malam ni juga!!"arah batrisya kepada anak buahnya..mereka hanya mengguk paham dan bergerak keluar..
"kau rancang apa kalini batrisya,tolong la lupa kisah lama,maafkan semua kesilapan syaurah..aku tahu ini bukan mudah bagi kau,tapi cuba??....aku tahu kau baik,kalau tak sekarang juga kau bunuh aku,kita boleh jadi kawan"batrisya memandang wajah syafiq lalu ketawa mengilai2...
"huh!!,kau ingat aku bodoh,dengan cara ni kau anggap yang aku akan lepaskan kau macam tu je,huh...sorry baby...kau nak tahu apa yang aku sedang rancang kan??,aku suruh budak2 aku untuk pergi ke rumah bapak mentua kau dan bunuh mereka yang ada di dalam rumah tu,tapi itu baru mula,aku akan seksa dia macam mana aku terseksa sekarang ni,!!"katnya lalu keluar dari rumah tersebut.
"kau nak aku buat apa!!TOLONG JAGAN BUNUH MEREKA!!MEREKA TAK BERSALAH!!"aku harap mereka dengar apa yang aku katakan..
..........................................................
"sekarang ni kita tengok apa yang diorang boleh buat,kita ikut dari belakang,jagan sampai mereka jejaki kita..daddy tahu yang kamu bukan lagi seorang gengster tapi seorang mafia..KETUA MAFIA!!,kita akan bincangkanya esok,kamu kena bawa naim dengan kawan dia yang lagi sorang siapa tu ya......." dengan cepat aku memebalas
"syak"
"haa..tula..daddy lupa..hahah....so,kamu kena menyamar dengan dua watak berbeza..daddy tahu yang mereka takkan duduk diam selagi kamu hidup..kuasa kamu sagat kuat dan berkumungkinan ramai lagi musuh yang akan cuba dekat dengan kamu,tanggungjawab dan resiko seorang mafia lagi tinggi berbanding gangster."aku hanya mengguk paham,ya,aku harus kuat demi menyelamatkan keluarga aku dari menimpa kecelakaan
"daddy rasa kamu kena balik sekarang ni,selalunya dua beradik tu balik pada waktu-waktu macam ni"aku bangun dari kerusi dan menuju ke arah pintu."ingat pesan daddy,hati2!!"
baru sahaja aku nak bukak pintu,terlihatlah kelibat danish dan alif terpacak di hadapan bilik ini.. bulat besar mata aku melihat dua orang abangku ini tercegat di hadapan pintu..mereka juga terkejut macam mana aku boleh pecah masuk rumah tersebut.
"QUEEN!!"
......................t............................
"hello anak sedara!!,macam mana sekarang!!"
"ikut je apa yang kita telah rancang!!,kau jagan cuba2 bunuh syafiq!!,dia umpan kita,!!"
"aku tahu la,oi budak,aku nak bunuh mak bapak keluarga syaurah dan aku telah buat!!"
"kau gila ke apa,kenapa nak babitkan orang yang tak bersalah??"
"aku akan bunuh mereka yang ada pertalian darah dengan syaurah!!'
"ikut kau lah yang penting!!,syaurah dan syafiq dah tangkap bila aku sampai sana,tunggu aku nanti!!"
"yaya!!"
"huh!! menyusahkan aku!! tengok la nanti bila semua ni dah habis,kau pula yang aku akan bunuh!!,hahhaaaaahahahaha!!"
........................................................
"macam mana kau boleh ada dekat sini??,selama ni mana kau?!!,kau tahu tak sejak kau takda,semuani habis kucar kacir!!sejak kau datang sini,banyak bala yang menimpa!!,menyusahkan orang je tahu!!....PANG!!"kekiri muka alif akibat ditampar oleh daddy
"daddy tak ajar kamu kurang ajar dengan add....!!"cepat2 aku pegang tangan daddy supaya tidak melanjutkan perbicaraannya..risau pecah tembelang..dengan hati yang reda daddy melepaskan keluhan berat
YOU ARE READING
Isteri aku.....ketua gangster!?..2
Teen FictionKALAU NAK BACA STORY NI,PASTIKAN YANG ANDA SUDAH BACA STORY YANG PERTAMA...JAGAN LUPA FOLLOW SIS YA.... Masih igat lagi tak yang dulu syaurah tinggalkan aiman sebab aiman halau syaurah...... so sis nak sambung episod cinta mereka y...