episod21

696 18 0
                                    

pov iman

"abang bibik lambat lagi ke nak balik.. penat dah ni..esok nak sekolah pula" tanyaku peluh menitik2 mengikuti syak pergi shopping....sebijik macam budak perempuan yang suka memilih....
"bibik kau panggil aku..hello....aku datang sini bukan nak jadi bibik or babysitter dekat kau...aku cuma jaga korang sekejap je"nafi syak...
"la...bukan sama je ke...tak kira la lama ke baru....tetap menjadi pengasuh kitaorang..."saja je tempah maut...
"kau panggil lagi aku macam tu..kita duduk dekat mall ni lagi lama...aku yang bawa kereta bukan kau"bengang syak..
"elehh..dengan budak pon taknak mengalah..tah pape kau ni..."balas aku tak nak kalah...
"senyap!!"marah syak...aku hanya buat muka bosan lalu mengikutinya dari belakang...

"ikh,kau dengan dia rapat ke?"soalku ongin tahu...
"rapat...dia ni menangkap kawan baik kitorang"
"kau kawan dengan orang lebih tua berpuluh tahu dari kau..."riak aku terkejut
"apa salhnya...??"soal ikmal...
"ke dia ni bakal daddy korang"aku mula memikir pekara yang negatif... yelah..kot2 daddy dapat madu....hahha....
"kau merepek ape ni...perempuan mana boleh kawin ramai..."tempelak ikmal
"aku cakap je...takpon dia ni sexsliver mak kau je...tu yang boleh terberanakkan kau dengan syaiman" yanh diutarakan ileh iman membuatkan ikmal bengang...tetapi dia tahu yang dia taknak buat kecoh dekat tempat awam...
"kau nak hina,hina lah..tapi jagan libatkan asal usul kejadian yang telah ditetapkan oleh allah....lagi satu kalau kau nak hina sagat kami ni..kau tu dari mana lahirnya...ke dari perempuan murahan...maybe sexsliver daddy kau..mana tahu.."bermulalah pergaduhan diantara dua beradik...

"kau jagan nak macam2"marah iman
"kau ingat aku kesah sagat ke??"soal ikmal dengan wajah yang sinis
"sebelum penumbuk ni kena dekat batang hidung kau yang tak berapa nak mancung tu...baik kau senyap"aku mula nengang dengan kata2 ikmal
"mari..."ikmal mencabar kesabaran aku...tanpa menunggu isyarah darinya aku terus meluru ke arah ikmal..belum sempat tangan hendak mendarat di mukanya syak sudah menarik aku..aku menjerit2 supaya dilepaskan...

"baik kau diam sebelum aku hatar kau dekat lombong"kata syak membuatkan aku diam..syak kembali melepaskan au sesudah aku menstabilkan imosi yang tak berapa nak bagus tu..syaiman sudah pergi dari situ....buat macam tidak mengenali antara satu sama lain..

"baik korang berhenti bertekak sebelum aku sekeh sorang2....benda simple pon nak berbergaduh..dah jom balik...bosan aku tengok korang"

"ye..ye.."jawab mereka serentak...mata masing2 dalam keadaan membunuh...

pov syaurah

  "bie wake-up"kejutku..syafiq hanya mengeliat...
   "hum..."keluhku..aku bangun dari pembaringan ingat nak siapkan sarapan...tapi...ada sesuatu yang menyambar tangan aku dan aku kembali baring di pangkian syafiq..

"hemmm"dia membuat suara menggoda...aku pon bukan main cair la.....
"tepi la..saya nak masak ni..nanti awak lapar pula"dalihku..takkan nak hanyut dengan nafsu ni.  tahan2...
"saya nak nak makan yang awak masak...saya nak makan benda lain" tanpa aku memerah otak ,aku terus menanya makanan apa yang membolehkan dia berbuka selera...
"ape dia"
"emmm..apa ye...benda tu putihhh..beralun2...gebuu..lembut je....selalu membuka selera saya..."pelukan syafiq kian rapat..aku meletakkan tangan diantara dadanya supaya dapat jarak diantara kami berdua..
"susahnya...apa ya...pau,donat,kentang ,ayam ,anje.."semua dia geleng kecuali waktu aku sebut nama aku??

"tapi kenapa..apa yang ada pada saya??"soalku kehairanan..maksud syafiq tak dapat aku tangkap lagi..
"anje seorang bidadari yang allah kirimkan untuk bie...sempurna dimata bie,rambut uang beralun seperti ombak yang sentiasa melibas kasih sayangnya terhadap pantai,waja yang putih berseri seperti mutiara,kulit yang gebu dan lembut membuatkan biy sentiasa terbayangkan kisah manis kita sewaktu berasmara"wajah aku sudah kemerahan..syafiq hanya tersenyum sambil melihat aku...lalu syafiq menyambung ayatnya"dan yang paling penting anje kembali kepada biy membuatkan biy bagaikan dilamun cinta buat kali pertama"syafiq meraba mukaku dari kening,turun ke mata pergi kehidung dan tempat yang terakhir sekali di bahagian bibir mungilku....aku bagaikan dibawa arus hanya membenarkan apa yang dia lakukan terhadapku...

"bibir sayang tak pernah berubah..selalu buat biy terliur"syafiq menundukkan kepalanya..aku membenarkan lalu menutup mata menghayati saat2 terindah...

cuuupp

bibir aku dan syafiq bertembung..makin lama,makin aku merelakan dan dia membawa masuk lidahnya ke mulut aku...aku pon membenarkan dan membuka sedikit mulutku..aku juga buat pekara yang sama..aku yang lalai dengan permainan dia mengikuti apa yang dia lakukan...makin lama makin lasak...aku pon tak tahu apa yang patut aku buat...dia sudah bangun dari pembaringan dan menindih aku..mulut kami tidak dilepaskan lagi...oksigen semakin nipis membuatkan dada kami mengepam jantung dsngan laju.... setelah puas barulah syafiq a.k.a dia melepaskan tautan mulut kami...dengan cepat kami menrik nafas dengan tergesa2....syafiq ingin meneruskan langkahnya yang seterusnya tapi aku yang menghalang...mukanya nampak seperti kemarahan kerana tidak membenarkan dia melakukan apa yang dia inginkan...
"kenapa??"soalnya tidak berpuas hati..dia seperti seorang lelaki yang ketagihkan dadah...
"an..anje..nak..mandi..lagi pon..sekarang ni kan siang"kataku takut2...siapa nak kalau dipaksa bila kita tidak bersedia..

muka syafiq kemerahan..dia menumbuk katil di sebelah telinga kiriku...aku hanya kaku tidak dapt membuat apa2..dia seperti kembali tersedar daripada hasutan syaitan...dia melihat aku dengan muka simpati..mukanya masih merah tapi bukan merah sebab marah tapi merah sebab menagis...
"ma..maafkan biy..biy minta maaf..huuuhuu"syafiq duduk diatas katil...aku berasa bersalah sebab...buat suami menagis dan tidak melakukan tanggungjawab sebagai seorang isteri....kenapa harini aku subur...huhuuu..
"hey..sorry la biy...anje yang bersalah...please jagan menagis"tangan aku bergetar tetapi digagahkan lagi untuk mengelap air mata syafiq...tak tahu bila masa pulak dia jadi cengeng ni..
"anje takut ke..??"syafiq memegam yangan aku yang mengeletar hebat...
"ehh...ma..mana ada...cuma terkejut.. tak pernah tengok biy menagis...okey2..sebagai minta maaf..biy nak apa...saya akan tunaikan"kataku...demi pujuk suami tercinta la katakan..
I want you"katanya...aku sudah membisukan mulutku seperti digam..
"kenapa...??"soalnya lagi...aku seperti takdi..tak dapat kata apa2..
"takpelah..biy paham..."syafiq ingin berlalu dari katil..aku cepat2 menagkap tangannya supaya dia tidak terlepas...dia memandang aku dengan pandangan sedih...aku hanya mengguk dan merelakan apa yang dia nak buat....dia hanya tersenyum bahagia sebab aku akan serahkan diriku kepadanya..apa yang aku boleh buat selain benda tu...selamat malam sayang..walaupun ketika itu sudah siang...haha..

bersambung

Isteri aku.....ketua gangster!?..2Where stories live. Discover now