"kenapa lambat sangat??"soal alif..pipinya sudah merah akibat terik matahari...ada pokok tak nak berteduh..ingat handsome ke..
"sorry lunch...dengan member"kataku senada...malas nak layan
"siapa laki ke perempuan"soalnya sekali lagi...
"ofcors la lelaki....apa barang perempuan ni bebb.....tak main la..."kataku...
"ape2 jelah..jom masuk kereta"kata alif...
"ahhh...kalau nak bawa kereta sendiri bolehkan?"soalku
"ikut kau la...cepat ramai dah tunggu"kataku
"kalau saya ajak kawan saya sekali??"
"banyak sogeh la perempuan ni....tak payah nak ngada.... lempangkang....masuk kubur"lalu alif masuk ke dalam perut kereta dan menghidupkan enjen kendeaanya...
"tanya pon salah"gumam ku.________________________
markas
semua orang sedang berkumpul di bilik perlawanan....mejoritinya lelaki...perempuan hanya dua tiga orang je...
aku hanya duduk di kerusi yang disediakan...malu...."hari ni kita akan adakan perlawan.."kata salah seorang dari mereka..
"silakan masuk ke gelanggang peserta"katanya lagi
"pastikan ada tidak membawa barang yang berbahaya??"
"kamu boleh tentukan hadiahnya"
"aku nak kau jadi kuli aku jika aku menang"kata pihak lawan...aku hanya menayangkan muka bosan...
"aku nk kau mati"kata pihak lawan sebelahnya....ting3
bunyi gong tiga kali memandakan perlawanan sudah bermula...aku hanya melihay dengan muka takde perasaan....lemah...dengan hanya melihat cara mereka melawan aku boleh agak bagaimana cara untuk tumpaskan mereka.....
sedang mereka syok2 belawan maka pemenngnya jatuh pada pihat lawan yang mula2 takdi...jadi hadiahnya harus dilakukan.....
tiba2...alif naik dan berbisik sesuatu di telinga pengadil tersebut...
"dengar sini....kita sudah dapat percabar baharu...."kata pengadil
"sila masuk gelanggang rose!!"aku yang membuat muka bosan terus terkejut dengan apa yang pengadil bagi tahu...seriously...depan semua orang....lebih kurang 1000 lebih penonton....aku masuk dengan muka yang blur...tapi riak wajah dapat disembunyikan...nak tahu juga pencabar aku sape....
sapa nak lawan dengan aku....
"di sebelah kiri saya terdapat persaiang perempuan yang digelar rose dan di kanan saya pula pencabarnya tak lain tak bukan lutfi.."
"saya taknak di sebagai pencabar saya?"kataku...yang lain hanya ketawa..
"kenapa takut??"soal lutfi
"tak lah..takut awak tumpas tanpa mencederakan saya??"aku mendengar gelak ketawa mereka...senyuman sinis terukir bibir
"siap yang kamu mahu sebagai pencabar?"tanya pengadil...
"orang paling kuat disini sudah pasti cik muda korang....memandangkan dia takde...aku nak orang kedua kuat selepas dia...?"kataku...yang lain hanya senyap
"aku!!"alif masuk ke dalam gelanggang
"lagi?"soalku
"aku!!"danish pula msuk gelanggang
"lagi??"
"siapa lagi??"
"abang korang!!"kataku tersenyum sinis
"dia takde!!"kata danish..
"okey takpe..."
"apa kau nak sebagai hadiah"
"kalau aku menang..aku nak white eagle menjadi milik aku"katku memandang tajam ke arah mereka
"aku takkan benarkan..."kata alif
"jadi apa kau nak sebagai hadiah?"soalku
"aku nak kau berambus dan jagan tunjuk muka lagi dekat sini"kata alif..
"aku nak kau jadi miskin"kata danish pulak...
"oke kita tengok??"kataku...."dengan ini kita mulakan perlawanan ini"
ting3
aku hanya menenagkan diri...alif dan danish sepakat untuk jatuhkan aku...bukan senang...alif membuka langkahnya...aku dapat mengelak dengan mudah dan kembali tenangkan diri...masih belum masanya untuk serang...
danish meluru ke arahku dengan membuat ap chagi ke atas aku...aku melenturkan badan ke belakang dan membuat lipatan....aku masih tenagkan diri...sikit lagi....danish dan alif membuat pukulan serentak...dia mendepakan tangan ke tepi dan menghayunkan tagan ke mukaku...sekarang!!
aku celik mata dan terus memegang ke dua2 belah tangan mereka...tanpa belengah masa aku pusingkan tangan mereka dengan kuat dan mereka berputar 360 darjah dan katuh ke tanah....mereka kembali bengun....tanpa mereka membuat persediaan aku meluru ke arah alif dan memijak kakinya dan melompat ke atas manakala siku aku turunkan tepat terkena ke arah kepalanya...sakit....melihat alif sudah jatuh aku pergi ke arah danish dan membuat lipatan dan kakiku terkena bahu danish sehinggakan dia kembali jatuh...alif cuba bangun,aku berpusing dan pajangkan kaki sehingga kakiku melekat ke mukanya...dia jatuh ke tanah...danish memandang ke arah abangnya yang sudah mahu give up...tanpa berfikir dia meluku ke arah ku dengan tergopoh2 ....aku yang tak membuat persediaan terkena tumbukan di muka...spek yang aku pakai terbuka...aku geram terus menyepak kemaluannya dan menendang mukanya sama seperti alif tadi cuma ditambah perisa sedikit seperti senyepak dagunya ke atas...terpelanting danish tidak sedarkan diri...alif yang nyawa2 ikan itu bangun dan meluru kepadaku...aku melambai tangan jesteru menampar mukanya dengan kuat dan menyiku kepalanya sepenuh tenagaku...aku tersenyum kemenagan....percikan darah di bajuku tidak dihiraukan...bibir yang berdarah aku lap....
ting3
bermakna kemengan itu dimiliki oleh aku....
"mulai detik ini aku disahkan menjadi queen dan leader geng white eagle..."kataku...yang lain hanya senyap...taksangka seorang wanita boleh kalah dua orang lelaki terkuat dalam geng tersebut dengan mudah...
"angkat diorang,hantar pergi hospita...teruk jugak kena belasah tu"kataku...
kamu nak panggil kau ape lepas ni?"soal salah seora g dari mereka
"queen...panggil aku queen!!;kataku lalu beredar dari situ.....huh baru kau tahu aku sapa....tapi tak semuanya.....one day syaurah akan datang kembali...
aku meraba2 mataku.....mana spek....
ohh...patah masa kena pukul takdi....kena beli baru la ni...malasnye nak bawak keluar duit....aku mengeluh panjang....kereta aku,aku masuk dan terus keluar dari tempat tersebut....
bukan mudah nak dapatkan balik apa yang kita tinggal??bersambung
YOU ARE READING
Isteri aku.....ketua gangster!?..2
Teen FictionKALAU NAK BACA STORY NI,PASTIKAN YANG ANDA SUDAH BACA STORY YANG PERTAMA...JAGAN LUPA FOLLOW SIS YA.... Masih igat lagi tak yang dulu syaurah tinggalkan aiman sebab aiman halau syaurah...... so sis nak sambung episod cinta mereka y...