"aduhh,duhh,duhh..kenapa belakang aku sakit semacam je ni??"aik,perutku berasa berat...selak je kain selimut,
terbutang mata aku,........
tangan perampuan di atas badan aku...dan paling mengejut adalah.....AKU TAK BERBAJU AND SELUAR.............
aku terus pandang sebelah melihat gerangan yang aku tiduri??
"baaa...baatttt...batrisya!!"terkejut..tu je yang aku aja lena batrisya kerana katil yang bergoyang2...baju aku dan dia berterabur di lantai merata2.
"good morning sayang"sapa batrisya ceria..
"kau tahu tak apa yang jadi malam takdi??"soalku inginkan kepastian...
"baby tak ingat apa yang jadi malam takdi.,.....ishhhh,semalam kita berasmara atas katil..ganas rupanya baby kita ni.."senyuman sampai ke telinga..
aku mencekam mukanya...."kau tahu tak apa yang kuat ni...haram,,...kau tak ni semua haram..aku dah kawin...aku takkan curang dengan isteri aku!!''batrisya mengerang kesakitan,dalam sakit dia cuba tersenyum dan melepaskan tawanya
"bodoh!!"aku melepaskan cengkaman dan maraut rambutku kasar...terbayang2 apa yang aku buat kat dia..tapi yang aku pasti,aku dikianati..aku tak sedar./.aku tak boleh nak kontrol....
"apa yang kau cakal...takkan curang...oii,cuba kau fikir balik...kau dengan jelasnya menyundal aku..tu kau kata tak curang??,siapa yang bodoh,kau yang paksa aku,aku taknak.."tersenyum senang melihat Syafiq kacau bilau...
"baik kau diam sebelum aku bunuh kau dekat sini!!"bentakku...aku tak tahu apa yang aku akan buat lepas ni..
"tok3"aku memandangnya..dia tersenyum sumbing...
"apa yang kau rancang lagi??!!"berang.....tak cukup dia menganayai aku...lepas ni apa pula??
"ya??"aku membuka pintu separuh..
"kami dari JAIS mendapat pangilan bahawa anda duduk dalam satu bilik denga mereka yang bukan muhrim"aku menelan air liur...
"tong!!..tolong!!"jerit batrisya di dalam bilik...mereka yang berada di luar tertanya2..
"boleh kami masuk??!'tanpa kerelaanku mereka merempuh masuk...mengucap mereka apabila melihat dalam keadaan bilik yang bersepah2 dengan kain baju,macam aku yang rogol dia,bukan dia rogol aku!!
"sila ikut kami encik!!"aku mengguk merelakan
..........................................................
"Syaurah!!!"panggil Syak tergopoh -gapah
"kau kenapa macam cacing kepanasan je ni??"soalku pelik...aku yang berada dalam office killer rose pon terganggu,,kedai aku dah lama tak jenguk..nanti petang la pergi sana,,...entah jadi ape dekat kedai tu pon aku tak tahu..
"anak2 kau...mereka semua hilang??!!'aku memandangnya dengan riak wajah yang tak percaya
"kau jangan main2,mesti diorang gi sekolah"kataku ingin menyedapapkan hati..
"pala bana kau!!,hatini hari sabtu...sekolah cuti la bodoh,,"sabar jela ,kalau tak dah lama aku simbah dia dengan asid...berani dia
"macam mana kau tahu dia hilang..mesti diaorang pergi jejalan tiga beradik tu.."aku malas nak layan dia...nampak sagat dia nak kencing aku
"aku ternampak diorang kena bawa lari naik van putih.."
"mesti van sekolah"
"van sekolah warna oren la setan!!"
"van....''aku berfikir,,,
"kau tahu tak no plat van tu??"soalku
"cbac461"sempat pula dia tangkap gambar
YOU ARE READING
Isteri aku.....ketua gangster!?..2
Teen FictionKALAU NAK BACA STORY NI,PASTIKAN YANG ANDA SUDAH BACA STORY YANG PERTAMA...JAGAN LUPA FOLLOW SIS YA.... Masih igat lagi tak yang dulu syaurah tinggalkan aiman sebab aiman halau syaurah...... so sis nak sambung episod cinta mereka y...