"Kau dan jumpa diorang sorok dekat mana anak laki aku??"Soalku kepada Syak
"Aku dah jumpa diorang,tapi ada benda yang kau perlu tahu yang orang lain belum tahu lagi."aku memandangnya dengan pandangan yang pelik.
"sebenarnya...Syaa...Syaa"aku menghempuk meja dengan kuat menyebabkan dia mengeluarkan kata-katanya dengan pantas seperti peluru
"SYAFIQ DAH KAWIN!!"membulat mata aku.."kau biar betul.,macam mana kau dapat tahu benda ni??"dada aku berdegup laju,tak tahu apa yang telah berlaku sekarang ni,kenapa semudah itu Syafiq kawin dengan orang yang dia tak kenal.kenapa syafiq tak mempertahankan rumah tangga mereka,atau dia dah penat hidup dengan aku yang masih lagi dalam dunia mafia.
"aku dengar waktu aku cuba masuk dalam markas tempat persembunyian mereka..ada konco2 mereka yang bincangkan hal perkahwinan Syafiq dengan perempuan tu"aku memandangnya dengan pandangan yang tajam
"kau tahu siapa perempuan tu??"soalku tenang...setenang-tenang aku,aku masih mengawal emosi kemarahan dengan memikirkan cara untuk menyelamatkan anak aku.
"BATRISYA"aku menandang meja denga tangan mengenggam dan diletakan di dagu.Kau dapat apa yang kau nak,sekarang kau akan tahu apa pengakhiran hidup kau tak lama lagi.
"apa yang kau nak buat syaurah??"soal syak..aku memandangnya dengan pandangan yang membunuh"aku nak tahu macam mana diorang boleh kahwin,tolong cari banyak bukti dan pastikan mereka tak tahu tentang kewujudan kita..mungkin aku takda dekat sini lama masa yang lama.aku nak kau jaga geng ni dengan baik...kau buat kerja kau,aku buat kerja aku."syak hanya mengguk..dalam hatinya dia berharap agar syaurah tak buat benda pelik2 dan mengamuk.
"aku pergi dulu"syak hanya mengguk dan menghantar kepulangan syaurah dengan ekor matanya.
"apa yang kau bincangkan dengan syaurah,nampak tegang je"soal Naim..."Syafiq buat hal?,pening aku dengan laki bini ni"Naim menghantar pemergian Syak dengan ekor matanya...pening2..
.............................................................
RUMAH SYAFIQ DAN BATRISYA
"kenapa muka tu lebam,kau gi bertumbuk ke??''soal aku melihat batrisya yang baru masuk dalam rumah..jam di dinding dipandang,ternyata jam menunjukkan angka 2:00pagi
"sorry awak sebab tak buat makanan dekat awak"nampak letihnya batrisya."kau tahu tak sekarang ni dah pukul berapa?"dia hanya mengendahkan kata2ku dan mendaki tangga.
"kau ni dah kenapa,aku cakap elok2,aku ni suami kau,kau sepatutnya tahu tugas seorang isteri,kau perlu tahu itu semua,bukan pergi membunuh je"sinis ku,Batrisya menghembuskan nafas dengan kasar,dia berpaling ke arahku,luka2 dibiarkannya,ada sifat simpati tapi ego yang ada aku buang niat untuk menolong merawat lukanya.
"saya tahu,saya tak pernah lupa,tapi perlu ke awak bercakap kasar dengan saya,ya saya pembunuh,itu kerja saya..Awak sepatutnya tak perlu marah saya sebab kerja saya,sebab apa,Syaurah pon pembunuh juga dan dia lebih kejam,lebih teruk dan pembunuhan dia lkebih sadis berbanding apa yang saya telah buat"berang aku apabila dia menuduh Syaurah..ya,aku tahu syaurah pembunuh..tapi dia tak layak nak bandingkan syaurah dengan dirinya yang kotor...tanpa berfikir panjang aku meluru ke arahnya dan......
PANGGGG
"sekali lagi kau sebut tentang keburukan dia depan aku..mati aku kerjakan,kau ingat tu..kau tak layak nak kata apa2 kat bini aku sebab kau lebih teruk darinya..sekurang2nya dia masih ada maruah dan harga diri tapi kau...huh...PEREMUAN MURAHAN!!"aku menolaknya jatuh tangga...aku tersenyum sinis dan mendaki tangga dan masuk ke dalam bilik..
Batrisya menagis di bawah...sakit bila dipukul oleh Pian dan lebih teruk apabila suaminya sendiri menjatuhkannya dari tangga...
"Teruk sagatkah aku?"Batrisya menaiki tangga dengan perlahan2 dan masuk ke dalam biliknya membersihkan diri.
.............................................................................
"Aku nak kita jalankan misi ni dengan segera,aku nak kita serbu geng Dragon malam esok,esok sharp pkl8:00malam.semua orang kena ada kat sana,kita perlu segerakan ,main2 lagi degan api Mamat..aku suruh kau langsaikan hutang aku,kau main pusing2...kalini aku nak kepala kau dekat aku...kehidupan kau akan terus sengsara!!"Alif tersenyum sini,nak duduk tempat orang tapi hutang taknak bayar...padan muka la kau mamat..
"Alif,syaurah datang!!"Panggil Danish yang baru masuk bilik mesyuarat
"Chau.."mereka semua mengguk.."peliknya,kenapa dia datang sini,kenapa tak pergi rumah daddy??"soal Alif hairan..Danish hanya mengangkat bahu tidak mengetahui hasrat syaurah datang kesini sebab ape??...sebab syaurah jarang datang ke markas..kalau tak dia akan pergi ke rumah daddy..
"kenapa datang sini??"soal Alif kepada adik kesayangannya.
"Queen mana??"soalku..walhal aku tahu yang diriku kini adalah Queen tapi bukan bagi mereka.
"entah,kitarong pun jarang tengok dia datang sini"aku hanya mengguk,memang betul aku jarang datang sini untuk menyamar sebagaiQueen dan malam ni aku sendiri nak buka rasia terbesar aku..aku dah penat nak tanggung benda ni sorang diri...biarkan aku lepaskan segalanya dan aku janji aku nak wariskan title mafia dekat anak2 aku pulak.
"panggil semua orang datang sini,suruh diorang tunggu dekat bilik mesyuarat,princess ada benda nak cakap...call daddy sekali..Princess nak naik atas sekejap."mereka berdua mengguk paham
30 minit kemudian.........
"sorry lambat,sakit perut..hihi"kataku tersengeh
"apa yang princess nak cakap,macam serius je??"soal alif.aku memandang daddy yang berada bertentangan denganku,dia mengguk dan aku menarik nafas dalam2.
"princess nak bagi tahu tentang Queen......"
............................................................................................
"kau nak pergi mana??"soalku..Batrisya memandangku dengan pandangan pelik."saya nak pergi kerja la awak,makanan saya dah buat...awak makan la.."
"kerja membunuh kau tu ke...hahahhaha,kau ni takde kerja yang elok lagi ke,cuba kau tengok bini aku tu,seteruk2 dia pun,dia tetap ada business sendiri,tpi kau??"terguris dengan kata2 dilontarkan kepadanya..
"saya tahu saya tak sesempurna madu saya,tapi saya akan jadi yang terbaik untuk awak,tolonglah bantu saya dan jangan hina saya,jangan pandang saya dengan pandangan yang menjijikan,pandanglah saya dengan pandangan seorang suami terhadap isterinya"aku rada tercabar dengan kata2 yang dilontarkan ...
"kau nak aku pandang kau sebagai isteri..okey aku pandang dan sekarang suami kau nak kau naik atas tunggu suami kau..."Riak wajah Batrisya bertukar..nilah kalau bangunkan singa yang tengah tidur..kau mangsa aku,dah lama aku tunggu,adik aku dah lama lembek dan kata2 kau membuatkan adik aku kian membuak...
"kau naik sebelum aku herek kau macam bangkai,kau nak cara halus atau cara kasar!!"Senyuman gerunku membuatkan Batrisya tersenyum kelat sekelatnya...
"kau memang degil..!!!!!"aku merentap tangannya..aku mengakatnya macam guni dan dibawa masuk ke dalam bilikku..pintu dihempas dan badannya dicampak ke atas katil.
"awak..tolong jagan buat saya macam ni,jagan jadi suami dayus!!''
"hahahah,kau kata aku dayus,aku tak dayus kalau kau yang buat aku tercabar sayang,takpa..kalau kau tak ,memberontak maybe kita berdua dapat nikmatinya...."Batrisya tak percaya inilah sisi gelap Syifiq yang tak pernah ditunjuk kepada sesiapa..
"tolong jagan buat saya macam ni,jagan siksa saya.."nagis Batrisya di atas katilku...aku merentap bajunya dan mencabutnya dan dibuang ke lantai bilik...setelah itu aku mencabut bajuku dan menindih badanya..."berani buat berani tangung"lalu Syafiq meneroka seluruh anggota isterinya dengan ganas seperti singa kelaparan...Batrisya meraung2 dalam kesedapan dan kenikmatan...tersiksa,terluka...tiada sifat simpati terhadapnya apabila dirogol suaminya sendiri...pagi itu dihiasi dengan suara teriakkan kesakitan Batrisya dan desakan Syafiq kenikmatan syafiq............
bersambung...
disebabkan hati sis disakiti,jadi sis buat la cerita ni kat korang bagi melepaskan kemarahan dalam diri,...harap korang enjoy
YOU ARE READING
Isteri aku.....ketua gangster!?..2
Teen FictionKALAU NAK BACA STORY NI,PASTIKAN YANG ANDA SUDAH BACA STORY YANG PERTAMA...JAGAN LUPA FOLLOW SIS YA.... Masih igat lagi tak yang dulu syaurah tinggalkan aiman sebab aiman halau syaurah...... so sis nak sambung episod cinta mereka y...