Az első éve Rachelnek hasonlóan telt. Nagyszerű barátok lettek az ikrekkel és Ronnal, sőt még Percy-t is megszerette, aki szívesen segített neki a leckékben. Harry, Hermione és Neville is nagyon a szívéhez nőtt, meg persze Seamus, Dean, Lavender és Parvati is. A Hugrabugból Hannah-val és Susannal volt jóba, velük Gyógynövénytanon rendszeresen találkozott. Hollóhátasok közül nem sokat ismert, mivel nem volt közös órájuk. Dracoval szerencsére nem romlott a kapcsolata, s bár kevesebb időt töltöttek együtt, mint szerettek volna, ugyanúgy szerették egymást. Viszont Draco újonnan szerzett barátait ki nem állhatta. Ilyen volt ugye Crak meg Monstro, meg Pansy Parkinson, egy utálatos mardekáros lány.Tehát az első évei a Roxfortban viszonylag könnyeden és gyorsan elteltek- leszámítva persze a bölcsek köve sztorit; a kis kalandot Mógus professzorral; a találkozást Bolyhoskával, Hagrid aranyos, háromfejű kutyájával; és Norbert sárkány születését a vadőr kunyhójában, majd az elvitelét, ami szintén izgalmas volt.
Aztán másodikban újabb érdekes emlékek kerültek a „Szép emlékek" nevű polcra, Rachel agyában. Azaz „Érdekes" vagy „Furcsa", „Különleges", „Rémisztő" vagy más egyéb nevű polcra. Mozgalmas év volt, nem vitás: a Titkok Kamrájának hátborzongató legendája; a balesetek; Félig Fejnélküli Nick Kimúlás napi partija; Gilderoy Lockhart; Harry és Ron frappáns érkezése a Roxfortba; Ginny, a legkisebb Weasley elrablása, majd visszaszerzése; a Baziliszkusz, s még az a mellékes tény, hogy Rachel párszaszájú.
Miután másodikban is megszerezte a kitűnő év végi bizonyítványt, büszkén ment haza, a Malfoy kúriára. Akkor még nem is tudott arról az apróságról, hogy a híres bűnöző, Sirius Black megszökött. Perselus emiatt megkérte Luciust és Narcissát, hagy lakhasson nála a Fonósoron, ott nagyobb biztonságban van. A házaspár végül engedett, de Draco és Rachel már kevésbé örült. Dobby hiányolta volna nagyon a lányt, de Harrynek hála, ő felszabadult.
Így hát Rachel költözéssel kezdte a szünetet. Majd Perselus közölte vele, hogy a nyár utolsó két hónapját az Odúban, a Weasley családnál tölti. Erre örömmel bólintott rá. Így júliusban újbóli pakolás, s Arthur Weasley eljött érte Hopporral. Ginnyvel és Hermionéval került egy szobába, a legifjabb Weasley kis birodalmába.
Napjuk nagy része úgy telt, hogy kilenckor kelés, finom reggeli, kviddics meccs (Rachel, Fred és Hermione játszott Ginny, George és Ron ellen), aztán Mrs. Weasley rendszeresen elkiáltotta magát, hogy: "Gyerekek, ebéd!", s mindenki azonnal berohant a házba. Ebéd után, ha maradt még erejük, játszva ölték egy sort egymást, majd vacsora, csillagbámulás, és alvás.
Iskolakezdés előtt egy héttel elmentek az Abszol útra, beszerezni a szükséges tankönyveket és egyebeket, illetve fölszedték Harryt, a Foltozott Üstben.
A Minisztérium kocsikat küldött értük, Harry miatt, akire "vadászik" a frissen szökött azkabani fogoly.
Rachelnek deja vu érzése volt, hisz régen, amikor még Malfoyéknál lakott, mindig ilyen autókkal mentek.
~~~
Hűvös volt már, hiába csak november volt, a tél szele már az arcukat csípte. Roxmortsba sétáltak, a Három Seprűből kifelé, egy egy korsó vajsört szorongatva. Boldogan, nevetgélve mentek, örültek, hogy segíthettek Harrynek. Nekiadták a Tekergők térképét, ami nekik is rengeteget segített a kis csibészségeik közben, de úgy érezték a fekete hajú fiúnak több szüksége van rá.
- Azért nekem hiányozni fog a térkép- jegyezte meg George letörölve vajsör bajuszát a szája körül.
- Ja, nekem is. De szegény Harry! Neki jobban a hasznára lesz. Milyen gonoszak azok a muglik, akik nem engedték ki! - dühöngött magában Rachel, és belekarolt a két fiúba.
YOU ARE READING
Rachel Black
Fantasy~Befejezett történet~ - Rachel! Bagoly! Itt van két bagoly! - hallotta Draco hangját, s léptei zaját, ahogy lefelé dübörög a lépcsőn. - Engedj be! - dörömbölt a faajtón. *** - Ti melyik házban vagytok? - kíváncsiskodott Rachel. - Griffendél, Griffe...