Rachel szinte berontott a klubhelységbe. Többen fölkapták a fejüket és szólásra nyitották a szájukat, de amint Rachel gyilkos tekintete elérte őket, inkább lesütötték szemüket és folytatták tennivalójukat. A klubhelység sarkában a három körbe rendezett bordó kanapét foglalta el Harry és Ron, körülöttük könyvek és jegyzetek hevertek szanaszét. A földön Ginny ült, és a kanapén fekvő bátyjával veszekedett. Arca egészen kipirult a hevességtől. Rachel kíváncsi volt, vajon mi lehet a vita tárgya. Harry feltűnően sok figyelmet szentelt a bájitaltan könyvének, és Rachel véleménye szerint direkt nem vett tudomást a Weasley-k között keletkezett viszályról.
- Helló! - nézett föl a fekete hajú fiú, amikor Rachel lehuppant vele szemben. Végig nézett a lányon, és ha rá is csodálkozott hálóingére, nem jegyezte meg. Rachel letette maga mellé a kupac ruháját. Talárjába csavarta az egészet, a kellemetlenségek elkerülésének érdekében - nem akarta, hogy néhány ruhadarabocska kicsusszanjon belőle.
- Helló - köszönt vissza morogva. - Mit tanulsz? - intett az állával a szétszórt papírok felé.
- Á... csak bájitaltan. Piton rengeteg mindent adott fel holnapra. De hát te is ott voltál órán, vagy nem?
Rachel megvonta a vállát. - Elfelejtettem.
- Ó, már értem - vigyorodott el Harry. - Csak a tested volt ott órán, a lelked meg az eszed valahol máshol járt.
- Fogd be, Potter - morrant Rachel, és hátra dőlt. - Hűvös van - mondta, és átölelte magát a karjaival.
- Annyira nem. Menj föl, és öltözz át. Az sokat segítene.
- Ja, lehet... - Rachel fölállt, és amint kifordult a kanapé mellől, beleütközött valakibe, aki feljajdult, majd rögtön utána elnevette magát.
- Rajtad meg mi van, Blackie? Madame Pomfrey átváltozott valami rémisztő mocsári szörnyeteggé, és idáig üldözött, ezért inkább föl sem öltöztél, csak a nagymama hálóingében rohantál, mint egy eszelős?
- Idegesítő vagy, Fred - közölte vele Rachel, és megpróbálta kikerülni. A fiú persze nem engedte: kirakta elé a karját. Megfordult, hogy átölelhesse, és közelebb hajolt barátnője füléhez.
- Ki húzott föl ennyire, drágám?
- Úgysem engedsz el, amíg nem beszélek, ugye? - dünnyögte Rachel.
- Ahogy mondod - bólogatott Fred.
- Hol van George?
- Fogalmam sincs. Legutóbb Angelinával láttam a könyvtárban. Tanultak - magyarázta a fiú, és elhúzta a száját. Rachel összerezzent.
- George mióta jár a könyvtárba tanulni?
- Na látod, ezt sem tudom.
Rachel mellkasában erősödött a rossz érzés. Pedig nagyon szerette Angelinát.
- Oké - sóhajtotta végül -, mit akarsz?
- Ki idegesített föl ennyire? George?
- Nem - vágta rá Rachel talán túlságosan gyorsan. Fred vigyorra húzta a száját. Rachel lábujjhegyre állt, és kilesett barátja válla fölött. Megragadta a fiú karját, és egy üres sarokba húzta. Szembefordult vele, és megpróbálta ignorálni a feléjük forduló kíváncsi tekinteteket. - Szóval... igazából csak annyi a problémám, hogy valaki tuskó elterjesztette, hogy mindkettőtökkel kavarok.
- Dehogy kavarsz mindkettőnkkel!
- Még szép, hogy nem - helyeselt Rachel.
- Csak Georgie-val - tette hozzá elgondolkozva Fred. Rachel a karjára csapott. - Au!
YOU ARE READING
Rachel Black
Fantasy~Befejezett történet~ - Rachel! Bagoly! Itt van két bagoly! - hallotta Draco hangját, s léptei zaját, ahogy lefelé dübörög a lépcsőn. - Engedj be! - dörömbölt a faajtón. *** - Ti melyik házban vagytok? - kíváncsiskodott Rachel. - Griffendél, Griffe...