Rachel és Elwing egy virágos réten állt. A lemenő nap vöröses fénye világította meg őket. Elwing a rét közepére sétált, Rachel követte őt a tekintetével.
- Van hét alapelvünk- kezdte a tünde, de mondatát vagy monológját befejezni már nem tudta.
Rachel fölkapta a fejét.
- Igen? Kiknek?
Elwing nem nézett rá, a lába előtti teret pásztázta halványkék szemével.
- Akik azt az erőt birtokolják, mint te meg én.
- Többen is vannak... vagyunk? – Rachel szeme fölcsillant.
- Sokan vagyunk! – mondta Elwing nevetve, aztán vidámsága egyhamar átcsapott búskomorságba. – Vagyis voltunk. Már csak páran élünk Középföldén, s nagyon messze egymástól. A legtöbb Természet Mágus társam már rég elhajózott.
- El? Hova?- kapott az újabb témán Rachel. Majd rájött, hogy együtt kéne éreznie az ősével. – Úgy értem... nagyon sajnálom. Őszintén. De mégis...
Elwing felemelte a kezét, így Rachelbe konkrétan belefojtotta a sok kitörni készülő szót.
- Sok tünde elhajózik. Nyugatra, az örök boldogságba és szabadságba.
Rachel levegőt vett még egy kérdéshez, de Elwing közbeszólt, mielőtt kimondhatott volna akár egyetlen szót is.
- A Természet Mágus az olyan ember -vagy tünde, törp, hobbit, legyen akármilyen lény is- , aki a Természet adta erőt használja föl a varázsláshoz, teremtéshez vagy éppen pusztításhoz. Hét alappillére van a Természet Mágiának. Ezeket meg kell tanulnod, szóról szóra. És nem csak be kell magolnod, érezned kell a szavak erejét, a mondatokból áradó elemi erőt.
Rachel figyelmesen hallgatta a monológot. Egy dolog azért szöget ütött a fejében.
- Tehát, ha meg tanulom érzéssel elmondani a hét szabályt...akkor máris Természet Mágus vagyok? Ennyi erővel bárkiből válhat ilyen varázsló!
- Ez nem ilyen egyszerű- rázta meg a fejét. – A Természet Mágiát örökölni kell. Én az üknagyanyámtól örököltem. Ő pedig az ő nagyanyjától, Rosalindától. Ő tagja volt annak a húsz lénynek, akik megalkották a mágia ezen ágát.
- Óóó.
- De most hallgasd meg a Hetet.
- Mármint a pilléreket?- szólt közbe Rachel, csakhogy egészen biztosan az agyába véshesse majd az elkövetkező szavakat.
- Igen. A Hét pillér, a Hét. Na, figyelj és tanulj, kicsi lány:
Égj együtt a Tűzzel.
Folyj együtt a Vízzel.
Szállj együtt a Széllel.
Rengj együtt a Földdel.
Élj együtt a Természettel.
Pusztíts együtt a Viharral.
Ölj együtt a Sötétséggel.
- Szóval... tűz, víz, szél, föld, természet, vihar, sötétség?- tudakolta Rachel.
- Igen. De a Hét nevét tisztelettel kell kiejteni, nem ilyen egyszerű módon- korholta szórakozottan Elwing.
- Bocsánat- szabadkozott Rachel. – Akkor: Tűz, Víz, Szél, Föld, Természet, Vihar, Sötétség? – Az összes kezdőbetűt alaposan hangsúlyozta, hogy tisztelettel ejtse ki a Hét nevét. Elwing elégedettnek tűnt- eszerint kellő tiszteletet adott a Hét elemnek.
YOU ARE READING
Rachel Black
Fantasy~Befejezett történet~ - Rachel! Bagoly! Itt van két bagoly! - hallotta Draco hangját, s léptei zaját, ahogy lefelé dübörög a lépcsőn. - Engedj be! - dörömbölt a faajtón. *** - Ti melyik házban vagytok? - kíváncsiskodott Rachel. - Griffendél, Griffe...