-Σκάσε ρε αναθεματισμένο σε άκουσα την τρέλα μου.
Ξυπνητήρι. Αυτός που το δημιούργησε ας πεθάνει λίγο. Ευχαριστώ.
Επιτέλους 3 Λυκείου. Τελειώνει το καταραμένο σχολείο. Άλλη μια βαρετή χρονιά. Ααα ναι καλέ συγγνώμη ξέχασα να συστηθώ. Το όνομα μου είναι Johanna Jones. Πολύ J ξέρω. Μου έχουν βγάλει 2 ψευδώνυμα από το γυμνάσιο. Το ένα είναι Jo έτσι με φωνάζουν οι κοντινοί μου άνθρωποι, φίλοι&οικογένεια. Το δεύτερο είναι double J. Ναι ξέρω, cringe. Αλλά δεν φταίω εγώ. Τέσπα για να μην τα πολυλογώ,σηκώθηκα επιτέλους από την κρεβατάρα μου,πήγα τουαλέτα (Ξέρετε😂), βούρτσισα δόντια και κατέβηκα να φάω γιατί το φαί είναι θρησκεία. Κατεβαίνοντας τα σκαλιά άκουσα τις φωνές των τρισάθλιων 6 κολλητών μου. <<Γιατί φωνάζουν πρωινιάτικα όλες μαζί γαμώ;>> ,σκέφτηκα.
-Έλα ρε ξύπνησε η ωραία κοιμωμένη; είπε η Lia.
-Δεν με χέζεις ρε Lia πρωινιάτικα.
-Πάντα με τον καλό λόγο στο στόμα η Jo μας... είπε η Debby.
-Είναι πρωϊ είπα μέσα από τα δόντια μου..
Ενιγουέι,φάγαμε και ετοιμαστήκαμε. Πρώτη μέρα σχολείο και όλες λες και πήγαιναν σε καλλιστεία ρε μαλάκα,έλεος γιατί τις κάνω παρέα;
-Έτσι θα έρθεις; με ρώτησε η Kiko. (Εμείς της δώσαμε αυτό το ψευδώνυμο)
-Ναι,γιατί; απάντησα με μια ξινίλα.
-Δεν θα βρεί ποτέ γκόμενο αυτή η κοπέλα.
-Δεν πάω σχολείο για να βρω γκόμενο Kiko.
-Jo μου, έχει δίκιο η kiko, έτσι θα έρθεις; βάλε ένα ωραίο τζινάκι με μια ωραία μπλουζίτσα,βγάλε πια αυτές τις φόρμες,έχουν μουχλιάσει πάνω σου βρε κορίτσι μου.. Ακούω την Nicole να λέει
-Τι ζόρι τραβάτε εσείς γαμώ; όπως γουστάρω θα πάω,αφήστε με ήσυχη.
Γενικά δεν είμαι τύπος που ακούει. Πρέπει κάτι να με επηρεάσει πολύ για να ακούσω κατευθείαν. Πράγμα αδύνατο,δεν επηρεάζομαι εύκολα. Είμαι τύπος που οτι λέει ο άλλος το αντίθετο εγώ. Γιαυτό αποφάσισα να τις γράψω και να πάω στο σχολείο με τις πολυαγαπημένες μου φορμίτσες.Φτάνουμε εκεί μετά από πολύ μουρμούρα για το πως θα κάτσουμε στο αυτοκίνητο. Ναι έχουμε μόνο ένα,της Lias. Η Lina έχει μηχανή αλλά δεν ήθελε να την πάρει. Οι άλλες τίποτα. Γιόλο.
Περπατούσαμε στο προαύλιο του σχολείου. Έβλεπα παντού το ίδιο άτομο ρε γαμώτο πως μοιάζουν έτσι οι Κορεάτες ρε μαλάκα;Όση ώρα ήμασταν έξω,όλοι μας κοίταζαν από πάνω μέχρι κάτω μιας και ήμασταν οι μόνες διαφορετικές. Τα κορίτσια φλέρταραν ασίστολα. Εγώ με το κινητό και τα ακουστικά μου μιας και δεν με ένοιαζε κανένας. Γρήγορα όλο το σχολείο έτρεξε προς την έξω πόρτα του σχολείου τσιρίζοντας λες και είδαν τον Bieber ξέρω γω.
-Έλεος λυσάρες..ψέλλισα και τα κορίτσια γέλασαν.
Τι ήταν τόσο σημαντικό για να τρέξουν κιόλας..
Μέσα από το πλήθος λυσσασμενων κοριτσιών διέκρινα 7 φιγούρες αγοριών. Καλοντυμένοι&καλοχτενισμένοι. Σε αντίθεση με μένα. Δεν άργησαν τα σχόλια από διάφορα τρελαμένα κοριτσάκια που νόμιζαν ότι είχαν ελπίδες. Γιατί έχουμε εμείς; σκέφτηκα.
Τέλος πάντων αυτοί ήταν το τελευταίο πράγμα που με ένοιαζε αυτή τη στιγμή.
Ήθελα απλά να μπούμε μέσα και να τελειώνει αυτή η μέρα; πολλά ζητάω την τρέλα μου;
Σε κάποια φάση άκουσα έντονες τσιρίδες στο αυτί μου.
-Σιγά γαμώ τι φωνάζετε έτσι; φώναξα λίγο παραπάνω από ότι περίμενα. Αυτό δεν ήταν και τόσο καλό μιας και γύρισε όλο το σχολείο και με κοιτούσε μαζί με τους 7 τυπάδες.
Τα κοριτσάκια έφυγαν γρήγορα τρέχοντας και εγώ γέλασα. Σόρυ αλλά δεν άντεξα.
Τότε νιώθω ένα σκούντηγμα στον ώμο μου..
-Τι θες; ρωτάω την Lina.
-Έρχονται..
-Ποιοί; ρωτάω δήθεν ότι ενδιαφερόμουν..ΑΥΤΑΑΑΑΑΑ🐰👅
ΕΧΩ ΠΟΛΥ ΟΡΕΞΗ ΓΙΑ ΑΥΤΟ ΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝ💫
ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΠΑΡΤΤΤ
ΤΙ ΝΟΜΙΖΕΤΕ ΟΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ; ΤΙ ΘΑ ΠΟΥΝ ΟΙ 7 ΤΥΠΑΔΕΣ ΣΤΗΝ JO? ❤❤ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙ❤❤
Πάρτ θα ανεβαίνουν κάθε μέρα παίδες,ελπίζω να σας αρέσει👑❤❤
-Jojo.🐰
YOU ARE READING
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍