Δεν μπορώ να το πω στη Lia. Αλλά πρέπει. Αλλά δεν μπορώ. Αλλά πρέπει...
-Δεν μπορώ να της το πω ρε Lina. Πως θα της το κάνω αυτό;
-Πες της το με απλά λόγια ρε κοπέλα μου,θέλω τον Jungkook!
-Και εσύ;....είπε μια φωνή απο πίσω μας. Ηταν η Lia.
-Όχι όχι Lia δεν είναι αυτό που νομίζεις!!!!! φώναζε η Lina αλλά μάταια. Είχε ηδη φύγει. Μα που πήγε αυτή η κοπέλα γαμώ;
ΟΠΑ!!!
ΝΟΜΙΖΩ!!!
ΞΕΡΩ!!!
JUNGKOOK ΕΡΧΟΜΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΜΑΖΕΨΩ!!!Πήγα γρήγορα έβαλα οτι βρήκα μπροστά μου,έπιασα μια κοτσίδα,έβαλα παπούτσια και έφυγα. Πήρα το λεωφορείο και σε λίγη ωρα ήμουν εκεί. Στεκόμουν μπροστά από την πόρτα. Σκεφτόμουν αν χτυπήσω η όχι.
Σε κάποια φάση άκουσα μια κοριτσίστικη φωνή να φωνάζει απο μέσα. Εντάξει λέω απο μέσα μου ΕΦΥΓΑ.
Σιγά μην φύγω. Το ξανασκέφτηκα. Μην με παρεξηγείτε έχω περίοδο.
Τυχαία τελείως τυχαία έτυχε ρε παιδι μου να ακούσω μια συζήτηση.
-Μην φωνάζεις κοπέλα μου,σου λέω κοιμάται,δεν μπορείς να του μιλήσεις!!! έλεγε μια νευριασμένη αντρική φωνή.
-ΜΑ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟΥ ΠΩ ΚΑΤΙ!! ΞΥΠΝΙΣΕ ΤΟΝ SUGA ΣΕ ΠΑΡΑΚΑΛΩΩΩΩΩΩΩ!!!!!!
-Μην φωνάζεις σου λέω.
Μετά πήγα λίγο παραπέρα γιατί λύθηκε το κορδόνι μου και πήγα να το δέσω.Μετα απο λιγα λεπτά βγήκε η κοπέλα απο το σπίτι τους. Δεν πίστευα στα μάτια μου. Ηταν η Lia. Αυτή φώναζε έτσι. Είχα μείνει άφωνη. Σε ποιον ήθελε να πει τι; βασικά τι λέω φυσικά και ήθελε να μιλήσει στον Jungkook.
Έκανα μια συζήτηση με τον εαυτό μου αν θα πάω να χτυπήσω την πόρτα.
Τελικά πήγα..
Χτύπησα την πόρτα και...
-ΚΟΙΜΑΤΑΙ ΣΕ ΛΕΩ ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΤΡΕΛΑ ΜΟΥ ΓΑΜΩ!!!!
-Συγγνώμη.....είπα. Δεν ήξερα τι άλλο να πω. Ειχα τρομάξει λίγο.
-Johanna;... Χίλια συγγνώμη...αλλά η φιλη σου,μου τα έκανε τσουρέκια!
Ήθελες κάτι;
-Ήθελα να μιλήσω στον Jungkook αλλά αφού κοιμάται θα έρθω άλλη φορά...
-Για σένα δεν κοιμάται,πέρνα μέσα.
Τι εννοούσε οτι για μένα δεν κοιμάται;Χαιρέτησα όλα τα παιδιά αλλά ψιθυριστά!!
-Γιατί ψιθυρίζεις; με ρώτησε ο Hoseok.
-Για να μην ξυπνήσω τον Jungkook....είπα και χαμογέλασα.
Τοτε κοιτάχτηκαν όλοι μεταξύ τους και γέλασαν.
Γιατί να το κανουν αυτό; είπα η εκανα κάτι κακό; το μονο που ήθελα ηταν να μην τον ξυπνήσω!!-Πήγαινε πάνω,αν θες! μου είπε ο Taehyung.
-Καλύτερα,όχι..
-Πήγαινε,πήγαινε δεν πρόκειται να ξυπνήσει,εδώ δεν ξύπνησε με τις τσιρίδες της τρελοκολλητής σου!! μου είπε ο Suga.
Είχε δίκιο.
-Καλά...αλλά για λίγο,θέλω να δω απλά αν είναι καλά!
-Όσο θες.....μου είπε ο Namjoon.Ανέβαινα σιγά σιγά τις σκάλες. Είχε 3 δωμάτια. Σε πιο είναι τώρα; καλά θα μπω και στα 3.
Μπήκα στο πρώτο. Ηταν άδειο.
Ηταν ενα πολύ όμορφα διακοσμημένο δωμάτιο. Είχε κλασσικά έπιπλα. Μάλλον του Taehyung θα είναι αυτό...σκέφτηκα.
Είχε 2 κρεβάτια άρα μάλλον μαζί με τον Jimin.
Μπήκα στο δεύτερο δωμάτιο. Ηταν άδειο. Αυτό ηταν πολύ διαφορετικό απο το πρώτο.
Εδώ είχε πολλές αφίσες και φωτογραφίες. Σαν δωμάτιο εφήβων. Εδω είχε 3 κρεβάτια.
Μάλλον είναι του Suga,Namjoon &Jin αυτό το δωμάτιο.
Κατευθήνθηκα και προς το τρίτο. Ήξερα οτι ηταν μέσα. Απο τη μια ήθελα τόσο πολύ να μπω μέσα και να τον δω αλλά απο την αλλη δεν ήθελα να τον ενοχλήσω.
Κέρδισε η πρωτη μου επιθυμία οπότε μπήκα μέσα.
Άνοιξα σιγά σιγά την πόρτα για να μην κανει θόρυβο.
Άρχισα να περπατάω προς τα μέσα. Αυτό ηταν ξεκάθαρα το πιο ομορφο δωμάτιο. Είχε μέσα του μια θετική ενέργεια. Λογικό αφού κοιμάται εδώ ο Hobi.
Έκατσα πανω στο κρεβάτι δίπλα του,και τον κοιτούσα. Τι όμορφος που είναι όταν κοιμάται!!!
Τότε κουνήθηκε και άνοιξε λίγο τα μάτια του.
Με κοίταζε με αυτό το γλυκό αγουροξυπνημένο προσωπάκι.
-Τώρα αυτό είναι όνειρο;
-Όχι,είμαι στ'αλήθεια εδώ! του είπα με γλυκό τόνο χαιδεύοντας τα υπέροχα μαλλάκια του.
-Τι κάνεις εδώ; με ρώτησε χαμογελώντας.
-Ήρθα να σου μιλήσω,αλλά καλύτερα να ξεκουραστείς!!
-Εσύ είσαι η ξεκούραση μου.
-Τι;.....
Τότε μπήκε μέσα ο Hoseok.
-Είσασταν πολύ ήσυχοι και ήρθα να δω αν είναι όλα καλά!
-Μια χαρά είναι όλα,απλά καλύτερα να φύγω να τον αφήσω να ξεκουραστεί γιατί το χρειάζεται!!!! είπα και σηκώθηκα από το κρεβάτι.
-Jo..ευχαριστώ που ήρθες!
ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΠΕ JO;; ΘΕΕ ΜΟΥ ΤΙ ΩΡΑΙΑ ΠΟΥ ΑΚΟΥΓΕΤΑΙ!!
-Τα λέμε,Kookie... του είπα και έφυγα.Πήγα κάτω αποχαιρέτησα τα παιδιά με μια αγκαλιά και έφυγα τελείως απο το σπίτι τους.
Πήρα παλι λεωφορείο και γύρισα σπίτι.
Μόλις μπήκα μέσα η Lina με τράβηξε απο το χερι και πήγαμε πανω στο δωμάτιο μας.
-Τι κάνεις μωρή ηλίθια;
-Που ήσουν ρε Jo;
-Πήγα στο σπίτι των παιδιών.
-Ποιών παιδιών;
-Των γνωστών,Lina.
-Η Lia είναι χάλια!
-Γιατί;
-Επειδή ο Jungkook δεν την θέλει. Θέλει εσένα!
-ΤΙ ΕΙΠΕΣ;
-Οπα κάτσε,δεν το ήξερες;
-Όχι; απο που να το ξέρω; μου το είπε καμιά σας; τέσπα η Lia ξέρει οτι αυτός θέλει εμένα;
-Ναι...της το είπε ο Suga.
-Τώρα τι θα κάνω;
-Μίλησε της,Jo. Αυτό πρεπει να κάνεις!!Κατέβηκα κάτω ξέροντας τι με περιμένει. Μόλις με είδε η Lia ήρθε και με αγκάλιασε. Οκ,αυτό δεν το περίμενα.
-Είσαι καλά;...τη ρώτησα.
-Να τον προσέχεις!
-Ποιον;
-Ξέρεις!
-Εντάξει....της είπα και καθήσαμε στον καναπέ.
-Lia πρεπει να σου πω κάτι.
-Πες.
-Η αλήθεια είναι ότι..
-Σου αρέσει ο Jungkook ξέρω!
-Ε;...
-Το ήξερα! Να ξες οτι αρέσεις και σε αυτόν. Πολύ! μου είπε και χαμογέλασε.
Χαμογέλασα και εγώ. Τι να έκανα;JUNGKOOK'S POV:
Εκεί που ήμουν στο δωμάτιο μου και άκουγα τραγούδια ξαφνικά άκουσα την πόρτα να χτυπάει δυνατά. Μπήκε μέσα στο δωμάτιο ο Yoongi και μου είπε οτι ηταν η Lia. Του είπα να της πει ότι κοιμάμαι. Δεν είχα την όρεξη της. Του είπα οτι είμαι ξύπνιος μονο για την Johanna. Μου έδωσε το οκ και κατέβηκε κάτω. Μετά απο λίγη ώρα ακούω την πόρτα μου να ανοίγει. Υπέθεσα οτι ηταν αυτή και έκανα οτι κοιμάμαι.
Η πόρτα άνοιξε πολύ σιγά. Ενα άτομο ηταν μέσα στο δωμάτιο μου. Έκατσε πανω στο κρεβάτι μου πολύ απαλά. Αποκλείεται να είναι η Lia. Ανοίγω σιγά σιγά τα μάτια μου λες και τώρα ξύπνισα. Τα ανοίγω και βλέπω το πανέμορφο και μικρο προσωπάκι της. Ηταν η Jo. Απο εδώ και πέρα θα την λέω Jo. Μου αρέσει περισσότερο. Το μονο που ρώτησα ηταν αν αυτό που έβλεπα είναι όνειρο. Ηταν όντως αλήθεια. Τα χεράκια της χαιδεύαν τα μαλλιά μου και ένιωθα υπέροχα. Μετά απο λίγο μπήκε στο δωμάτιο ο Hobi. Με το ζόρι κρατήθηκα μην τον σκυλοβρίσω. Έφυγε για να με αφήσει να ξεκουραστώ. Μα αυτή είναι η ξεκούραση μου. Της το είπα κιόλας. Μόλις το άκουσε τα πανέμορφα μάτια της έλαμψαν. Μάλλον της αρέσω. Αυτό με κάνει τόσο χαρούμενο!!!!
Σήμερα επίσης με είπε για πρώτη φορά kookie. Όταν το ακούω απο τα δικά της χείλη μου φαίνεται τέλειο. Γενικά όμως μου σπάει τα νεύρα. Μετα απο λίγο έφυγε και ο Hobi απο το δωμάτιο. Αυτή τη φορά είπα να κοιμηθώ στ'αλήθεια.ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🌹🌹🌹❤❤❤
ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟΟΟΟ💥💥💥👅👅👅😲😲😲
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ🌹🌹💫💫💫💫😂😂ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙΙΙΙ;;;😘😘😘😘❤❤❤❤
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ👌👌👌👌💗💗💗
-Jojo.🐰
ESTÁS LEYENDO
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanficJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍