Pt15 η Lina με τον Jin;

2.2K 246 45
                                    

Επιτέλους ξάπλωνα στην κρεβατάρα μου έτοιμη για ύπνο.
Για καλή μου τυχη δεν με ενόχλησε τίποτα και κανείς,και μπόρεσα και κοιμήθηκα σαν άνθρωπος.

Θεέ μου τι όνειρο ήταν αυτό;; σκεφτόμουν όταν ξύπνισα το πρωί.
"Ηταν λέει η Lina και τα είχε με τον Jin και το πήγαιναν για γάμο και τέτοιες μπούρδες"..
Η Lina με τον Jin; ουτε καν η Lina είναι για τον Jimin. Και μόνο για τον Jimin.
Χουζούρεψα για κάνα μισάωρο. Μετα απο λίγο το πήρα απόφαση να σηκωθώ απο το κρεβάτι.
Ευτυχώς που κόπηκε το νερό στο σχολείο και είναι κλειστό. Θα είναι κλειστό για κάνα μήνα νομίζω. Οτι καλύτερο!
Έστρωσα το κρεβάτι μου και κατέβηκα κάτω. Η ωρα ηταν 11 και ήμουν η πρώτη που ξύπνισα. Ήθελα να ξαναπάω για ύπνο αλλά είπα καλύτερα να συμμαζέψω λίγο. Το σπίτι ηταν κώλος. Μπουρδέλο. Σκατά πως το λένε!!
Μάζεψα τα γιαούρτια απο το πάτωμα,τον τοίχο,τους καναπέδες,το τραπέζι και όπου αλλού μπορείτε να φανταστείτε!
Η ζωή μου ήταν ενα μαρτύριο.
Μέχρι που επιτέλους τελείωσα. Η ωρα είχε παει 12. Βαριόμουν. Και δεν είχε ξυπνήσει και καμια ακόμα. Γαμώτο,τι σκατά θα κάνω μονη μου;
Έβαλα τηλεόραση και έβλεπα παιδικά.
Μπομπ Σφουγγαράκης,Σκούμπι Ντου,Wings,Ντόρα.
Τα είδα όλα και θυμήθηκα τα παιδικά μου χρόνια. Ήμουν καλό παιδάκι. Θυμάμαι χαρακτηριστικά να με φωνάζουν τα κορίτσια κάτω απο το μπαλκόνι και εγώ έβγαινα εξω με το βρακί. 5 χρονών ήμουν μόνο. Μωράκι. Ήμουν πολύ γλυκό κοριτσάκι μικρή. Δεν ξέρω τι άλλαξε στην πορεία.
Αφού τελείωσαν τα παιδικά έβαλε εφηβικές σειρές. Victorious,Big Time Rush, iCarly. Τα είδα όλα και θυμήθηκα την εφηβική μου ηλικία. Ήμουν γλυκό κορίτσι. Δεν με έλεγες όμορφη,με έλεγες γλυκούλα. Μετα στην δεύτερα λυκείου άλλαξαν όλα. Έγινα πιο γυναίκα. Μεγάλωσε το στήθος και ο ποπος μου. Περίοδος μου ήρθε πρώτη φορά στην 2 γυμνασίου. Το θυμάμαι σαν όνειρο. Ήθελα τουαλέτα. Μπήκα μέσα,έκατσα και κατέβασα το βρακί μου. Είδα ενα κοκκινο χρώμα πανω στο άσπρο παρθενοβρακάκι μου.
Φώναξα κατευθείαν την μητέρα μου. Μου εξήγησε τι είναι περίοδος και οτι αυτή η αηδία θα μου "ερχόταν" μια φορά το μήνα. Σκατούλες. Συχαίνομαι την περίοδο όσο τίποτα άλλο.

Ξύπνισαν όλα τα κορίτσια και μας έπιασε η παιδικότητα μας. Βάλαμε να δουμε Barbie. Είδαμε 3.
1) Η Barbie και οι 12 βασιλοπούλες.
2) Η Barbie και ο μαγεμένος πήγασος.
3) Η Barbie και το διαμαντένιο κάστρο.
Τέλειες και οι 3. Εμενα μου άρεσε πιο πολύ αυτή με τις 12 βασιλοπούλες. Βέβαια η αγαπημένη μου ολων των εποχών είναι η βασιλοπούλα και η χωριατοπούλα. Φοβερή ταινία.

Φάγαμε το μεσημέρι σούσι. Ηταν πεντανόστιμο. Είπα στη Lina για το όνειρο μου και γελούσε.
-Αλήθεια;
-Ναι ρε.
-Εγώ με τον Jin;
-Ναι φίλη μου. Εσύ με τον Jin.
Γελάσαμε λίγο. Επειδή βαριόμασταν να κάτσουμε μέσα αποφασίσαμε να βγούμε για τζόκινγ. Επιτέλους οι φορμίτσες μου. Ποσο μου είχαν λείψει!!!

Κάναμε τζόκινγ και γυρισαμε σπίτι. Ήταν περίπου 6. Χτύπησε το τηλ μας. Απάντησε η Debby.
-Ναι φυσικά θα έρθουμε,τι ώρα; σε μια ωρίτσα,οκ. Τα λέμε. Άντε γειαααα.
-Ποιος ήταν;
-Τα παιδιά..
-Τι ήθελαν;
-Μας καλούν αυτοί,αυτή τη φορά. Για ταινία σπίτι τους. Θα πάμε έτσι;
-Ναι εννοείται! είπα.
-Ωραία σε μια ωρα θα ερθει να πάρει 6 ο Jin με το αμάξι.
-Η άλλη μια;
-Με τη μηχανή του Suga.
-Εγώ με την μηχανή.....είπε αμέσως η Debby.
Μετα απο λίγη ωρα αρχίσαμε να ετοιζόμαστε. Θα είναι μια μεγάλη μέρα!!!....



ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰👄👄👄👄
ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΠΑΡΤ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ😂😂😲😲🌹🌹💥💥

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙΙΙ👄👄👄👄😘😘😘😘😘😢😢😢😢

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΩΝ 7 ΤΥΠΑΔΩΝ;;;;😂😂😂😂👅👅👅👅🌹🌹🌹🌹

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ💗💗💗

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt