JUNGKOOK'S POV:
Καθόμασταν και βλέπαμε τηλεόραση όταν ξαφνικά χτύπησε το κινητό μου. Το πήρα στα χέρια μου και κοίταξα ποιος είναι. Ηταν η Jo.. Γιατί με έπαιρνε τηλ τόσο αργά; μήπως υπάρχει κάποιο πρόβλημα; το σήκωσα. Τη ρώτησα αν είναι καλά και αν συνέβει κάτι. Πάγωσα όταν μου είπε για αυτό το κωλόμωρο. Αυτό το παιδάκι και καλά χάνεται και παει και ρωτάει μονο κορίτσια να το βοηθήσουν. Φυσικά τους λέει οτι χάθηκε και οτι το σπίτι του είναι εδώ κοντά σε ενα στενό. Έχουν γίνει πολλοί βιασμοί εξαιτίας αυτου του σκατόμωρου. Απο τη μια δεν φταίει αυτό οτι του λένε οι άλλοι κανει αλλά και πάλι. Δεν θα την άφηνα να πέσει στην παγίδα του. Δεν θα την άφηνα να βιαστεί απο 2-3 που έχουν αγαμίες. Δεν θα την άφηνα να πληγωθεί. Χάρηκα όταν μου είπε οτι είναι κοντά στο σπίτι μας. Δεν ήξερε που ακριβως όμως. Κάποια στιγμη ακούσαμε να φωνάζουν κάποια κορίτσια τα ονόματα μας. Κατάλαβα αμέσως τη φωνή της. Τρέξαμε κάτω.
Πάλι την έσωσα. Ακούγεται αστείο αλλά αυτό συμβαίνει. Όσο είμαι κοντά της όμως δεν θα αφήσω κανέναν μα κανέναν να την πονέσει. Ουτε τον ίδιο μου τον εαυτό.Μπήκαμε για ακόμα μια φορά μέσα στο σπίτι τους. Δεν ήξερα τι να κάνω,τι να τους πω. Το μονο που λέγαμε όλες είναι ευχαριστώ τίποτα άλλο. Τοτε καθήσαμε στον καναπέ. Μας πήραν όλες απο μια αγκαλιά. Ειμασταν έτσι όπως ακριβως έπρεπε. Μετα απο όλες αυτές τις αγκαλιές μας ειπαν να τους πούμε λεπτομέρειες για αυτό το συμβάν. Η αλήθεια είναι οτι δεν ήθελα και πολύ να μιλήσω για αυτό οπότε τους είπα οτι θα πηγαινα πανω για ύπνο. Με καληνύχτισαν όλοι εκτός απο τον Jungkook ο οποίος ανέβαινε πανω μαζί μου.
-Ελα θα κοιμηθείς στο κρεβάτι μου. Πάλι...μου είπε και χαμογέλασε.
Χαμογέλασα και εγώ.
-Ευχαριστώ,αλλά εσύ που θα κοιμηθείς;
-Μην ανησυχείς έχουμε πολύ χώρο στο σπίτι.
-Δεν θέλω να σε ξεβολέψω! είπα και πήγα να σηκωθώ.
-Δεν με ξεβολέυεις! μου είπε και με ξαναπήγε στη θέση μου.
Πήρε την κουβέρτα του και με σκέπασε. Ηταν τόσο γλυκός. Έτσι είναι πάντα; Κάποια στιγμη θα ρωτήσω τον Jimin να μου πει. Με τον Jimin έχουμε ερθει πιο κοντά. Είμαστε κάτι σαν κολλητοί να το πω έτσι. Χαίρομαι πολύ γιατί τον συμπαθώ παρα πολύ. Αναρωτιέμαι πως γίνεται να μην αρέσει στην Lina. Αφού ταιριάζουν παρα πολύ. Τέλος πάντων θα την πείσω εγώ.Με σκέπασε λοιπόν και πήγε να κλείσει το φως για να φύγει. Δεν ήθελα όμως να φύγει. Ήθελα να μείνει.
-Μείνε λίγο ακόμα.....είπα με δήθεν γλυκιά φωνούλα.
-Θες να μείνω;...
-Ναι,έλα κάτσε! του είπα και εκανα τη γνωστή κινηση πανω στο κρεβάτι.
Ήρθε και έκατσε δίπλα μου. Τώρα ένιωθα πολύ πιο ασφαλής. Ήξερα οτι ηταν δίπλα μου. Τώρα μπορούσα να κοιμηθώ.
-Μπορείς να μείνεις μέχρι να κοιμηθώ; σε παρακαλώ..
-Τι ερώτηση είναι αυτή; εννοείται θα κάτσω. Κλείσε τα μάτια σου και κοιμήσου.
-Και πως θα ξέρω οτι είσαι εδώ;..
-Θα σου κρατάω το χέρι! μου είπε και έπιασε το χέρι μου.
Χαμογέλασα και έκλεισα τα μάτια μου. Μετα απο ενα 20λεπτο άφησε το χέρι μου και ήρθε πιο κοντά στο πρόσωπο μου. Τοτε μου ψυθηρισε στο αυτί..
-Πόσες φορές θα σε σώσω;
Τοτε ένιωσα ένα φιλί στο μάγουλο μου. Δεν ηταν όμως ενα απλό φιλί. Ηταν λες και ήθελε να κανει αυτό το πράγμα εδώ και καιρό. Ένιωθα τα χειλακια του πανω στο δέρμα μου. Δεν ήθελα να τελειώσει όλο αυτό αλλά έπρεπε. Μιας και νόμιζε οτι κοιμόμουν,έφυγε.Το άλλο πρωι ήμουν αποφασισμένη να ρωτήσω τον Jimin. Τον πήρα λοιπον εξω στο μπαλκόνι για να μιλήσουμε.
-Jo τι έγινε; τι θες να μου πεις;
-Ε,θέλω να σε ρωτήσω κάτι.
-Πες μου.
-Ε,λοιπόν...ο Jungkook πάντα έτσι είναι;
-Τι εννοείς;
-Είναι πάντα τόσο γλυκός;
-Και ηλπιζα να μην ρωτήσεις..
-Ε;
-Αστο,αστο..
-Θα μου πεις;
-Οτι είναι γλυκός είναι μέχρι να..
-Μέχρι να τι;;;;
-Αστο είσαι πολύ αθώα! μου είπε και έφυγε.
Τώρα τι ηταν αυτό; τι εννοούσε;JIMIN'S POV:
Ήρθε η Jo και μου είπε οτι θέλει να μου μιλήσει. Βγήκαμε εξω στο μπαλκόνι. Με ρώτησε ακριβως αυτό που δεν έπρεπε. Και είναι τόσο αθώα. Ουτε καν της πήγε το μυαλό που μπορεί να μην είναι γλυκός ο Jk. Ελπίζω τουλάχιστον εσείς να καταλάβατε,δεν θέλω να μπω σε λεπτομέρειες. Το μονο που θα πω είναι οτι πολλές φορές ακούσαμε κοπέλες να κλαίνε,απο τον πόνο. Είναι πολύ απότομος σε αυτον τον τομέα. Και ειδικα αν το θέλει πολύ. Εμείς οι υπόλοιποι είμαστε λίγο πιο μαλακοί με τις κοπέλες. Ελπίζω τουλάχιστον να αλλάξει λίγο τώρα που είναι με την Jo. Του το έχουμε πει πολλές φορές να αλλάξει αλλά δεν ακούει. Ελπίζω τώρα να ακούσει.Ηταν η ώρα να φύγουμε. Θα πηγαίναμε με τα πόδια. Φυσικά δεν μας άφηναν αλλά τους γραψαμε να ξεκινήσαμε την πορεία μας. Στο δρόμο δεν μας ενόχλησε κάποιος,κάτι. Ευτυχώς. Δεν είχα όρεξη παλι για μπούρδες.
Φτάσαμε σπίτι. Μπήκαμε μέσα. Μάλλον είχε φύγει ο Jin. Προς μεγάλη μας έκπληξη η Lia ηταν στο δωμάτιο της ντυμένη.
Δεν το λέω με κακία και τέτοια απλα η Lia είναι λίγο πιο απελευθερωμένη και ειδικα αν της αρέσει κάποιος. Και ο Jin της αρέσει πολύ,φαίνεται.
Την ξυπνίσαμε για να μας πει λεπτομέρειες αλλά μας έβρισε και ξανακοιμήθηκε. Ε καλά θα μας πει μετά.ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤
ΩΡΑΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΑΥΤΟ ΕΤΣΙ;;😙😙ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ; 💥💥😲😲
ΜΠΗΚΑΝ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΤΖΙΜΙΝ😲😲😲👑👑👑ΕΛΛΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙΙΙΙΙ👄👄👄❤❤❤🌹🌹🌹💫💫💫
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΙ❤❤❤
-Jojo.🐰
ŞİMDİ OKUDUĞUN
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
Hayran KurguJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍