Pt:9 Και εσείς εδώ;

2.4K 265 15
                                    

Είναι περίπου 6 το απόγευμα όταν αποφασίσαμε να σηκωθούμε να ετοιμαστούμε.
Δεν ήθελα να ντυθώ υπερβολικά αλλά με πίεσαν τα κορίτσια.
Έβαλα λοιπόν μια κοντή μαύρη στενή φούστα και ένα άσπρο τιραντάκι μπλουζάκι. Τις μαύρες γόβες μου και ένα μαύρο δερμάτινο τζάκετ. Τα μαλλιά μου τα ίσιωσα. Τα κορίτσια λένε οτι μου πάνε έτσι. Βάφτηκα σχετικά απλά. Κόκκινο κραγιόν και μάσκαρα. Ετοιμαστήκαμε και ξεκινήσαμε. Αυτή τη φορά πήγα με το αμάξι. Εγώ η Lia,η Nicole, η Marr και η Kiko. Η Lina και η Debby πήγαν με τη μηχανή.

Φτάσαμε στο κλάμπ. Ηταν ένα πολύ ωραίο μαγαζί. Μπήκαμε μέσα και πιάσαμε ενα καλό τραπέζι. Κάτσαμε όλες μαζί και παραγγείλαμε τα ποτά μας. Εγώ δεν πίνω γιατί δεν το σηκώνω και πολύ. Αλλά σήμερα είπα να μην τους το χαλάσω μιας και όλες θα πίναμε. Πήρα λοιπόν μια βότκα πορτοκάλι. Έπεσα κατευθείαν στα βαθιά. Παραγγείλαμε όλες το ίδιο. Περνούσαμε ωραία αλλά η αλήθεια είναι οτι το μυαλό μου δεν ήταν εδώ. Σκεφτόμουν άλλα πράγματα. Το μόνο που ήθελα ηταν να ανοίξει η πόρτα και να μπουν μέσα,να μπει μέσα.
Και ναι καλά καταλάβατε. Ήθελα να δω τον Jungkook. Δεν υπάρχει ελπίδα για μένα το ξέρω. Αλλά τι να κάνω,είχα ανάγκη να τον δω,έστω και για λίγο.
Τα κορίτσια είχαν σηκωθεί και χόρευαν σαν τρελές μιας και είχαν ηδη μεθύσει αρκετά. Εγώ ήμουν χαλαρή. Δεν είχα πιεί πολύ. Ξαφνικά πέφτει το μάτι μου σε κάτι τυπάδες που κοιτούσαν προς τα εδώ. Επειδή ηταν σκοτεινά όμως δεν έβλεπα καλά. Μας κοιτούσαν περίεργα. Άρχισα να τους μετράω. Ένας,δύο,τρείς,τέσσερις,πέντε,έξι
Ηταν έξι. Γαμώτο δεν είναι αυτοι. Αυτοι είναι 7.

Εκεί που πίνω το ποτάκι μου ακούω μια φωνή από πίσω μου.
-Και εσείς εδώ; ρώτησε.
Γύρισα και κοίταξα. Το θέαμα ηταν τρομακτικά όμορφο. Ηταν αυτοι οι 7. Πιο όμορφοι από ποτέ. Σοκαρίστηκα. Έμεινα να τους κοιτάζω λίγο.
-Ε,ναι μωρέ είπαμε να βγούμε κοριτσοπαρέα σήμερα...είπα.
-Ωραία καλά να περάσετε! μου λέει και φεύγουν.
Τι; Τι; Τι; δεν θα κάτσουν μαζί μας; δεν θέλουν την παρέα μας; δεν θέλει την παρέα μου;

Πήγαν και έκατσαν λίγο πιο πέρα σε ενα τραπέζι. Τους έβλεπα να κοιτάνε δεξιά και αριστερά. Σαν να ψάχνουν κάτι. Εκτός από αυτον. Αυτός το είχε βρει!
Με κοιτούσε με ένα βλέμμα που με άναβε. Ήταν σέξυ και γλυκό ταυτόχρονα. Μα πως το κάνει αυτό ρε γαμώτο; πως γίνετε να με τρελαίνει με ένα μόνο βλέμμα; φαντάσου να...
Ωπ Jo φτανει μέχρι εδώ,κούλαρε και εσύ και οι φαντασιώσεις σου!
Με κοιτούσε σαν να με έγδυνε με τα μάτια του. Αυτό με έκανε να νιώθω κάπως περίεργα εκεί ανάμεσα στα πόδια μου. Καταλάβατε.

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora