Μετά απο 3 ώρες επιτέλους ξύπνησε. Μας είπε οτι ηταν πολύ gentleman και πολύ γλυκός. Πήγαν σε ενα εστιατόριο.
-Και για πες σου τράβηξε την καρέκλα για να κάτσεις και έτσι φάση; ρώτησα.
-Ναι...μου είπε με ενα χαμόγελο στη μάπα.
-Μάζεψε τα σάλια σου μωρή...είπα και όλες γελάσαμε.
-Συνέχισε τι έγινε μετά;
-Μετά πήγαμε βόλτα.
-Και;;;
-Εκεί που περπατούσαμε μου έπιασε το χέρι. Με γύρισε προς το μέρος του,μου φίλησε πρώτα το χέρι και μετά εμένα.
-ΤΙ;;;; ρωτησαμε όλες μαζί.
-Με φίλησε κορίτσια,με φίλησε και το φιλί του ήταν τόσο γλυκό.
Χαμογελουσα μονη μου. Χαιρομουν τόσο πολύ για την φιλη μου. Ηταν το τέλειο "ζευγάρι"..
Τους ζήλευα. Αλλά με την καλη έννοια. Θα είμαστε ποτέ εμείς έτσι; θα είμαστε ποτέ ζευγάρι;Τα παιδιά στο σπίτι έκαναν την ίδια συζήτηση με τον Jin.
-Και για πες τι έγινε; τον ρωτησε ο Jimin.
-Πήγαμε σε εστιατόριο. Ηταν όλα όπως τα είχα σχεδιάσει. Τέλεια.
-Μάζεψε τα μέλια σου γιατί κολλησαμε...του είπε ο Jungkook και γέλασαν.
-Πες λεπτομέρειες ρε! είπε ο Hobi.
-Λοιπόν μετά πήγαμε βόλτα και εκεί στη μέση του δρόμου παρέα με το φεγγάρι δώσαμε το πρώτο μας φιλί.
-ΚΑΝΕΙΣ ΠΛΑΚΑ ΤΩΡΑ; ρωτούσαν όλοι μαζι.
Αυτός δεν απαντούσε απλα χαμογελούσε.JUNGKOOK'S POV:
Χάρηκα πολύ με αυτά που άκουσα απο τον Jin hyung. Είναι ο μεγαλύτερος και πιο ωραίος. Του αξίζει το καλύτερο. Νομιζω οτι η Lia είναι οτι πρεπει για αυτόν. Άραγε εμείς θα γίνουμε ποτε έτσι;JIMIN'S POV:
Είμαι πολύ χαρούμενος για τον μεγαλο hyung μου. Δεν ξέρω αν θα είμαι ποτε έτσι αλλά θέλω. Θέλω πολύ να είμαι με μια απο αυτήν την παρέα. Δεν το έχω πει σε κανέναν και καμία αλλά νομιζω οτι αρχίζω να ερωτευομαι τη Lina. Σςςς...μη το πείτε πουθενά.Πέρασαν πολλές ώρες που ήμασταν σπίτι και βαριόμασταν. Απο τη μια θέλαμε να βγούμε βόλτα αλλά απο την αλλη φοβόμασταν. Τελικά κέρδισε η φοβία οπότε μείναμε μέσα. Η ωρα ηταν 10 το βράδυ. Εφόσον δεν θα κάναμε τίποτα είπαμε να πέσουμε για ύπνο. Πήγα στο δωμάτιο μου και ξάπλωσα. Ξαφνικα μου ήρθε μύνημα.
Άγνωστος:
Μην σε ξαναδώ στο σπίτι του,θα σε σκοτώσω. Δεν κάνω πλάκα. Είναι δικός μου και μόνο δικός μου.
"Η κόκκινη κουκούλα"Τώρα τι είναι αυτό; η κόκκινη κουκούλα; τι φάση;
Το διάβαζα και το ξανά διάβαζα. Ποιος μπορεί να είναι; δεν καταλαβαίνω. Να το πω στα κορίτσια; καλύτερα όχι.Το επόμενο πρωί ξύπνισα και με περίμενε μια έκπληξη. Κατέβηκα κάτω και τους είδα να κάθονται στο τραπέζι. Μαζί με τα κορίτσια. Απο τη μια χάρηκα αλλά μετα θυμήθηκα το μύνημα. Η μονη θέση ηταν δίπλα του. Τι να κάνω και εγώ έκατσα εκεί. Τοτε μου ήρθε μύνημα..
Άγνωστος:
Σου είπα κάτι κοπελιά. Φύγε απο δίπλα του αλλιώς ξέρεις. Μην τον ξαναπλησιάσεις.
"Η κόκκινη κουκούλα"..-Ποιος είναι; με ρώτησε.
-Κα,κανένας....είπα και σηκώθηκα να φύγω απο δίπλα του.
-Που πας;
-Πάνω!
Πηγαινα πάνω και άκουγα βήματα απο πίσω μου.
-Φύγε!!! του είπα.
-Τι; να φύγω; εχθές δεν ήθελες να φύγω..
-Εχθές ηταν εχθές. Σήμερα είναι σήμερα. Φύγε σε παρακαλώ.
-Όχι.
-Φύγε σου είπα. Πρέπει.
-Δεν με νοιάζουν τα πρέπει.
-Φύγε,απλά φύγε.
-Γιατί; μπορείς να μου πεις;
-Για το καλό και των 2 δεν πρεπει να με ξαναδεις.
-Καλά εντάξει αυτό αποκλείεται.
-Μην με αναγκάζεις να σε διώξω. Απλά φύγε. Jungkook απλά πήγαινε.
Δεν είπε τίποτα. Απλά έφυγε νευριασμένος. Άκουσα την πόρτα να κλείνει με δυναμη και έβαλα τα κλάματα. Τοτε μου ξαναήρθε μύνημα.Άγνωστος:
Μπράβο το καλό κορίτσι. Τον είδα που βγήκε απο το σπίτι σου. Ηταν τοσο κούκλος. Χαίρομαι που είναι δικός μου. Φιλάκια.
"Η κόκκινη κουκούλα"..ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤
ΤΙ ΦΑΑΑΑΣΗΗΗΗΗ;; ΠΟΙΑ\ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ;;;😲😲😲😲💥💥💥
ΝΑΙ ΕΙΜΑΙ ΦΑΝ PLL😂😂😂😂👅👅👅👅ΕΛΛΙΖΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ 🌹🌹🌹🌹💥💥💥💫💫💫
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΟΥΥΥΥΚΙΙΙΙ😂😂😂❤❤❤
-Jojo.🐰
DU LIEST GERADE
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍