Pt37 Μια έκπληξη.

2.3K 218 6
                                    

Μπήκα μέσα στο σπίτι μου,τα κορίτσια με περίμεναν.
-Πες μας,τι σε ήθελε; με ρώτησε η Kiko.
Χαμογέλασα,με ενα χαμόγελο μέχρι τα αυτιά.
-Οπα,οπα το ξέρω αυτό το χαμόγελο,κάτι καλό έγινε! είπε η Lia.
-Κορίτσια...είμαστε μαζί πλέον! είπα και άρχισαν οι αγκαλιές,τα φιλιά,οι τσιρίδες,τα κλάματα,οι πανηγυρισμοί. Χαιρόμουν που τα κορίτσια χαίρονταν με την χαρά μου. Γλωσσοδέτης ε;

Οι ώρες περνούσαν και δεν με είχε πάρει τηλ,ούτε καν μύνημα. Δεν γκρινιάζω,είναι ακόμα πρώτη μέρα,απλά θα ήθελα έτσι να με πάρει ενα τηλέφωνο..να ακούσω τη φωνή του. Πριν λιγες ώρες την άκουγα,μα ήδη μου λείπει. Τότε μπήκε μέσα στο δωμάτιο η Lina.
-Τι λέει;
-Καλά Lin,εσύ;
-Μην με λες έτσι!
-Ωχ,σόρυ έτσι σε λέει μόνο ο Jimin.
Επειδή ξέρω οτι έχετε ερωτήσεις αυτή τη στιγμή,θα σας πω την ιστορία.
Η Lina από εκείνη τη μέρα που είδαμε ταινία στο σπίτι τους,αρχισε να έρχεται πιο κοντά με τον Jimin. Θυμάστε που στην αρχή έλεγε οτι δεν την ενδιαφέρει ο Jimin έτσι; Ουτε κλαν. Τον ερωτευτικε τρελα. Όπως και αυτός βέβαια. Είναι μαζί εδώ και δυο εβδομάδες,περνάνε πολύ καλά μαζί,και είναι χαρούμενοι και ευτυχισμένοι. Ο Jimin είπε οτι βρήκε το άλλο του μισό. Το πιστεύω! Το πιστεύω γιατί είναι δυο εντελώς διαφορετικοί χαρακτήρες μεταξύ τους,οι οποίοι χαρακτήρες συμπληρώνουν ο ένας τον άλλο.
Έχω να σας πω και για τα αλλά κορίτσια. Ακούστε..
Ο Jin είναι τρελός και παλαβός για τη Lia. Την αγαπάει όσο δεν πάει. Και αυτή τον αγαπάει πολύ,και ας μαλώνουν καμια φορά. Αυτοι δεν είναι ακόμα μαζί αλλά προς τα εκεί παει το πράγμα. Χαίρομαι πολύ που αυτοι οι δυο κατέληξαν μαζί τελικά.
Η Marr και ο Taehyung είναι σε εναν δικο τους κόσμο. Εκεί όλοι φοράνε Gucci και τρώνε μονο μακαρόνια. Μπορω να πω οτι είναι ενα πολύ αλλόκοτο και περίεργο ζευγαρι,αλλά πολύ ταιριαστό.
Ο Namjoon και η Kiko ζουν τον δικο τους τρελό και περίεργο έρωτα. Μαλώνουν σχεδόν κάθε μέρα για ηλίθια πραγματα αλλά στο τέλος παντα τα βρίσκουν,και είναι ξανά αγαπημένοι.
Ο Hobi και η Nicole δεν είναι ακόμα μαζί. Κρίμα. Ταιριάζουν παρα πολύ. Είναι και οι δυο θεοτρελοι και με ενα παρα μα παρα πολύ περίεργο στυλ. Αν δεν ταιριάζουν αυτοί,τοτε ποιοι;
Η Debby και ο Yoongi. Επιτέλους μου είπε το αληθινό όνομα του. Η Debby και ο Yoongi λοιπον είναι πολύ κουλ ζευγάρι. Ζουν στον κοσμο της ραπ και χιπ-χοπ μουσικής. Ο Yoongi κανει μαθήματα ραπ στην Debby, και είναι φούλ ερωτευμένος μαζί της,όπως και αυτή είναι τρελή μαζί του.
Και ήρθε και η σειρα μου. Επιτέλους γιατι νόμιζα οτι θα μείνω με το πουλί στο χέρι. Όχι νταξει δεν έχω παράπονο,αντιθέτως χαίρομαι που το πήγαμε αργά. Έτσι μάθαμε καλυτερα ο ένας τον άλλον. Που ειχαμε μείνει; Α,ναι.

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant