-Θεέ μου,τι όνειρο ήταν αυτό.
Και Ναι,φυσικά ξυπνησα μέσα στη μέση της νύχτας. Γύρισα δίπλα να δω τον Jungkook αλλά δεν ήταν εκεί. Που είναι αυτός ο άνθρωπος; έπιασα το μαξιλάρι και ήταν υγρό. Μάλλον ίδρωσε και πήγε να κάνει ντους. Θα πάω να δω.
Πήγαινα προς το μπάνιο. Η πόρτα ήταν πολύ λίγο ανοιχτή. Κοίταξα μέσα και όντως έκανε ντους. Δαγκωνα τα χείλη μου στην προσπάθεια να δω όσα πιο πολλά μπορώ. Η πρόστυχη Jo γύρισε πίσω. Δεν φταίω εγώ όμως. Αυτός φταίει που είναι σέξυ. Πολύ σέξυ. Βλέπω την πλάτη του. Θα μπορούσα να κάνω πολλά σε αυτή τη πλάτη. Όπα γύρισε. Τώρα βλέπω το στήθος και τους κοιλιακούς του. Θεέ μου βοηθά με να μην ορμίξω μέσα. Δώσε μου δύναμη να κρατηθώ.
Από ότι φαίνεται ο Θεός δεν με βοήθησε. Ένιωσα μια έντονη ανάγκη να μπω μέσα μαζί του αλλά όχι. Θα κρατηθώ. Μπορώ να το κάνω. Όχι δεν μπορώ. Θα μπω.
Μπήκα μέσα σιγά σιγά.-Σορυ,σορυ απλα θελω να πλύνω λιγο τα χερια μου! ειπα αλλα δεν παιζει να το χαψει.
-Ότι θες.
Ξεροκατάπια από την βαθιά και σέξυ φωνή του και άνοιξα την βρύση. Έκανα και καλά ότι πλένω τα χερια μου όταν ξαφνικά άνοιξε την κουρτίνα.
ΜΑΛΑΚΑ ΤΙ ΚΑΝΕΙ Ο ΤΥΠΑΣ; ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΜΕ ΠΕΘΑΝΕΙ; ΑΝΟΙΞΕ ΕΤΣΙ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΚΟΥΡΤΙΝΑ; ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΓΥΜΝΟΣ ΜΠΡΟΣΤΑ ΜΟΥ; ΘΕΕ ΚΑΙ ΚΥΡΙΕ ΝΙΩΘΩ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΚΕΙ ΚΑΤΩ!!!!
Οκ Jo καλμαρε τις σκέψεις σου.Τον νιώθω να έρχεται προς το μέρος μου.
-Μπορείς να βάλεις μια πετσέτα σε παρακαλώ; τον ρώτησα ξεροκαταπίνοντας.
-Γιατί; έχεις φαντασιώσεις;
-Ο-όχι απλά δεν νιώθω άνετα. Βάλε μια πετσέτα.
-Έτσι βολεύομαι εγώ. Αν θες Μην κοιτάς.
-Ναι,προσπαθώ.
-Άρα θες να κοιτάξεις. Κοίτα μωρό μου,δεν θα πάθεις κάτι.ΤΙ ΜΟΛΙΣ ΜΕ ΕΙΠΕ;
ΜΩ ΜΩ ΜΩ ΜΩ ΡΟ ΤΟΥ;
ΟΚ ΝΟΜΙΖΩ ΤΟ ΒΡΑΚΑΚΙ ΜΟΥ ΕΧΕΙ ΛΕΡΩΘΕΙ ΛΙΓΟ.Γούρλωσα τα μάτια μου στο άκουσμα της φράσης 'μωρό μου' αλλα προσπάθησα να μην δείξω ότι με επηρέασε. Πράγμα που δεν ίσχυε. Με επηρέαζε και πολύ κιόλας. Αχ δεν είμαι καλά. Βοήθεια κάποιος.
-Μην με λες έτσι Jungkook! είπα με σοβαρό τόνο.
-Γιατι δεν σου αρέσει; με ρώτησε και ήρθε κοντά μου. Πολύ κοντά. Τόσο κοντά που παραλίγο να ακουμπήσουν τα χείλη μας.
-Τι πας να κάνεις;
-Αυτό που θέλω εδώ και καιρό Jo.
-Τι θες; Τον ρωτάω και κοιτάει τα χείλη μου.
Χαμογελάει και πλησιάζει.
-Όπα όπα ούτε να το σκέφτεσαι. Έχει πολύ κόσμο εδώ μέσα.
-Εγώ βλέπω μόνο εσένα εδώ.
-Οκ οκ βάλε πετσέτα και μπορεί να το σκεφτώ.
Αυτή τη φορά με άκουσε και έβαλε μια πετσέτα γύρω από τον ανδρισμό του. Επιτέλους. Μπορώ να κοιτάω ελεύθερα.
-Σε άκουσα. Τώρα η σειρά σου να με ακούσεις.
-Έτσι θα το πάμε;
-Ναι!
-Ωραία,τι θες;
Χαμογελάει πονηρά και πλησιάζει. Εγώ καταπίνω και γλυφω τα χείλη μου. Είμαι έτοιμη να γευτώ τα χείλη του.
Παίρνω μια βαθιά ανάσα κλείνω τα μάτια μου και ανοίγω λίγο το στόμα μου.
Και ναι. Επιτελους νιωθω τα χειλη του πανω στα δικα μου. Η γλωσσα του προσπαθει να εισβάλει και να αγγιξει τη δικη μου και την αφήνω. Οι γλώσσες μας χορεύουν σε έναν γλυκό ρυθμό. Έκλεινα έντονα τα μάτια μου για να μπορώ να το απολαύσω όσο μπορώ.
Κάποια στιγμή με αρπάζει και με βάζει πάνω στον νιπτήρα της τουαλέτας. Το φιλί μας αρχίζει να γίνεται πιο βαθύ και παθιασμένο. Τα χέρια του έκαναν παρέα σε όλα τα μέρη του σώματος μου. Τα πράγματα άρχιζαν να γίνονται πιο άγρια.
-Τον ξύπνησες! μου είπε και τον κοίταξα κάπως περίεργα μιας και δεν κατάλαβα τι εννοούσε.
Τότε μου δείχνει με το δάχτυλο του να κοιτάξω κάτω.
Κοίταξα κάτω και εγώ και πάγωσα. Άνοιξα ελαφρώς το στόμα μου και τα μάτια μου. Ο αντρισμος του είχε μεγαλώσει πολύ. Ξεροκαταπια και τον κοίταξα.
-Τι πρέπει να κάνω;
-Είναι νωρίς ακόμα. Αλλά κάποια στιγμή θα μπορείς να κάνεις πολλά.
Δεν απάντησα απλά τον κοίταξα και κουνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
-Θα συνεχίσουμε το φιλί; Τον ρώτησα με γλυκιά και ταυτόχρονα σέξυ φωνή. Όσο μπορούσα δηλαδή γιατί είμαι και άχρηστη σε αυτά.
-Το θες;
Κουνησα καταφατικά το κεφάλι μου.
-Αν συνεχίσουμε δεν θα βγει σε καλό.
-Γιατί;..
-Άκουσε με Jo. Δεν θέλεις.
Τότε κοίταξα κάτω και έκανα μια λυπημένη φάτσα.
Τότε μου σήκωσε το πρόσωπο και με κοίταξε βαθιά στα μάτια.
-Δεν θέλω να σε πονέσω.
-Μα δεν θ..
-Σςςςς! Είπαμε θα ακούς.
-Εντάξει oppa.
Τότε με κοίταξε έντονα και άνοιξε λίγο το στόμα του..
-Oppa;
-Συγγνώμη το ξέχασα ότι δεν σου αρέσει να σε αποκαλούν έτσι.
Ακόμα με κοιτούσε με το ίδιο βλέμμα.
-Πήγαινε μέσα για ύπνο.
-Δεν θέλω να κοιμηθώ.
-Τέλος πάντων απλα πήγαινε μέσα. Θα έρθω σε λίγο.Τι έκανα λαθος; Μήπως δεν έπρεπε να τον πω ετσι; Ναι αλλά ζήτησα συγγνώμη τι άλλο να κανω; Δεν θα τον ξαναπώ έτσι αν δεν θέλει. Και γιατί να φυγω δεν κατάλαβα. Τέλος πάντων πήγα και ξάπλωσα. Με πήρε κατευθείαν ο ύπνος.
JUNGKOOK'S POV:
Σηκώθηκα μέσα στην νύχτα επειδή ιδρωσα πολύ. Αποφάσισα να κάνω ένα ντους. Πήγα στο μπάνιο και μπήκα στην ντουζιερα. Κάποια στιγμή άκουσα την πόρτα να ανοίγει. Υπέθεσα ότι θα είναι ο Jimin επειδή σηκώνεται συχνά για τουαλέτα γι'αυτό και δεν μίλησα. Μετά από κάποια στιγμή άκουσα την φωνούλα της. Ήρθε να πλένει τα χερια της και καλά. Να πάρει μάτι ήθελε η γλυκούλα μου. Ειλικρινά ήθελα πολύ να δω την αντιδραση της αν έβγαινα έτσι έξω. Και αυτό έκανα. Βγήκα από την ντουζιερα ΓΥΜΝΟΣ. Φυσικά και ντρεπόμουν αλλά ήμουν σίγουρος ότι δεν θα γυρνούσε να κοιτάξει. Την πλησίασα. Μυριζα το άρωμα της και αυτό με άναβε. Ήθελα να κάνω πράγματα πάνω της αλλά δεν ήθελα να την πονέσω. Δεν θα μπορούσα να το κάνω αυτό. Είναι τόσο αθώα.
Την πλησίασα και άλλο. Η καημένη με παρακαλούσε να βάλω πετσέτα. Πόσο μ'αρέσει που είναι αθώα. Με κάνει χαρούμενο το γεγονός ότι θα της μάθω εγώ και μόνο εγώ πράγματα. Το πράγμα πια έφτασε στο απροχώρητο. Ειλικρινά αν δεν την φιλούσα θα ανησυχούσα για το ποσο αντρας είμαι. Γι'αυτό και το έκανα. Τη φίλησα. Τα χείλη μου κόλλησαν πάνω στα δικα της υπέροχα χειλη. Δεν φανταζόμουν ότι θα φιλάει τόσο ωραία. Αυτό το φιλί ξεπέρασε κάθε φαντασία που είχα κάνει. Οκ Τώρα ξύπνησε. Τι κανουμε; Πρέπει να φύγει για να μην την βλέπω και ορμίξω. Γι'αυτό την έδιωξα μέσα. Πόσο χαίρομαι όταν με ακούει.
Και αφησα το πιο σημαντικό για το τέλος. OPPA. ΜΕ ΕΙΠΕ OPPA. ΣΥΝΗΘΩΣ ΜΕ ΕΚΝΕΥΡΙΖΕΙ ΑΥΤΗ Η ΛΕΞΗ. ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΤΟ ΕΙΠΕ ΕΚΕΙΝΗ ΕΝΙΩΣΑ ΟΜΟΡΦΑ. ΤΙ ΠΑΕΙ ΛΆΘΟΣ ΜΕ ΕΜΕΝΑ; ΕΙΜΑΙ ΤΟΣΟ ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ Η ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΡΩΤΑΣ;ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤❤❤❤❤
ΑΧ ΔΕΝ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΔΩΣΑΝ ΤΟ ΠΡΩΤΟ ΤΟΥΣ ΦΙΛΙ ΘΑ ΠΕΘΑΝΩΩΩΩΩ😲😲😲😲😲💗💗💗💗💗💗💗💗💗💕💕💕💕💕
ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ😂😂😘😘😘😂ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΕΤΣΙ ΓΙΑ ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ😆😆😆😆💟💟💟💟
ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ;;💋💋💋💋ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙΙΙ💗💗💗
-Jojo.🐰
KAMU SEDANG MEMBACA
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
Fiksi PenggemarJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍