-Το δικό σου; ρώτησε γεμάτος απορία.
Δεν ήθελα να απαντήσω. Δεν γουστάρω αυτός να ξέρει το όνομα μου. Πήγα να φύγω. Περίμενα κλασσικά να μου αρπάξει κάποιος το χέρι απότομα όπως και εσείς φαντάζομαι,αλλά τίποτα. Απλά με άφησαν να φύγω. Κανεις δεν με φώναξε να γυρίσω πίσω. Δεν με ήθελαν; ούτε καν οι φίλες μου; γιατί τι έκανα; επειδή δεν απάντησα στην ερώτηση αυτου του γελοίου τυπά;
Ναι τώρα έγινε και γελοίος.
Δεν ήμουν,δεν είμαι και δεν θα γίνω ποτέ σαν τα κορίτσια. Είναι τόσο όμορφες και τόσο καλές &ευγενικές αντίθετα με εμένα.
Lina: ψηλή,με ωραίο γυμνασμένο σώμα,μακριά καστανά μαλλιά και υπέροχα καστανά μάτια.
Lia: Η πιο ψηλή. Υπέροχο σώμα. Στήθος και πισινούλης πιο ψηλά πεθαίνεις. Μακριά μαύρα μαλλιά με καστανά μάτια.
Marr: ψηλή με όμορφο σώμα. Μακριά καστανόξανθα μαλλιά και κάτι υπέροχα γκριζοπράσινα μάτια. Πριγκίπισσα.
Debby: Ψηλή με τέλειο σώμα. Αυτή έχει στήθος πολύ. Πολύ όμως. Μακριά σκούρα καστανά μαλλιά και πανέμορφα μελλί μάτια.
Kiko: Πολύ ψηλή. Καταπληκτικό σώμα. Αυτή έχει κωλάρα. Μακρί πολύ μακρί κατάμαυρο μαλλί και καστανά μάτια. Τη ζηλεύω.
Nicole: Αρκετά ψηλή. Πολύ ωραίο σώμα. Ξανθιά με καστανά ματάκια. Η πιο όμορφη της παρέας λένε. Εγώ πιστεύω ότι είναι η Kiko.
Εγώ: η πιο κοντή. Κοντά μέχρι τους ώμους μαύρα μαλλιά και πρασινομελλί μάτια. Καλό σωματάκι έχω. Πήγαινα ποδόσφαιρο κάποτε. Μετά στίβο και μετά κέρδισε ο χορός. Έχω προσόντα (γκουχου) αλλά νταξει μην τρελαθούμε. Έχω πιο πολύ αυτοπεποίθηση στα χείλη μου. Είναι αρκετά σαρκώδες. Όλες τα ζηλεύουν. Το μόνο που ζηλεύουν.Γενικά είμαι κλειστός τύπος.Δεν ανοίγομαι καθόλου εύκολα απορώ πως έχω 6 κολλητές!
Ενιγουέι που είχαμε μείνει; Α ναι έφευγα μόνη μου. Μπήκα μέσα στο σχολείο και κάθησα ήσυχα και ωραία σε ένα παγκάκι με τα πολυαγαπημένα μου ακουστικούλια. Δεν μένεις όμως πολύ μόνος σε αυτό το σχολείο. Πάντα κάποιος θα χαλάει την ηρεμία σου.
-Επ,κοπελιά..ναι εσύ με τα ακουστικά.
-Ποιός είσαι και τι θες; ρώτησα απότομα.
-Ουοουυυ,ηρέμισε μωρό να γνωριστούμε θέλω..
-Από όλες τις κουκλάρες εδώ μέσα σε εμένα ήρθες; ρώτησα.
-Είσαι διαφορετική. Μου αρέσουν οι διαφορετικές.
-Κρίμα που εσύ είσαι ίδιος,δεν μου αρέσουν οι ίδιοι και σόρυ τώρα γιατί έχω μια πολύ σημαντική δουλίτσα. Εφευγες; είπα με υφάκι που μάλλον δεν του άρεσε και πάρα πολύ.
-Άκου μικρή σε εμένα θα μιλάς καλύτερα,κατάλαβες; με ρώτησε και με κοίταξε σε ένα κενό βλέμμα.
-Το γεγονός να μην σου μιλάω καν δεν παίζει; ρωτάω με περισσότερο υφάκι αυτή τη φορά πράγμα που τον νευρίασε παραπανω με αποτέλεσμα να πιάσει με δύναμη τον καρπό μου κανοντας με να φωνάξω από τον πόνο.
-Άφησε με γαμώ.. Του λέω και με σφίγγει παραπάνω. Οκ αυτό θα κανει μελανιά σκέφτηκα.
-Παρακάλα με..
-Προτιμώ να πεθάνω.
-Έχεις μια τελευταία ευκαιρία μικρή,παρακάλα με... Είπε με μια ανατριχιαστικά βαριά φωνή.
Εκείνη την στιγμή έτυχε να μπει μέσα ο γελοίος τυπάς. Με το που γυρίζει και κοιτάει την όλη φάση,τρέχει προς το μέρος μου. Πάγωσα. Γιατί τρέχει να με βοηθήσει;-Άφησε την,ΤΩΡΑ! Τον άκουσα να φωνάζει σε αυτον τον ηλίθιο. Μπορώ να πω ότι είναι όμορφος όταν νευριάζει. Μήπως δεν είναι τόσο γελοίος τελικά;
Όταν αυτός ο βλάξ άφησε επιτέλους το χερι μου ήταν ΜΩΒ!
Τρόμαξα. Ο γελοίος τυπάς του έχωσε ένα μπουνίδι και ο βλάξ έφυγε τρέχοντας.Ήρθε προς το μέρος μου,έσκυψε και με ρώτησε αν ήμουν καλά.
-Είμαι μια χαρά. Του είπα.
-Να δω το χέρι σου..με προστάζει με ήρεμο τόνο.
Σήκωσα το μανίκι μου και του έδειξα την πελώρια μελανιά. Έμεινε απλά και κοίταζε,δεν είπε κάτι απλά κοίταζε το χέρι μου. Όταν ξαφνικά ακούμπησε λίγο το χερι μου έκλεισα τα μάτια επειδή πόνεσα. Πάει το έσπασα..σκέφτηκα.
Έχω ακόμα κλειστά τα μάτια μου και νιώθω τα χείλη του να ακουμπάνε το χέρι μου.
-Συγγνώμη που δεν ήρθα πιο νωρίς...είπε με ένα κενό βλέμμα.
-Johanna.
-Τι;
-Το όνομα μου είναι Johanna.
-Χάρηκα. Είπε και έφυγε.Τι ήταν τώρα αυτό; γιατί μου φίλησε το χέρι; γιατί μου είπε συγγνώμη; αφού δεν έφταιγε αυτός..
JUNGKOOK'S POV
Έμπαινα μέσα στο σχολείο χαλαρά όταν άκουσα φωνές από ένα παγκάκι λίγο πιο πέρα. Τότε είδα εκείνο το κορίτσι. Έπρεπε να κάνω κάτι. Έτρεξα γρήγορα και τον χτύπησα. Πόνεσα λίγο αλλά δεν γαμιέται. Την βοήθησα,αυτό έχει σημασία. Όταν σήκωσε το μανίκι της και είδα το μικροκαμωμένο χεράκι της μώβ,πάγωσα. Το μόνο που είπα ήταν συγγνώμη. Χωρίς να φταίω. Απλά ένιωσα την ανάγκη να το κάνω. Και το όνομα της,διαφορετικό.Johanna! Μ'αρέσει. Ωραίο όνομα.ΑΥΤΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰❤❤❤
Η ΟΡΕΞΗ ΣΤΑ ΥΨΗ💫💫
ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝΑΚΙ ΜΟΥΥΥΥ👑ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΚΥΡΙΕ JUNGKOOK? ΣΚΕΦΤΟΜΑΣΤΕ ΤΗΝ ΤΖΟ;;
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΣΧΟΛΙΟΟΟ❤❤❤
-Jojo.🐰
VOUS LISEZ
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍