Pt6: είναι καλός τελικά!

2.6K 281 7
                                    

-Πάμε; ρώτησε η Debby.

Ξεκινήσαμε. Εγώ και η Lina πήγαμε με την μηχανή της. Εφιάλτης. Βράδυ το πήρε το δίπλωμα αυτή η κοπέλα; ενιγουέι όταν φτάσαμε και παρκάραμε μας περίμεναν. Ήταν όλοι τόσο όμορφοι. Δεν το περίμενα. Κατέβηκα από τη μηχανή και έβγαλα το κράνος. Τα μαλλιά μου κλασικά είχαν γίνει σκατά. Τα έστρωσα όσο μπορούσα. Τα υπόλοιπα κορίτσια βγήκαν από το αμάξι και άρχισαν να περπατάνε. Εγώ είχα πολύ τρακ γιατί τα κορίτσια τα είχαν δει βαμμένα ενώ εμένα ποτέ. Αυτές δεν είχαν καθόλου άγχος. Είχαν πάντα αυτοπεποίθηση στον εαυτό τους και τις θαύμαζα γιαυτό. Ήθελα να φανώ και εγώ χαλαρή αλλά ούτε καν. Αρχικα δεν φαινόμουν καν. Ο λόγος; 1.65. Μου είχαν φορέσει όλες τις τακουνάρες και με είχαν αφήσει και στο τέλος. Ωραίες φίλες.
-Είστε πολύ όμορφες! είπε ο Jin και κοιτούσε από πάνω μέχρι κάτω.
-Ναι,είστε κούκλες! είπε ο Taehyung.
-Ναι,ωραίες είστε,η Johanna που είναι; δεν ήρθε; είναι καλά; ρώτησε ο γνωστός πλέον γελοίος τυπάς.
Νοιάστηκε για μένα; λες να είναι καλός τελικά;
-Εδώ είμαι!!! φώναξα και τα κορίτσια έκαναν στην άκρη για να φανώ και εγώ λίγο επιτέλους.
Με κοιτούσαν πολύ έντονα. Από τη μια αυτό ήταν πολύ κολακευτικό αλλά ταυτόχρονα πολύ άβολο.
-Johanna; εσύ είσαι; με ρώτησε ο Jimin.
-Έτσι λέω! είπα και γέλασε. Τι όμορφος που είναι όταν γελάει..σκέφτηκα.
-Είσαι...είσαι..
-Χάλια;
-Διαφορετική!
Χαμογέλασα και κοκκίνησα.
Γύρισα να κοιτάξω τον Jungkook. Με κοιτούσε πιο έντονα από τους υπόλοιπους. Με αυτόν δεν ένιωθα καθόλου άβολα. Περίεργο.
Ήρθε κοντά στο αυτί μου και μου ψιθύρισε..
-Είσαι υπέροχη!
Εγώ έμεινα να τον κοιτάζω. Η μόνη απάντηση μου ήταν ένα μικρο γελάκι και αυτό με το ζόρι.
Τα είχα χάσει. Τι με είπε μόλις τώρα; υπέροχη; εμένα; δεν με έχει πει ποτέ κανένας έτσι. Το συναίσθημα ήταν ανεξήγητο.

Προχωρήσαμε προς τα μέσα. Φτάσαμε μπροστά στην πόρτα.
-Μόνο ζευγάρια επιτρέπονται! είπε ένας 2μετρος τυπάς. Ντουλάπα. Κυριολεκτικά. Τεράστιος. Τι να κάναμε και εμείς υπακούσαμε.
-Θα μου επιτρέψετε να συνοδέψω εγώ την όμορφη Johanna! είπε ο Jimin και εγώ πάγωσα λίγο. Μου χαμογέλασε και μου άπλωσε το χέρι του. Το έπιασα και αρχίσαμε να περπατάμε μέσα.
-Οι υπόλοιποι; ρώτησε η ντουλάπα.
-Εγώ με την Kiko! είπε ο Namjoon.
-Εγώ με την Nicole! είπε ο J-hope.
-Debby; ρώτησε ο Suga και εκείνη έπιασε κατευθείαν το χέρι του.
-Εγώ με την Marr! είπε ο Taehyung.
-Θα μου κάνετε την τιμή να έρθετε μαζί μου δεσποινίς Lia; ρώτησε ο Jin.
-Μαζί; ρώτησε ο Jungkook τη Lina λίγο ξενερωμένος.
-Άντε πάμε! είπε η Lina και του έπιασε το χέρι λίγο διστακτικά.

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora