Pt39: Θάρρος ή αλήθεια;

2K 222 19
                                    

Καθήσαμε μαζί με τα παιδιά κάτω στην αμμουδιά. Η θάλασσα απέναντι μας,ο κατάμαυρος πλεον ουρανός με τα χιλιάδες αστέρια να στολίζουν το μαύρο πέπλο. Ξαπλωμένοι όλοι μαζί,ο καθένας εκεί που πρέπει κοιτάζοντας τον πανέμορφο ουρανό. Επικρατούσε σιωπή ώσπου..
-Ελατε να κάνουμε κάτι πιο διασκεδαστικό! είπε η Kiko.
-Σαν τι; τη ρώτησε ο Namjoon.
-Να παίξουμε ένα παιχνίδι.
-Ούτε να το σκέφτεσαι! της είπα απότομα.
-Πιο;
-Δεν θα παίξουμε θάρρος ή αλήθεια!
-Γιατί ρε; Θα έχει φάση.
-Εγώ είμαι μέσα! είπε ο Namjoon.
-Και εγώ θέλω να παίξουμε! είπε ο Jimin και Lina συμφώνησε.
-Δεν θες; με ρώτησε ο Jungkook.
-Όχι!
-Γιατί;
-Δεν θέλω να χαλάσει όλο αυτό που υπάρχει!
-Τι εννοεις;
-Μωρό μου,αν παίξουμε θάρρος ή αλήθεια,θα μαλώσουμε,και δεν θέλω!!!
-Ωραία,αφού δεν παιζει η Jo,δεν παίζω ουτε εγώ.
-Σε κάνει οτι θέλει,hyung! είπε ο Taehyung και γέλασαν όλοι.
-Hyung,δεν είναι αστείο! είπε ο Jungkook φανερά εκνευρισμένος.
-Ήρεμα,hyung, πλάκα κάνουμε! είπε ο Jin, προσπαθώντας να ηρεμήσει την κατάσταση.

Τι είναι αυτό το hyung δεν θα μάθω ποτέ!

-Ηρέμισε μωρό μου! του είπα και κατευθείαν γαλήνεψε το πρόσωπο του,δείχνοντας ποσο τον επηρεάζουν τα λόγια μου.
-Θα παίξουμε ή όχι;
-Ναι! Θα παίξουμε όλοι! είπε ο Namjoon.
Ξίνισα λίγο τη φάτσα μου,αλλά συμφώνησα.
-Θάρρος ή αλήθεια; ρώτησε ο Namjoon την Kiko.
Ανηπομονώ να ακούσω τι θα πει στην κοπέλα του να κανει αν πει θάρρος.
-Αλήθεια.
-Είναι αλήθεια οτι εχεις "διάφορες" σκέψεις,για μένα; τη ρώτησε με ενα πονηρό χαμόγελο και όλοι καταλάβαμε τι εννοούσε. -Ναι! είπε η Kiko χωρίς καμία ντροπή.
Ολοι ξεκίνησαν τα "οοοοο" και ο Namjoon γελούσε. Εγώ απο την αλλη είχα μια μικρή αγωνία για το τι θα με ρωτήσουν αν πω αλήθεια ή τι θα με βάλουν να κανω αν πω θάρρος.
-Θάρρος ή αλήθεια,Lina;
-Θάρρος,φυσικά!
-Εχεις το θάρρος να γλύψεις τη μύτη του Jimin;
-Ναι,ρε εννοείται! είπε και γύρισε το κεφάλι της απότομα και ένωσε τη γλώσσα της με τη μύτη του Jimin.
-Θάρρος ή αλήθεια Jimin;
-Αλήθεια!
-Είναι αλήθεια οτι όταν πρωτογνωρίσαμε τα κορίτσια,σου άρεζε η Jo;
Το αίμα μου πάγωσε. Μου κόπηκαν τα πόδια. Η καρδιά μου πήγαινε σαν τρελή,και τα ματια μου γουρλωσαν στο άκουσμα αυτής της ερώτησης.
-Η αλήθεια είναι πως...ναι. Αλλά μετα με κέρδισε η Lina.
Γύρισα να κοιτάξω τον Jungkook. Ηταν ήρεμος. Περίεργο.
-Δεν..δεν θυμωσες;
-Γιατί να θυμωσω;
-Δεν....ξέρω. Γιαυτό που μόλις ακουσες ίσως;
-Όχι,μωρο μου,δεν θυμωσα. Και ξέρεις γιατί; Γιατί η διάφορα μας είναι οτι η Lina κέρδισε τον Jimin,και εγώ κέρδισα εσένα. Καταλαβες; Και το βρίσκω απόλυτα φυσιολογικό να του αρεσες γιατί ήσουν,είσαι και θα είσαι η πιο όμορφη και διαφορετική. Και είσαι δικιά μου,γιατί να θυμωσω;
Πήρες την απάντηση σου;
-Ναι.....
Μετα απο κάτι αιώνες γέλιου,επιτέλους έφτανε η σειρα μου. Έμεινε μονο η Lia πριν απο εμένα και τον Jungkook.
-Θάρρος ή αλήθεια,Lia;
-Θάρρος!
-Βούτα στη θάλασσα!
-Τι;
-Αυτό που ακουσες. Εχεις το θάρρος να βουτηξεις μέσα στη θάλασσα;
-Οκ! είπε και μείναμε με το στόμα ανοιχτό.
Σηκώθηκε και προχώρησε μέχρι τη θάλασσα. Ο Jin φώναζε απο πίσω της να σταματήσει αλλά μάταια.
Τελικά βούτηξε μέσα στη θάλασσα,και βγήκε κατευθείαν έξω τρέχοντας. Εκεί την περίμενε ο Jin με μια ζεστή κουβέρτα στην αγκαλιά του. Την είχε πάρει μαζί του για ωρα ανάγκης και να που χρειάστηκε τελικά. Όλοι φυσικά την χειροκροτησαμε για αυτό που μόλις εκανε.
Έφτασε η σειρα μου.
-Jo,θάρρος ή αλήθεια;
-Θάρρος...
-Εχεις το θάρρος να κανεις μια πιπιλιά στο λαιμό του Kook;
-Ναι,σιγά!
Γύρισα προς το μέρος του,πήγα κοντά στον λαιμό του και άρχισα τη δουλίτσα μου. Εγλυφα και δαγκωνα τον υπέροχο λαιμό του,θέλοντας να αφήσω σημάδι μου. Μετα απο 5 λεπτα "φαγώματος" έγινε ενα μωβ σημάδι στο λαιμό του.
Κλασσικά υπηρχαν τα "οοοοοο" και τα σχετικά.
-Jo,να σε ρωτήσω κάτι; με ρώτησε ο Yoongi.
-Ναι,πες μου.
-Πεινας;
-Όχι ιδιαίτερα,γιατί;
-Γιατί τον καταέφαγες,δες εδώ πράγμα! είπε και όλοι γελάσαμε.
-Jungkook, τελευταίος,θάρρος ή αλήθεια;
-Αλήθεια.
-Είναι αλήθεια οτι έχασες εκείνο το στοίχημα επειδή δεν ήθελες το πρωτο σας φιλί να είναι για ενα στοίχημα ή ήθελες ενα φιλί της Lias;
-Είναι αλήθεια οτι έχασα το στοίχημα επειδή δεν ήθελα το πρωτο μας φιλί να είναι για ενα στοίχημα! είπε και γύρισε να με κοιτάξει. Του χαμογέλασα,μου χαμογέλασε. Αφού τελειώσαμε τα χαμόγελα και τα παιχνίδια,αποφασίσαμε να φύγουμε σιγά σιγά μιας και η ωρα είχε πάει 12. Όχι οτι είναι αργά αλλά εχουμε κωλοσχολείο αύριο και πρεπει να ξυπνησουμε νωρίς. Πράγμα που συχαίνομαι.

Φτάσαμε εξω απο το σπίτι,δώσαμε τα αποχαιρετιστήρια φιλάκια μας,τους είπαμε καληνύχτα,και μπήκαμε μέσα. Πέσαμε ξερές για ύπνο.

ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩΩΩΩΩ💖💖💖💖💖👅👅👅👅

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΣΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟΟΟΟ;;;;;😱😱😱😱😙😙😙

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ ΚΑΙ ΚΑΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΗ,LOVE U🐰🐰❤❤

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora