Pt24 το πιο γλυκό πλάσμα.

2K 217 3
                                    

Την επόμενη μέρα αποφάσισα να μην βγω καθόλου έξω από το σπίτι. Τα κορίτσια ήθελαν να πάνε για ψώνια αλλά δεν ήθελαν και να με αφήσουν μόνη μου. Τότε ξεκίνησε το αιώνιο παρακαλιτό..
-Ελαααα σε παρακαλούμε. Βγες λίγο εξωωωω....με πίεζε η Kiko.
-Δεν θέλω ρε κορίτσια. Καλύτερα να μείνω μέσα. Δεν θα κινδυνεύω ούτε εγώ ούτε εσείς.
-Μην λες αηδίες. Δεν θα πάθει κανείς τίποτα!!! μου είπε η Lia και κάλμαρα λίγο.
-Πω,ντάξει.....είπα και φώναξαν όλες μαζί.

Ετοιμαστήκαμε και φύγαμε. Φόρεσα ένα μαύρο τζιν και ένα άσπρο πουκάμισο από έξω. Δεν μ'αρέσει να βάζω μπλούζες η πουκάμισα μέσα από το παντελόνι. Έπιασα τα μαλλιά μου μια κοτσίδα και βάψιμο τίποτα.
Είπαμε να ντυθουμε λίγο πιο καλά σήμερα γι'αυτό έβαλα πουκάμισο αλλιώς ούτε καν. Δεν είναι του στυλ μου.
Φτάσαμε στην πλατεία εκει που συχνάζουν ολοι οι αλήτες της Κορέας.  Ουτε καν. Κάτι κωλόμωρα πανε εκεί. Τέλος πάντων κάτσαμε σε μια καφετέρια. Παραγγειλαν οι άλλες καφέ και εγώ σοκολάτα. Δεν πίνω καφέ.Σπάνια. Πίναμε τα ροφηματα μας όταν ξαφνικά ακούω την Lia να φωνάζει ΙΟΥ.
Τι στο διάολο έπαθε αυτή;
-ΜΕ ΚΟΥΤΣΟΥΛΙΣΕ ΠΟΥΛΙΙΙΙΙΙ
Εντάξει μπορώ να πω ότι την λυπήθηκα αλλά κέρδισε το γέλιο.
Της έφερε ο σερβιτόρος νερό και χαρτοπετσέτες και το καθάρισε λίγο. Ντάξει αυτό θέλει πλυντήριο. Ενιγουέι τελειώσαμε και σηκωθηκαμε να φύγουμε.  Ήταν ωραία τελικά. Δεν το μετάνιωσα που βγήκα βόλτα.
10 λεπτά μετά μετάνιωσα ότι είχα πει. Σας θυμίζουν κάτι οι φράσεις "7 φιγούρες η 7 τυπάδες;"
Ε αυτοί ήταν. Σκέφτομαι πολύ σοβαρά να αρχίσω να τους ξαναλέω έτσι.
-Τι σύμπτωση να είστε και εσείς εδώ.
-Ε,παιδιά πάμε να φύγουμε!!! τούς είπε ο Jungkook.
-Γιατί ρε; τον ρώτησε ο Hobi.
-Δεν θέλω να πάθει κάτι.....είπε και με κοίταξε. Το πιο γλυκό πλάσμα που έχω γνωρίσει ποτέ.
-Ποιος να πάθει κάτι;
-Δεν θυμάστε τι σας είχα πει ρε; Για τα μυνήματα...
-Ααα ααα οκ οκ έχεις δίκιο πάμε.
-Τι θα φύγετε; τούς ρωτησε η Debby.
-Ναι. Πρέπει. Για το καλό όλων.
Τους χαιρετησαμε και φύγανε.
Πήγαμε και εμείς σιγά σιγά σπίτι. 

Μπήκαμε μέσα και παγωσαμε.
Το σπίτι όλο ήταν άνω κάτω. Τα συρτάρια έξω,ξεχιλωμενος Ο καναπές και οι κουρτίνες. Όλα χάλια. Η πρώτη μας σκέψη ήταν ότι μπήκαν κλέφτες αλλά δεν ελυπε κάτι. Μέχρι που βρήκε η Lina ένα σημείωμα..

"Μην τα βάζεις με την κόκκινη κουκούλα είδες τι είμαι ικανος/ικανή να κάνω. Απλά Μην τον ξαναπλησιασεις θα έχουμε άσχημα ξεμπερδέματα."
        'Η κόκκινη κουκούλα'

-Τώρα τι είναι αυτο; θα το αφήσουμε ετσι; Πρέπει να βρούμε ποιος σκατα είναι. Άντε Γιατί πολύ αέρα έχει πάρει και δεν μ'αρέσει αυτό......είπε η Lina και είχε δίκιο.
Δεν μπορούσαμε να αφήνουμε αυτό το πράγμα να ελέγχει τη ζωή μας. Πρέπει να κάνουμε κάτι γρήγορα. Πρέπει να στήσουμε παγίδα.



ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤
ΣΟΡΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟ ΑΛΛΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΎΓΩ 😢😢😧

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΈΣΕΙ 😍😍😛😛

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΘΑ ΠΕΣΕΙ Η ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΥΚΟΥΛΑ ΣΤΗΝ ΠΑΓΊΔΑ ;;;;😲😲😲😙😙😙

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟΟΟΟ❤❤

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Where stories live. Discover now