Ξύπνισα το επόμενο πρωί,πολύ χαρούμενη. Ναι,φυσικά και ήμουν χαρούμενη για αυτό που έγινε εχθές. Το ήθελα πολύ καιρό. Ήθελα πολυ καιρό να τον "ευχαριστήσω"εγώ. Αλλά και παλι δεν το κατάφερα. Μόνο με τα φιλιά δεν ικανοποιείται ένας άντρας. Ένας άντρας θέλει πολλά περισσότερα. Δεν μπορώ να του τα δώσω όμως. Αρχικα δεν ξέρω τίποτα απο αυτά τα πράγματα. Δεν έχω κανει ποτε σεξ. Δεν ξέρω πως είναι,δεν ξέρω τι πρέπει να κάνω. Κάθε φορά που τον ρωταω τι πρεπει να κάνω για να τον ικανοποιήσω αυτός γελάει και λέει ποσο αθώα είμαι. Ναι,είμαι αθώα αλλά δεν νομιζω μια "αθώα" κοπέλα να τον έκανε να αναστεναζει έτσι,όπως εγώ εχθές. Και ηταν αληθινό. Καποιες φορές του κοβόταν η ανάσα. Είμαι ικανή να κάνω πολλά πράγματα για να τον "ευχαριστήσω".
Καμιά φορά σκέφτομαι να δω πορνό για να μάθω τι πρεπει να κάνω μιας και αυτός δεν μου λέει,αλλά το μετανιώνω γιατί ξέρω οτι θα ξεράσω με τις σκληρές εικόνες που θα δω.
Δεν ξέρω τι να κάνω. Σκέφτομαι την επόμενη φορά που θα γίνει κάτι μεταξύ μας,να κάνω εγώ το βήμα και να του βγάλω το παντελόνι. Έχω ακούσει οτι αρέσει στους άντρες να βάζεις τον ανδρισμό τους μέσα στο στόμα. Εμένα αυτό μου φαίνεται αηδία. Αλλά αν είναι να τον κάνω να νιώσει ωραία,μπορω να προσπαθήσω.
Τελικά είμαι πολύ αθώα. Θέλω να γίνω πρόστυχη για αυτόν,αλλά δεν μου βγαίνει. Το μόνο που έχω σε πολύ μεγαλο βαθμο είναι πάθος! Πάθος έχω παρα πολύ και γιαυτό που του κάνω,αλλά και για τον ίδιο. Τον θέλω παθιασμένα. Έχω τοσο πάθος στην καρδιά μου,στο μυαλό μου,στο σωμα μου. Τον θέλει κολασμένα όλο μου το είναι.
Θέλω να με κανει δική του ολοκληρωτικά.
Απο την αλλη πλευρα του μυαλού μου υπάρχει μια διαφορετική σκέψη. Ως τι θα με κανει δική του;
Βασικά,αφού δεν είναι φιλικό αυτό που έχουμε μεταξύ μας,ξεκάθαρα....τοτε τι είναι;
Εγώ το κάνω ξεκάθαρο οτι είμαι ερωτεύμενη μαζί του,όπως και αυτός.
Αν είναι όντως ερωτευμένος μαζί μου,γιατί δεν κανει ενα βήμα μπροστά στη σχέση μας;
Και τι δεν θα'θελα να μπορω να τον αποκαλώ.."μωρό μου" "αγάπη μου" "αγόρι μου"...
Τα πολύ γλυκούλικα δεν μ'αρεσουν. Δηλαδή τα "πεταλουδίτσα μου" "μονοκερούλι μου" "καρδουλίνι μου" και αλλες τέτοιες μπούρδες. Το παρα πολύ να τον λέω "λαγουδάκι μου" ή " Kookie μου".
Ελπίζω και αυτός το ίδιο. Δεν μ'αρέσουν τα γλυκανάλατα αγόρια. Θέλω ρομαντισμό όταν και όπου πρέπει.
Θέλω όμως και την αγριάδα. Όταν ξεφεύγω απο τον έλεγχο για οποιοδήποτε λόγο,να με βάζει στη θέση μου. Δεν θέλω να φωνάζει και να χτυπάει τραπέζια όμως,δεν είμαι τόσο μαζοχα πια.
Αλλά πιο πολύ απο όλα θέλω να μάθω τι σκέφτεται για μένα,για αυτά που γινονται μεταξύ μας,για αυτά που του κάνω,για αυτά που μου κάνει, για εμάς. Θέλω πολύ να μάθω τι σκέφτεται.JUNGKOOK'S POV:
ΠΩΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΑΥΤΗ Η ΚΟΠΕΛΑ ΝΑ ΜΕ ΑΝΑΒΕΙ ΣΕ ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ;
Υπήρξαν πολλές κοπέλες στην ζωή μου,αλλά σαν αυτή καμία. Και δεν υπερβάλω. Καμία μα καμία δεν αγγίζει καν τα συναισθήματα που νιώθω για αυτή τη κοπέλα. Για αυτή τη κοπελα νιώθω έρωτα,πάθος,αγάπη. Όλα τα συναισθήματα.
Και τι ηταν αυτό που μου έκανε στο στούντιο; αυτή τη Jo δεν την είχα ξαναδεί ποτέ. Ήταν τόσο απελευθερωμένη,ειχε το πανω χέρι,πράγμα που με άναβε ακόμα περισσότερο. Ο τρόπος με τον οποίο με φιλούσε έδειχνε το ποσο με ήθελε. Με φιλούσε με τοσο πάθος,παντού. Στα χείλη,στο στήθος,στους κοιλιακούς και φυσικά στο αγαπημένο μου σημείο,στον λαιμό. Ήθελε μάλλον να αφήσει τα δικά της σημάδια πανω μου,και το κατάφερε με μεγάλη επιτυχία. Αυτή τη φορά τον ξύπνησε τόσο εύκολα. Πιο εύκολα απο τις αλλες φορές. Ο τροπος που κουνιόταν πανω μου,ηταν λες και ήξερε τι έκανε. Αλλά δεν ξέρει. Είναι τόσο αθώα. Παιζει να είδε καμια τσόντα για να με ικανοποιήσει η γλυκούλα μου. Λατρεύω το γεγονος οτι είναι άμαθη,αθώα,απονήρευτη. Εγώ είμαι εδώ για να της τα μάθω όλα. Θα της τα μάθω με τον καλυτερο τρόπο. Θα προσπαθήσω να είμαι ευγενικός και γλυκός μαζί της. Αν και θα μου είναι δύσκολο γιατί δεν ειμαι τύπος που "λυπάται" τις κοπέλες στο σεξ. Πολλές έχουν κλάψει επειδή ήμουν πολύ απότομος αλλά για τις αλλες δεν με ένοιαζε. Μονο για αυτήν με νοιάζει. Δεν θα την εκανα ποτε να κλάψει απο πόνο,επειδή εγώ είμαι βλάκας. Θα βάλω τα δυνατά μου,να πονέσει όσο λιγότερο γίνεται. Και μετα οταν θα φύγει ο πόνος; θα την κάνω υγρή για μένα. Θα της προσφερω άφθονη ηδονή. Θα την κάνω να νιώσει γυναίκα.
Άραγε αυτή θα σκέφτεται αυτά που έγιναν μεταξύ μας; θα σκέφτεται εμένα;ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΕΞΤΡΑ ΚΕΦΑΛΑΙΟ ΜΕ ΤΙΣ ΣΚΕΨΕΙΣ ΤΗΣ ΤΖΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΤΖΑΝΚΟΥΚ.💖💖💖💖❤❤❤❤ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ,ΑΝ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΚΑΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙΙΙ❤❤❤💕💕💕💕😘😘😘😘
ΚΑΙ ΜΗΝ ΦΟΒΑΣΤΕ,ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ,ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΤΙ ΣΚΕΦΤΕΣΤΑΙ ΔΙΑΒΑΖΟΝΤΑΣ ΤΟ ΙΜΑΤΖΙΝ ΜΟΥ😂😂😂😂💖💖💖💖🐰🐰🐰
-Jojo.🐰
CZYTASZ
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanfictionJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍