Pt33 Σε θέλω κοντά μου.

2.3K 226 15
                                    

Μετά από λίγη ώρα σκέψης σηκώθηκα από το κρεβατάκι μου,και κατέβηκα κάτω στην κουζίνα. Τα κορίτσια είχαν ξυπνήσει και είχαν κάνει πρωινό.
-Σήμερα λέω να περάσουμε την μέρα μόνες μας,κοριτσοπαρέα θέλετε; ρώτησα.
-Πολύ αργά Jo μου....είπε η Nicole.
-Γιατί;
-Θα βγούμε με τα αγόρια τα βράδυ.
-Που θα πάμε;
-Σε ένα πολύ καλό κλαμπάκι που άνοιξε κοντά στο σπίτι τους. Είναι καινούργιο ειπαν και θέλουν να πάμε μαζί πρώτη φορά να δουμε πως είναι.
-Οκ,τι ώρα;
-Κατά τις 10 θα περάσουν να μας πάρουν,θα πάμε με τα πόδια να κάνουμε και βόλτα.
-Ωραία! είπα και χαμογέλασα αν και φοβόμουν με τα πόδια το βράδυ αλλά αφού θα είμαι μαζί του δεν με νοιάζει και δεν με φοβίζει τίποτα.
Φάγαμε και καθήσαμε στον καναπέ μας.
-Τι σχεδια έχετε για σήμερα; ρώτησε η Kiko.
-Τι εννοείς; την ρώτησε η Debby.
-Τους ξέρουμε καιρό,δεν θα κάνετε καμια κίνηση;
-Εσύ τι σκοπέυεις να κάνεις ας πούμε; ρώτησα.
-Θα τον φασώσω!
Τα μάτια μου γούρλωσαν στο άκουσμα της λέξης "φασώσω" αλλά θυμήθηκα οτι έχω κανει πολύ "χειρότερα"..
-Αν δεν θέλει; τη ρώτησε η Lia.
-Τον εχεις δει πως με κοιτάζει; του αρεσω πολύ όπως και αυτός σε εμένα.
-Η αλήθεια είναι οτι ο Namjoon κοιτάει την Kiko με πολύ έρωτα. Λιώνει κάθε φορά που μιλάνε,και λες να μην θέλει φασωματάκι με το κορίτσι μας; ρώτησα και η Kiko χαμογέλασε και κοκκίνησε.
-Τώρα που είπες για έρωτα,εσύ τι θα κανεις σήμερα Jojo;
-Δεν έχω κάτι στο μυαλό μου,οτι έρθει! είπα και όλες αρχισαν τα "οοοοοοοοο" σαν κλασσικές κολλητές.
Η αλήθεια όμως είναι οτι έχω πολλά στο μυαλό μου.
Τον σκέφτομαι να είναι από πανω μου,να με φιλάει παντού,σε κάθε εκατοστό του κορμιού μου,στον λαιμό μου,στα χείλη μου,στο στήθος και....πιο χαμηλά. Θέλω να νιώσω πάλι εκείνο το υπέροχο αίσθημα. Ελπίζω και θέλω να γίνει κάτι σήμερα.
Επίσης ελπίζω να είναι ωραίο αυτό το κλάμπ. Το οτι θα περάσουμε τέλεια εξυπακούεται αφού θα είμαστε μαζί τους.
Οι ώρες περνούσαν αργά και βασανιστικά. Στεκόμουν μπροστά στη ντουλάπα μου και δεν ήξερα τι να βάλω. Τότε φώναξα την Lia να με βοηθήσει.

-Εσύ που εισαι ειδική στα ρούχα για βράδυ,θα με βοηθήσεις;
-Ναι,ρε!
Πήγε και στάθηκε μπροστά στη ντουλάπα μου. Κοίταξε για κάνα 5λεπτο και μετά πήγε στη δική της ντουλάπα,την άνοιξε και μου έφερε ενα δικο της φόρεμα.
-Αυτή δεν είναι καλη ιδέα.....της είπα.
-Γιατί το λες αυτό;
-Με περνάς 2 κεφάλια. Θα το πατάω,και δεν θέλω να στο χαλάσω.
-Εμένα μου είναι πολύ κοντό,σε εσένα θα ταιριάζει τέλεια. Δοκίμασε το.
Βγήκε απο το δωμάτιο και πήγε να πιει νερό. Έβγαλα τα ρούχα μου και φορεσα το φόρεμα.
Μπορώ να πω οτι ήταν πολύ όμορφο φόρεμα.
Ηταν χρώμα μπορντό,έφτανε μέχρι λίγο πανω απο τα γόνατα μου. Ηταν αρκετά στενό σε σημείο να μην μπορώ να αναπνευσω αλλά δεν χεζεται,εμένα μ'αρέσει και μου πάει. Μπήκε μέσα η Lia και έμεινε με το στόμα ανοιχτό.
-Θα τον τρελάνεις!
-Αλήθεια; είπα και ένα χαμόγελο μεχρι τα αυτιά έκανε την έξοδο του.
-Σου πηγαινει απίστευτα πολύ. Είναι υπέροχο.
-Ευχαριστώ Lia μου! της είπα να την αγκάλιασα.

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Onde histórias criam vida. Descubra agora