-Ωραία πες μου..
Τον κοιτάζω. Είναι πολύ αγχωμενος,ιδρώνει. Δεν τον έχω ξαναδεί έτσι. Αρχίζω και φοβάμαι. Τι θα μου πει; είναι καλό ή κακό; μήπως έκανα κάτι; θα τον ρωτήσω.
-Έκανα κάτι;...
-Ναι!
-Τι έκανα;...τον ρώτησα ενώ άρχισα να βουρκωνω.
-Μην κλαις!
-Πες μου τι έκανα;...
Πήρε μια βαθιά ανάσα,με κοίταξε βαθιά στα μάτια και άρχισε..
-Έκανες κάτι Jo. Κάτι πολύ ξαφνικό.
-Τι;..
-Μπήκες στην καρδιά μου και δεν λες να βγεις. Από την πρώτη μέρα που σε είδα,που σε γνώρισα,που σε έσωσα,απο εκείνη τη μέρα μου κινησες το ενδιαφέρον. Ήσουν η μόνη που φορούσε κανονικά ρούχα για σχολείο και όχι για μπουζούκια. Ήσουν η μόνη που δεν είπε κατευθείαν το όνομα της. Μου άρεσε αυτή η αγριάδα σου,αυτή η τρέλα στο μάτι,που στην αρχή φαινοσουν τόσο καλη και αθώα με τα ακουστικά σου,αλλά μετα μου βγήκες τρελή. Τη μέρα που σε είδα για πρώτη φορά βαμμένη,την μέρα που σε συνόδεψε ο Jimin αντί για εμένα. Εγώ έπρεπε να είμαι δίπλα σου και κανένας άλλος. Τη μέρα που βάλαμε πρωτη φορά στοίχημα,το γιαουρτομα που σου εριξα,γελουσες με το υπέροχο και δυνατό γέλιο σου που με τρελαίνει όλο και περισσότερο κάθε φορά που το ακούω. Οι αγκαλιές σου,μου έδιναν ζωή,το χαμόγελο σου με κάνει χαρούμενο. Τη δεύτερη φορά που βάλαμε εκείνο το ηλίθιο στοίχημα έχασα επίτηδες επειδή δεν ήθελα το πρωτο μας φιλί να είναι για ενα στοίχημα. Σου το είχα πει κιόλας. Ήθελα να ηταν κάτι μοναδικό,και όντως ηταν. Εκείνη τη μέρα που κοιμηθηκαμε σπίτι σας,που δεν χωρουσαμε και ήθελες το κρεβάτι σου,αλλά ήξερα οτι σου άρεσε η ιδέα οτι θα κοιμομασταν μαζί. Και το ίδιο βράδυ φιληθηκαμε για πρωτη φορά. Είχα φανταστεί τόσες φορες αυτή τη στιγμη,και εσύ την έκανες μαγική,ξεπερνόντας οτι φαντασία είχα. Την πρωτη φορά που σε γευτικα,ήσουν τόσο γλυκιά,με το υπέροχο σωμα σου να με ανατριχιάζει. Είχα κρατηθεί τόσο πολύ εκείνη τη νύχτα για να μην σε πονεσω. Γιατί είμαι πολύ βλάκας. Και μην πεις όχι,το ξέρω. Αλλά με εσένα είναι όλα τοσο διαφορετικά. Και είναι αλλά τοσα πολλά που θέλω να σου πω,αλλά κουραστικα!
-Αυτό είναι;..
-Ναι..ερωτική εξομολόγηση!
-Θέλω να ακούσω και άλλα..σε παρακαλώ!
Χαμογέλασε και συνέχισε..
-Με κάθε σου φιλί, μου έρχεται μια ξαφνική δίψα για κάτι παραπάνω. Με κάθε άγγιγμα σου με κανεις να νιώθω ρίγος,σαν κάτι να παλετε μέσα μου. Απο τη μια προσπαθώ να κρατηθώ για να μην πονεσεις αλλά απο την αλλη θέλω να φωνάζεις το όνομα μου τόσο δυνατά,θέλω να τρέμεις με κάθε άγγιγμα μου. Θέλω να γίνεσαι υγρή μονο στη σκέψη μου. Και το ξέρω οτι το κανεις. Το γεγονός οτι είσαι τόσο αθώα με εξιτάρει γιατί όλα αυτά που δεν ξέρεις,θα σου τα μάθω εγώ,με τον καλυτερο τρόπο. Είσαι τυχερή που είμαι υπομονετικός,γιατι αν κάτι το θέλω πολύ,μπορω να περιμένω πολύ. Και εσένα σε θέλω παρα πολύ. Βασικά...
-Βασικά τι;..μην σταματάς..συνέχισε σε παρακαλώ!
-Βασικά..είμαι τόσο ερωτευμένος μαζί σου. Είμαι εθισμένος σε σένα,στο χαμόγελο σου,στον περίεργο χαρακτήρα σου,στα ματάκια σου,στα χείλη σου,σε εσένα. Αν δεν σε δω μια μέρα τρελαίνομαι. Μου άρεσε το γεγονός οτι δεν ήθελες να σε λέω μωρο μου εφόσον δεν ειμασταν μαζί. Γιατί αυτό σημαίνει οτι είσαι ηθική,πιστή,ειλικρινής σε μια σχέση. Γιαυτό διαλεξα εσένα. Γιατί με συμπληρώσεις. Μαζί σου έμαθα τι είναι έρωτας,αγάπη,αίσθημα.. όχι μονο σεξ και τέλος,έμαθα τι είναι να λιώνεις για να δεις κάποιον,γιατί για κάποιους ανθρώπους αξίζει να λιώνεις,για μένα αυτή είσαι εσύ. Μαζί σου έμαθα να είμαι γλυκός,ευαίσθητος,αυθόρμητος,ειλικρινής,αληθινός..γιατί με τον δικο σου αληθινό χαρακτήρα..βρήκα τον δικο μου. Μου άρεσε που δεν προσποιηθηκες οτι είσαι κάποια αλλη και μου εδειξες τι είσαι απο την αρχή. Αυτό ήταν ενα πράγμα που με τράβηξε σε εσένα. Μια φορά με ρώτησες αν υπαρχουν και άλλα..ορίστε λοιπόν. Τα είπα σχεδόν όλα. Τα υπολοιπα άλλη φορά!Τον κοιτούσα σοκαρισμένη. Είναι αυτός ο Jungkook? Ο κουλ τυπάς που αλλάζει τις κοπέλες σαν τα πουκάμισα; το ήξερα οτι κατι ένιωθε για εμένα,αλλά δεν περίμενα να είναι ερωτευμένος μαζί μου. Όλα αυτά τα πράγματα,με συγκίνησαν τόσο πολύ. Ήθελα να κλάψω αλλά κρατήθηκα.
-Jungkook...γιατί μου τα είπες όλα αυτά;
-Γιατί θέλω να σε κάνω δική μου. Μονο δική μου. Δεν θέλω κανένας άλλος να σε αγγίζει,να σε φιλάει,να σε φλερτάρει,να σε κοιτάει με τον τροπο που μονο εγώ επιτρέπεται να σε κοιταω,να χορεύει μαζί σου,να σου χαμογελάει όπως εγώ,να κοιτάζει τα ματια σου όπως εγώ. Όλα αυτά θέλω να τα κάνω εγώ και μονο εγώ. Γενικά δεν είμαι εγωιστής,μονο με τα πράγματα που μου ανήκουν!
-Και εγώ σου ανηκω;
-Όχι ακόμα!
-Τι εννοείς;...
-Johanna Jones...θέλεις να γίνεις το κορίτσι μου;..
-Τι;
-Αυτό που ακουσες!
-Πες το μου πάλι..
-Θέλεις να γίνεις δικιά μου;
-Ναι,Jeon Jungkook. Θέλω να γίνω δικιά σου,και εσύ δικός μου.
-Φίλα με!
Εκανα μύτες,και ακουμπησα τα χειλακια του. Το φιλί ηταν τόσο γλυκό και αγνό. Γεμάτο έρωτα.
Μετα το φιλί ακολούθησε μια μεγάλη και ζέστη γεμάτη πάθος,αγκαλιά. Καμια σχέση με τις προηγούμενες,αυτή ξεχείλιζε...αγάπη!
Δυστυχώς έπρεπε να μπω μέσα. Δεν ήθελα να τον αφήσω,αλλά δεν γινόταν αλλιώς. Εκανα την κινηση να φύγω αλλά..-Μην φύγεις,σε θέλω!
-Με έχεις.
Τότε μου χαμογέλασε και έφυγε.ΑΥΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤❤❤
ΑΧ ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΩ,ΤΑ ΦΤΙΑΞΑΝΕΕΕΕΕ😍😍😍😍
😱😱😱ΛΕΤΕ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΕΥΚΟΛΗ Η ΣΧΕΣΗ ΜΕ ΤΟΝ ΚΟΥΚΙ Η ΘΑ ΤΗΣ ΚΑΝΕΙ ΤΗ ΖΩΗ ΔΥΣΚΟΛΗ ΤΗΣ ΚΑΗΜΕΝΗΣ;;;;❤❤❤😭😭😭😭😢😢😢
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙ ΚΑΙ ΑΦΗΣΤΕ ΜΟΥ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΟΤΙ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΚΑΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΤΕ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ💗💗💗💗💗👌👌👌👌👌👍👍👍👍👍🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷🇰🇷
-Jojo.🐰
ESTÁS LEYENDO
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanficJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍