Επιτέλους ώρα για ύπνο. Η μήπως όχι; Φυσικά και όχι αφού οι τρελαμένες κάτω φωνάζουν λες και βρήκαν γκόμενο ξέρω γω. Ενιγουέι κατέβηκα κάτω να δω τι συμβαίνει γιατί τρόμαξα. Να λοιπόν τι έγινε...
-Κορίτσια τι έγινε και φωνάζετε έτσι; ξέρετε κάποιος προσπαθεί να κοιμηθεί..
-Ο Jin έστειλε μύνημα στη Liaaaaaaaaaaaaa!!!! φώναζαν όλες μαζί.
-Και; τι είπε;
-Θέλει να βγούνε οι 2 τους να τα πούνε!!!
-Ωραία,και γιατί φωνάζετε έτσι;
-Γιατί είναι ένα χαρούμενο γεγονός,Jo...μου είπε η Nicole.
-Συμφωνώ και χαίρομαι αλλά μην τσιρίζετε τόσο.Πότε είναι;
-Πιο;
-Το ραντεβουδάκι σου Lia μου.
-Αύριο!!!!
-Που θα πάτε; ρώτησα.
-Δεν ξέρω μου είπε οτι είναι έκπληξη..
-Ωραία μόλις γυρίσεις θέλουμε λεπτομέρειες ότι και να γίνει οκ; ρώτησε η Lina με ένα πονηρό χαμόγελο.
-Έλεος Lina!! είπε η Lia και εμείς γελάσαμε.
Έκατσα για λίγο μαζί τους αλλά μετά θυμήθηκα ότι νύσταζα οπότε πήγα παλι πάνω. Άνοιξα την πόρτα και πάγωσα.
-Σςςς! Είναι μυστικό.
-Τι,τι,τι κάνεις εσύ εδώ; ρώτησα..
-Σας είπα ότι θα με ξανασυναντούσατε κάποια στιγμή....μου είπε με ένα χαμόγελο.
-Kathrine τι θέλεις απο εμάς;
-Να προσέχετε. Μην εμπιστέυεστε εύκολα ανθρώπους. Δεν είναι όλοι έτσι όπως φαίνονται.
-Για ποιους μιλάς;
-Θα μάθεις σε λίγο καιρό.
-Τι θα μάθω;
-Να προσέχετε. Μην εμπιστέυεστε.
-ΤΙ ΘΑ ΜΑΘΩ;
-Θα ξανάρθω Jo μου.Τώρα τι ήταν αυτό; να το πω στις άλλες; όχι όχι δεν μπορω είπε οτι είναι μυστικό. Δεν θα το πω στις αλλες. Και τι εννοούσε να μην εμπιστευόμαστε ανθρώπους; ποιους εννοούσε; αυτούς τους 7;
Ελπίζω όχι!Ξύπνισα το άλλο πρωί μπερδεμένη απο το χθεσινό γεγονός. Τι σκατά θέλει απο εμας; και γιατί ήρθε σε μένα συγκεκριμένα;
Τέλος πάντων έπεισα τον εαυτό μου οτι μάλλον ηταν ενα όνειρο. Πρεπει να είναι όνειρο. Ναι αλλά αν σήμαινε κάτι;
Κατέβηκα κάτω και είδα τα κορίτσια να κάθονται στο τραπέζι. Είχαν ξυπνήσει όλες πριν απο μένα. Περίεργο.
Έκατσα και εγώ, τις καλημέρισα και έφαγα.
Τελειώσαμε όλες μαζί και μαζέψαμε το τραπέζι.Μετά καθήσαμε απλά στον καναπέ και μιλούσαμε. Σκεφτόμουν αν τους το πω ή όχι. Τελικά δεν τους το είπα.Η μέρα πέρασε έτσι γρήγορα. Με εμας όλες μαζί να συζητάμε για όλα αυτά που μας έχουν συμβεί και δεν θα ξεχάσουμε ποτέ.
Lina: εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ τη γέννηση της αδερφής μου. Ήμουν 5 χρονών κοριτσάκι αλλά το θυμάμαι. Τη θυμάμαι που έκλαιγε στην αγκαλιά της μητερας μου. Εγώ ρωτούσα γιατί κλαίει το μωράκι μαμά; εκείνη γελούσε και δεν απαντούσε. Αυτή είναι η στιγμη που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Lia: εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που πήγε να πεθάνει ο αδερφός μου. Είχε πάθει επιληψία. Το πιο άσχημο θέαμα που έχω δει ποτέ. Απλά στεκόμουν και τον έβλεπα χωρίς να μπορώ να κάνω κάτι. Δεν θα ξεχάσω ποτέ αυτή τη στιγμή.
Kiko: εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που γεννήθηκε ο αδερφός μου. Ήθελα να τον πνίξω γιατί νόμιζα οτι θα έπαιρνε τη θέση μου. Αλλά τελικά μεγαλώνοντας κατάλαβα ποσο λάθος έκανα και πόση αδυναμία του έχω. Αυτή είναι η στιγμη που δεν θα ξεχάσω ποτέ.
Marr: εγώ δεν πρόκειται να ξεχάσω ποτέ τη στιγμή που έπεσε πάνω μου η τσαγιέρα με το καυτό τσάι. Έβλεπα το δέρμα μου να φεύγει. Βέβαια ήμουν πολύ μικρή αλλά και πάλι το θυμάμαι. Δεν πρόκειται να το ξεχάσω ποτέ.
Nicole: εγω δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που πέθανε ο σκύλος μου,η Άρια. Την αγαπούσα τόσο πολύ. Ηταν τα πάντα για μένα. Δεν πρόκειται να ξεχάσω ούτε τη μέρα,ούτε την ίδια.
Debby: εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ τη μέρα που πέθανε η γιαγιά μου. Ηταν μια απο τις καλύτερες γυναίκες που είχα γνωρίσει. Μου λείπει πολύ. Αυτή τη μέρα δεν θα την ξεχάσω.
Εγώ: εγώ δεν θα ξεχάσω ποτέ την μέρα που μπήκα στο νοσοκομείο. Ήμουν μικρό παιδάκι,πρώτη δημοτικού. Δεν θα ξεχάσω ποτέ τις νοσοκόμες που μου έπαιρναν αίμα κάθε μέρα και φυσικά δεν θα ξεχάσω ποτέ την γιατρό που με έκανε καλά. Αυτή η μέρα δεν ξεχνιέται.
Πριν καλά καλά το καταλάβουμε μας είχαν πάρει τα ζουμιά. Κλαίγαμε όλες μαζί σαν μωρά.
Δεν έχουμε περάσει και λίγα. Γενικά ειχαμε ωραία παιδικά χρόνια. Όμως παντα θα υπαρχουν και μέρες που θα σε στοιχειώνουν για το υπόλοιπο της ζωής σου. Εμάς είναι αυτά. Μικρά,μεγάλα όπως το πάρει κανείς.
Για εμάς όμως ήταν αυτά τα σημάδια που δεν φεύγουν ποτέ όσο και αν προσπαθήσεις.
Αρκετά καταθλιπτική έγινα. Τα λέμε στο επόμενο κεφάλαιο.ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤❤
ΣΟΡΥ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΙΚΡΟΟΟ👅👅😢😢ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕΤΑ; ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΙ ΟΙ 7 ΠΑΛΙ; ΤΙ ΘΕΛΕΙ Η ΚΑΘΡΙΝ ΑΠΟ ΤΑ ΚΟΡΙΤΣΙΑ;😲😲😲💥💥💥😘😘😘
ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΡΑΚΙΙΙΙΙ😍😍😍😍
-Jojo.🐰
ESTÁS LEYENDO
"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)
FanficJo: Μια μυστηριώδης νέα που ζει με την παρέα της στην Κορέα. Jungkook: Ένας παθιασμένος νέος που ζει με την παρέα του στην Κορέα. Rankings: No1 Jimin.😆 Rankings: No2 RM.😊 Rankings:No3 Jin.😁 Rankings:No4 Yoongi.😉 OMG😲😍