Pt:12 δεν είμαι για ρομαντικές ταινίες εγώ.

2.2K 260 8
                                    

Είπαμε να κάτσουμε σπίτι σήμερα,χαλαρά. Να δούμε καμιά ταινία,να φάμε οτι σνακ υπάρχει,να κλάψουμε μέχρι θανάτου. Βάλαμε ρομαντική. Συχαίνομαι τις ρομαντικές ταινίες,δεν είμαι για ρομαντικές ταινίες εγώ..
Βάλαμε τέλος πάντων μια ταινία που ούτε καν τον τίτλο δεν θυμάμαι. Έμεινα με το στόμα ανοιχτό όταν άκουσα την υπόθεση.
"Μια κοπέλα η Veronica, από τότε που ερωτεύτηκε ένα αγόρι,τον Jason όλα γύρω της αλλάζουν προς το χειρότερο. Μια φιλη της όμως αποφασίζει να τα κανει χειρότερα γιατί αρχίζει να μπαίνει ανάμεσα τους. Τι θα κάνει η Veronica; πως θα μπορέσει να την απομακρύνει απο τον Jason;"
Η Lina με κοίταζε. Όπως και εγώ.
-Αλήθεια θέλετε να δούμε αυτή τη μαλακία; ρώτησε η Lina.
-Ναι ωραίο ακούγεται!!! είπε η Lia και με κοίταξε.
Με τα πολλά,βάλαμε επιτέλους αυτή τη παπαριά. Κλάψαμε σε πολλά σημεία. Δεν περίμενα να μου αρέσει αυτή η ταινία. Δεν μπορείτε να φανταστείτε τι έγινε στο τέλος. Η Verοnica επιτέλους πήρε το θάρρος και μίλησε στην φιλη της την Laura. Είπε στην Laura ότι της αρέσει ο Jason και αυτή έκανε πίσω. Μετα ζήσαν αυτοι καλά και εμείς χειρότερα!!
Η Veronica έκανε αυτό ακριβως που πρεπει να κάνω και εγώ. Πρεπει να μιλήσω στην Lia για τον Jungkook. Αλλά δεν μπορω φαίνεται πολύ ενθουσιασμένη μαζί του. Δεν μπορω να της "κόψω τα φτερά". Εξάλλου δεν είναι δικός μου. Μπορεί να τον θέλει οποία κοπέλα θέλει. Το πεδίο ελεύθερο κορίτσια!!!
Μήπως το κάνω χειρότερο; ναι σίγουρα το κάνω χειρότερο,οκ και τώρα έφτασα στο σημείο να μιλάω και μονη μου,δεν μου έφταναν τα υπολοιπα ψυχολογικά. Επίσης όμως είναι και δική του απόφαση πια θα διαλέξει. Οπα κάτσε όμως αυτό δεν με συμφέρει γιατί η Lia είναι πολύ πιο όμορφη και καλη απο μένα. Και αν την διαλέξει;
Αν την διαλέξει θα πέσω σε κατάθλιψη. Ναι,το βρήκα.
Μια φωνη με διέκοψε απο την καταπληκτική συζήτηση με τον εαυτό μου.
-Σου άρεσε η ταινία Jo; με ρώτησε η Kiko.
-Ναι καλή ήταν!
-Μόνο καλή;;;
-Εντάξει,ωραία ήταν!
-Μόνο ωραία;;;
-Θα μου σπάσεις και άλλο τα νεύρα;
-Σ'αγαπώ όταν θυμώνεις!!! μου είπε και με αγκάλιασε.
Και εγώ τις αγαπώ. Δεν ξέρω τι θα εκανα χωρίς αυτές.

Η νύχτα πέρασε έτσι χαλαρά με εμάς όλες μαζί αγκαλιά στον καναπέ να κοιμόμαστε. Το θέαμα ήταν πολύ αστείο μιας και ειχαμε μπουρδουκλωθεί μεταξύ μας. Η μια κλοτσούσε την άλλη,ροχαλητά,κλανίδια.

Ξυπνίσαμε το πρωί όλες πιασμένες απο την κορυφή ως τα νύχια. Όπως και αν γυρνούσα άκουγα κρακ.
Φάγαμε,γελάσαμε,η Debby έσπασε ενα πιάτο. Καιρό είχα να περάσω τόσο καλά μαζί τους. Για λίγο είχα ξεχάσει το θέμα με τη Lia και τον Jungkook. Γενικά είχα ξεχάσει λίγο τον Jungkook.Άραγε λες και αυτός να ξέχασε εμένα;

JUNGKOOK'S POV:
Ξύπνισα την προηγούμενη μέρα και αισθάνθηκα την αναγκη την δω,να δω αν είναι καλά. Τοτε θυμήθηκα ενα χαρτάκι που μας είχαν δώσει τα κορίτσια. Η διεύθυνση τους!!
Χωρίς να το σκεφτώ λοιπόν ντύθηκα και πήγα. Άκουγα μουσική απο μέσα και σκέφτηκα να φύγω αλλά όχι. Δεν θα έφευγα αν δεν έβλεπα οτι είναι καλά. Χτύπησα την πόρτα. Δεν πήρα απάντηση. Χτύπησα πιο δυνατά. Η μουσική σταμάτησε. Άκουγα βήματα να έρχονται προς την πόρτα. Η πόρτα άνοιξε.
JUNGKOOK ΤΙ ΚΑΝΕΙΣ ΕΔΩ; Άκουσα μια σπαστική φωνή να φωνάζει. Της είπα οτι ήθελα να δω την Johanna και ρώτησα αν είναι ευκολο να την φωνάξει λίγο για να την δω. Την φώναξε και ήρθε. Σαν μικρό παιδάκι χωμένο στις τεράστιες πιτζάμες του. Αναγκάστικα να διώξω την άλλη γιατί μονη της δεν έλεγε να φύγει. Την ρώτησα αν είναι καλά και μου είπε ναι. Χάρηκα τόσο πολύ. Ήμουν χαρούμενος που την έβλεπα και που της μιλούσα. Αυτή η κοπέλα είναι για μένα. Τέλος.




ΑΥΤΑΑΑΑΑ🐰🐰🐰🐰❤❤❤
ΠΡΩΙΝΟ ΠΑΡΤ😂
ΣΥΓΓΝΩΜΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟ ΑΛΛΑ ΤΩΡΑ ΜΕ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΕ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΟΡΥΥΥΥΥ💫💫💫👑

ΕΛΠΙΖΩ ΝΑ ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ ΓΙΑΤΙ ΤΟ ΚΑΝΩ ΜΕ ΠΟΛΥ ΑΓΑΠΗ🌹🌹🌹👑👑👑🐰🐰🐰
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ!!!!

ΤΙ ΛΕΤΕ ΝΑ ΓΙΝΕΙ; ΘΑ ΤΟ ΠΕΙ Η ΤΖΟ ΣΤΗ ΛΙΑ Η ΟΧΙ;;;😂😢

ΠΑΤΗΣΤΕ ΤΟ ΑΣΤΕΕΕΕΡΙ❤❤❤💗💗💗

-Jojo.🐰

"Μην Φύγεις Σε Θέλω"(Jeon Jungkook)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora